abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:03:20 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_220915293
Regelmatig komt het voor dat producenten van bepaalde producten ineens (meestal ongevraagde) veranderingen doorvoeren in deze producten waar je soms wel, maar meestal niet blij van wordt. Bij o.a. etenswaren gaat het meestal dan om een verandering in de prijs, de ingredienten, het gewicht, vermindering van het aantal van een bepaald prduct, verandering van de grootte, de dikte van een product, etc.
Of het kan gaan bij bv een provider om een (ongevraagde) verandering in het aantal zenders wat deze aanbiedt, de prijs, enz. Of bij welk ander product dan ook van een bepaalde producent waar iets is veranderd in prijs, ingredienten, vorm, gewicht, aantal, samenstelling, niet meer standaard bijgeleverde items bij een bepaald product (zoals een laadstekker bij een mobiel), of noem maar op.

Dus ben jij (on)tevreden over 1 of meerdere veranderingen van/in een bepaald product, laat hier dan weten waarover je (on)tevreden bent, en waarom...

[ Bericht 1% gewijzigd door Forumtijger op 29-05-2026 19:19:20 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:14:20 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220915361
Vichy Capital Soleil Dry Touch zonnebrand voor het gezicht, wat verleden jaar een geheel vernieuwde ingrediëntenlijst heeft gekregen.

Inclusief 'alcohol denat', vrij ver voorin de lijst. Dat zat er eerst niet in.

Het smeert dunner, en opeens zit er een geurtje aan. Het kost ongetwijfeld veel minder.

Voor-na-foto:

Eightyone in GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #9 Tenenkrommend

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 29-05-2026 21:47:46 ]
pi_220915417
Het stoort me dat steeds meer producenten kiezen voor suikervervangers om een betere nutriscore na te jagen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:25:54 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220915440
Venz chocoladevlokken. Ik had het jaren niet gekocht, hou ik dat pakje in mijn handen blijkt het aanzienlijk kleiner te zijn. Maar het ziet er hetzelfde uit. :N
pi_220916081
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:27 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb in december paradontax erover aangeschreven (ik dacht dat ze een verkeerde batch in de tubes gestopt hadden). Ik kreeg een net antwoord:
quote:
Bedankt voor uw vraag. De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.

Let op, niet het hele merk is veranderd: onze varianten Ultra Clean, Herbal Twist, Herbal Fresh, Complete Protection Extra Fresh en Complete Protection Whitening zijn ongewijzigd gebleven. Graag zouden wij willen adviseren om de Ultra Clean te proberen die, binnen het aangepaste assortiment, waarschijnlijk het meest lijkt op wat u gewend bent van de vorige formulering.

Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak en bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare.
Ik vond de gesuggereerde paradontaxalternatieven niet te hachelen, en ben (nog steeds) over op de in LIF / Vervanging voor Parodontax? door @Ringo voorgestelde Weleda.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')