Ik denk dat die het was ja.quote:
Die heb ik zelfquote:
Antilliaan gespotquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald toen ik het kon. Daarom kan ik nu op mijn droommotor rijden
Hayabusa genot
Dank je voor het complimentquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het knap dat je met zo weinig ervaring al zulke afwegingen weet te maken.
Ook een goed punt, je kijkt wellicht wat meer naar waar je echt naar zoekt ipv maar iets te kiezen. Met mijn 35e kijk ik nog steeds naar gorgeouses terwijl ik ze helemaal niet eens wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:35 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment
Mjah, met 45 je rijbewijs halen betekent ook dat ik eerlijk(er) ben met mijzelf. En dingen gewoon benoem hoe ik ze ervaar. Dus de echt wilde haren zijn wel weg, of grijs
Dat is heiligschennis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Antilliaan gespot
Of heb je geen verlengde achterkant?
Nou, ik keek gisteren heus wel naar een paar hele knappe dames (een Harley, een BMW en nog wat andere bikes)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 05:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook een goed punt, je kijkt wellicht wat meer naar waar je echt naar zoekt ipv maar iets te kiezen. Met mijn 35e kijk ik nog steeds naar gorgeouses terwijl ik ze helemaal niet eens wil.
Kijken is oké, maar voor de echte ervaring moet je er ook in investeren. Motorrijden ligt mij wat dat betreft beter dan sociaal zijn en fatsoenlijke gesprekjes aanknopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Nou, ik keek gisteren heus wel naar een paar hele knappe dames (een Harley, een BMW en nog wat andere bikes)
Dat is snelquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:50 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Honda NC 750 X ABS gekochtmag 'm vanmiddag ophalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |