Kan dat niet digitaal?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
HA belde rond 12.00 uur op. of ik vandaag nog bloed kan laten prikken![]()
"Ik weet niet of dat gaat lukken, want ik moet straks ook al naar de HA"
O ja ik zie het. Probeer het maar, U krijgt zo een mail met meer info
Okee, ik ga het proberen, maar ik kan niks beloven.
Lees ik de mail: Print het patientbericht uit en ga daarmee naar de priklokatie.
Geen printer hier en geen zin in gestress, dus helaas pindakaas, ik ga vandaag geen bloed meer prikken.
Zo te zien niet en ik ga het echt niet meer vandaag doen hoor, het is goedquote:
Had je niet 4,5 miljoen kunnen vragen en dan met onderhandelen op de 4 miljoen kunnen uitkomen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu minimaal 4 miljoen baht gezegd. Dan verlies ik rond de 40 duizend euro.
Ik duim voor je, dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu minimaal 4 miljoen baht gezegd. Dan verlies ik rond de 40 duizend euro.
Ja maar vrees dat die 4,5 al geen aandacht trekt maar dat kan ik idd vanaf nu proberenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had je niet 4,5 miljoen kunnen vragen en dan met onderhandelen op de 4 miljoen kunnen uitkomen?
Ik duim voor je. In prijs zakken kan altijd tegen de tijd dat de 6 maanden bijna over zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vrees dat die 4,5 al geen aandacht trekt maar dat kan ik idd vanaf nu proberen
Iedereen zegt dat het heel lastig gaat worden om te verkopen. Omdat de Thai weten na 6 maanden gaat het op de veiling en buitenlanders durven nu niet te kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik duim voor je. In prijs zakken kan altijd tegen de tijd dat de 6 maanden bijna over zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kaartje voor WWRY gekocht. Front Row seat YOLO
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het heel lastig gaat worden om te verkopen. Omdat de Thai weten na 6 maanden gaat het op de veiling en buitenlanders durven nu niet te kopen.
Denk dat de impact nu ook misschien nog te 'vers' is, over een maand of 2 zijn de meeste buitenlanders het wel weer vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het heel lastig gaat worden om te verkopen. Omdat de Thai weten na 6 maanden gaat het op de veiling en buitenlanders durven nu niet te kopen.
maar uitrpinten kan ook op telefoon laten zienquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
HA belde rond 12.00 uur op. of ik vandaag nog bloed kan laten prikken![]()
"Ik weet niet of dat gaat lukken, want ik moet straks ook al naar de HA"
O ja ik zie het. Probeer het maar, U krijgt zo een mail met meer info
Okee, ik ga het proberen, maar ik kan niks beloven.
Lees ik de mail: Print het patientbericht uit en ga daarmee naar de priklokatie.
Geen printer hier en geen zin in gestress, dus helaas pindakaas, ik ga vandaag geen bloed meer prikken.
Ik vraag het straks wel na bij de HAquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
maar uitrpinten kan ook op telefoon laten zien
ik had een Cornetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Overigens hebben ze ook gezegd dat ik niet aan buitenlanders mag verkopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de impact nu ook misschien nog te 'vers' is, over een maand of 2 zijn de meeste buitenlanders het wel weer vergeten
Maar dat lijkt me logisch, toch??quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overigens hebben ze ook gezegd dat ik niet aan buitenlanders mag verkopen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pfffquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had een CornetMet ijsjes vind ik huismerk over het algemeen dik prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Met ijsjes vind ik huismerk over het algemeen dik prima.
Ik loop straks als ik naar de HA ga, ook langs een schepijsboer. Maar ik heb natuurlijk al een ijsje op vandaag, maar de verleiding is er natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal wel ja
al had ik best naar de lokale ijsboer willen gaan.. maar van de week stond er een rij waar je U tegen zei
hallelujaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Komt tyfuskou vanaf zee. Temperatuur in Voorschoten is totaal in elkaar gestort.
vast 3 plaatsen voor 19 euro, de rest voor 200 euro ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:35 schreef Flory- het volgende:
Trouwens is dat wat die nieuwe trein?
Hij gaat straks ook naar Parijs
Zijn er nog veel daar die gelijkaardige constructies hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd of de Bangkok police morgen weer komt om mensen op te pakken. Ze zeggen dat ze expres dan komen omdat je op zaterdag geen bail kan betalen omdat court dicht is
Oh weer zoiets jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
vast 3 plaatsen voor 19 euro, de rest voor 200 euro ofzo
Wat een leuk land is het toch ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd of de Bangkok police morgen weer komt om mensen op te pakken. Ze zeggen dat ze expres dan komen omdat je op zaterdag geen bail kan betalen omdat court dicht is
ik hoop het niet, maar heb er een hard hoofd in, ze lijken treinen niet echt aantrekkelijk te willen makenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Komt tyfuskou vanaf zee. Temperatuur in Voorschoten is totaal in elkaar gestort.
Kan dat even doorwaaien dan, hier nog steeds 32+quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ja hier ook nog bleh, maar kan niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan dat even doorwaaien dan, hier nog steeds 32+
Net even naar die Berlijn trein gekeken, 70 euro heen en terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het niet, maar heb er een hard hoofd in, ze lijken treinen niet echt aantrekkelijk te willen maken
Lopen is goedkoper.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even naar die Berlijn trein gekeken, 70 euro heen en terug.
@ESF1Gamer, plaag hem niet zoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ze is ook nog F1 fan. Dit gaat te goed
Ja lees net 2600 buitenlanders die of een bedrijf hebben en of grond bezitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zijn er nog veel daar die gelijkaardige constructies hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |