Netjes. Goede beslissing van de minister die adviezen op volgt van deskundigen in plaats van het onderbuik gelul van mensen in de samenleving.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:42 schreef CarbonC het volgende:
nadat ambtenaren van het ministerie van Buitenlandse Zaken hadden gemeld dat de positie van vrouwen en meisjes onder het Taliban-regime verder is verslechterd. In de zomer van 2024 is een 'moraliteitswet' ingevoerd in Afghanistan, waardoor vrouwen minder bewegingsvrijheid hebben en minder ruimte om zich te ontwikkelen.
Weet niet precies waar je hier op doelt, maar uit Afghanistan hadden we weg moeten blijven. Idiote Amerikaanse interventie wat niets heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:01 schreef thedeedster het volgende:
We moeten die mensen dan ook zó dankbaar zijn, dat we naar hun land mochten komen om hen te proberen te helpen.
Klaver heeft hier 100% gelijk.quote:
Wat heeft dit met Afrikaanse mannen te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:45 schreef Tengano het volgende:
Ah wat fantastisch!!! Dan kunnen de moslimmannen die vanuit Afrika "vluchten" deze vrouwen tot de hunne nemen en zo zorgen dat onze vergrijzing heel snel af zal nemen.
Dit moet goedkomen!![]()
Alle vertrouwen in![]()
#stukjeOmvolkingInProgress
Is ook niet de intentie blijkbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit rijmt niet met de instroom verlagen.
Mee eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:15 schreef Tengano het volgende:
Je moet nooit afgaan op wat mensen toezeggen of beloven, maar je je moet ze lezen op de acties die ze laten zien.
Zeker niet, maar dit zou nou juist een van de groepen zijn waarvan iemand kan zeggen dat ze in aanmerking zouden komen voor asiel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat kan prima rijmen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zou kunnen, ja.quote:
Ik zie het nog wel zo gek worden dat Afghaanse vrouwen hier asiel krijgen omdat ze bijv door hun man mishandeld worden en daarna doodleuk familie hereniging aanvragen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Je zegt in eerste instantie dat het niet rijmt. Dat kan op zich wel, maar het zal zeker in eerste instantie nog niet zo zijn. En als het doel is om de instroom naar 0 te brengen, wat een utopie is, dan werkt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja.
Dat gaat het alleen niet zijn. En begrijp me niet verkeerd, als er juist een groep is die asiel zou moeten krijgen als ze het aanvragen zijn het deze vrouwen wel.
Ja hoe voorkom je dat dominante mannetjes daar hun vrouw opzettelijk vooruit sturen en zo later zelf hier ook naartoe mogen komen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zo gek worden dat Afghaanse vrouwen hier asiel krijgen omdat ze bijv door hun man mishandeld worden en daarna doodleuk familie hereniging aanvragen.
Niet, de overheid gaat er van uit dat deze mensen eerlijke liberalen zijn die niet zouden vluchten voor economisch gewin. Ik kan mij niet voorstellen dat men werkelijk zo achterlijk is in Den Haag dus kan ik niet anders dan concluderen dat er wel degelijk een plan bestaat om de bevolking te vervangen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja hoe voorkom je dat dominante mannetjes daar hun vrouw opzettelijk vooruit sturen en zo later zelf hier ook naartoe mogen komen?
Dat weten ze wel hoor. Doen ze niks mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:00 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb het idee dat de overheid niet helemaal door heeft dat Nederland klaar is met dit soort praktijken. Geef het nog een paar jaar en we gaan dingen zien in Nederland die je nooit voor mogelijk zou hebben gehouden.
Gelukkig kunnen ze weer 3 weken debateren over het woord omvolking.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |