abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907399
Stranden Nesselande en Zandvoort veiligheidsrisicogebied na onrust en geweld

quote:
De stranden van Zandvoort en de Rotterdamse wijk Nesselande zijn donderdagmiddag allebei aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Op beide plekken is de afgelopen dagen sprake geweest van onrust en overlast. In Nesselande werd het ook gewelddadig.

In Zandvoort geldt de maatregel, vooralsnog tot het einde van de dag, voor het stationsgebied, de middenboulevard en het bijbehorende strand. In een veiligheidsrisicogebied heeft de politie extra bevoegdheden. Zo mogen agenten preventief fouilleren en auto's en kleding onderzoeken.

Aanleiding voor het uitroepen van een veiligheidsrisicogebied in Zandvoort zijn onrust en overlast in het pinksterweekend en gesprekken met eigenaren van bijna dertig strandpaviljoens. De politie zegt tegen NH Nieuws dat zij afgelopen weekend zeven mensen heeft aangehouden voor onder meer het verstoren van de openbare orde, mishandeling, diefstal en openbare dronkenschap. Het gaat om verdachten tussen de 19 en 34 jaar.

Een gemeentewoordvoerder spreekt van een "strenge maatregel" en zegt dat per dag wordt bekeken of die wordt verlengd. Dat gebeurt in samenspraak met politie, het Openbaar Ministerie en de strandpachters.

In Rotterdam duurt de maatregel tot 12 juni. Woensdagavond werden nabij het strand twee mannen aangehouden na een vechtpartij. Volgens de politie raakten twee mensen gewond bij een steekincident dat plaatsvond tijdens een vechtpartij tussen een groep jongeren.

Vorig jaar bestempelde de Rotterdamse burgemeester Carola Schouten het strand van Nesselande al twee keer als veiligheidsrisicogebied. Dat gebeurde onder meer omdat er signalen waren dat grote groepen jongeren, waaronder rivaliserende jeugdbendes, naar het strand zouden komen, wat voor onveilige situaties kon zorgen.
Het blijkt dat jongeren op de terrassen zitten en niets bestellen, vrouwen en personeel intimideren, vapen, harde muziek spelen, met winterse kleding rondhangen en dealen. Fatbike races houden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220907426
Gezellig landje is dit aan het worden.. #multikul
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:24:57 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907439
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
Stranden Nesselande en Zandvoort veiligheidsrisicogebied na onrust en geweld
[..]
Het blijkt dat jongeren op de terrassen zitten en niets bestellen, vrouwen en personeel intimideren, vapen, harde muziek spelen, met winterse kleding rondhangen en dealen. Fatbike races houden.
Vergeet de heup- en nektasjes niet.
pi_220907440
Je zult er maar wonen :')
pi_220907467
Al die kechjes in bikini daar, dat is toch gewoon zwaar haram?
pi_220907487
tiktok


Importeer de 3e wereld..
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:37:33 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..
Onze politici mogen trots zijn op de rotzooi die ze de voorbije 50 jaar hebben binnengehaald.
pi_220907501
Eens was dit een leuk en gezellig land...
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:39:50 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220907510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Onze politici mogen trots zijn op de rotzooi die ze de voorbije 50 jaar hebben binnengehaald.
Net als de mensen die, oa ook hier op FOK!, critici die waarschuwden dat het uit de hand zou lopen stelselmatig weggezet hebben als racisten :).

Niemand wou gelijk krijgen, yet here we are :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220907524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Eens was dit een leuk en gezellig land...
Zeker, vroeger naar Zandvoort aan zee op warme dagen. Kinderen bouwden zandkastelen met plastic emmertjes. Vaders lazen de krant. Moeders smeerden boterhammen of hielden een oogje op de kleintjes in de branding. Iedereen ging lekker de zee in. Toen was geluk heel gewoon.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:13:22 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907714
Hartstikke gezellig @Haags
pi_220907736
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Anekdotisch bewijs is nooit zo sterk helaas.
pi_220907744
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Wrs doordeweeks en met boutenweer zeker..
:')
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:21:49 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907748
Hoeveel beelden als deze moeten er nog voorbijkomen voordat ook onze linksere vrienden, dus niet zogenaamd linkse trolls, inzien dat het niet goed gaat met deze groep mensen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:14 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:19 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Anekdotisch bewijs is nooit zo sterk helaas.
Nee maar wel tegenstrijdig bewijs voor als mensen denken dat het daar elke warme dag zo'n chaos is als in dat filmpje. Ben daar elk jaar twee weken. Tot nu toe nooit zoiets mee gemaakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:41 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee maar wel tegenstrijdig bewijs voor als mensen denken dat het daar elke warme dag zo'n chaos is als in dat filmpje. Ben daar elk jaar twee weken. Tot nu toe nooit zoiets mee gemaakt.
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:28:54 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wrs doordeweeks en met boutenweer zeker..
:')
Elk jaar in augustus. Paar jaar terug had je toen die hittegolf van dagenlang bijna 40 graden.

Top vakantie.
Ik zat daar in dat Kurhaus, Omdat Voetbal International daar 10 jaar geleden zat. Had natuurlijk niet de presidential suite zoals Van der Gijp, maar wel een mooie kamer met uitzicht op zee. Heb me kostelijk vermaakt in die strandtentjes en pier.

Ben ook fan van meeuwen geworden, wat een brutale vogels zijn dat. Hier in Limburg ben ik alleen duiven gewend. Ik ga daar sindsdien elk jaar heen. Naast nog een andere vakantie in juli, maar die bestemming verschilt per jaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:30:08 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907803
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
Nee dan zou ik gewoon zeggen dat het jammer was van de vakantie, maar dat ik er onder het genot van een biertje maar naar heb zitten kijken. Dat is wat ik zou doen. Je moet het gezellig maken als dingen tegen zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907815
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
Politie: De stranden van Zandvoort en de Rotterdamse wijk Nesselande zijn donderdagmiddag allebei aangewezen als veiligheidsrisicogebied

Fok!: Nee hoor, dat is niet zo
pi_220907820
twitter


Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:32:32 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907830
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet aangepakt worden.
Oeh een extreem rechtse racistische fascist!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220907849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
Oh jee, bring out the cancelbrigade!
pi_220907855
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:44:42 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220907998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..


@Zipportal
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:58:17 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220908180
Waarom zijn die lui zo?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:46 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908206
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220908245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Geen buurthuis, geen stageplek, dan word je zo.
pi_220908332
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
pi_220908337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Hoe sneller hoe beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')