Ook hier hetzelfde liedje...quote:Bei Markus Lanz knallt es diesmal richtig. Ein ostdeutscher CDU-Politiker spricht aus, was Millionen denken und sofort wird ihm vorgeworfen, „das Lied der AfD zu singen“.
Doch dann eskaliert die Sendung.
👉 Ein Dorf mit 600 Einwohnern – 1200 Flüchtlinge.
👉 Übergriffe, die „keine Konsequenzen“ haben.
👉 Menschen, die sich nicht mehr sicher fühlen.
Während eine Autorin versucht, alles kleinzureden („Der Osten hat kein Migrationsproblem“), bringt Lanz reale Beispiele auf den Tisch:
🔹 Magdeburg
🔹 Dresden
🔹 versagende Behörden
Plötzlich geht es nicht mehr um Prozentzahlen, sondern um Angst, Sicherheit und den Alltag normaler Bürger.
Und genau DAS ist der Grund, warum immer mehr Menschen zur AfD gehen.
Weil sie sich nicht mehr vertreten fühlen.
Während Berlin diskutiert, tragen kleine Orte die Last.
Während Statistiken beruhigen sollen, verlieren Menschen ihr Sicherheitsgefühl.
Und während Medien beschwichtigen, explodiert die Realität.
Stop maar, begin maar helemaal opnieuw maar dan in het nederlands, of niet want je hebt niet eens een bronvermelding gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:08 schreef Bocaj het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ook hier hetzelfde liedje...
Volledige uitzending.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Stop maar, begin maar helemaal opnieuw maar dan in het nederlands, of niet want je hebt niet eens een bronvermelding gedaan
[ afbeelding ]
Meteen al beginnen met een drogreden, gaat vast goed.quote:spricht aus, was Millionen denken
Mensen zijn daar ook niet klaar ofso met de influx van kanslozen, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meteen al beginnen met een drogreden, gaat vast goed.
Tientallen miljoenen zeggen van niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen zijn daar ook niet klaar ofso met de influx van kanslozen, toch?
'Wat ik zeg is altijd +1 aan dat van joooouuuwwww!'quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen zeggen van niet.
Denk je nu echt dat ik dit wel ga kijken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volledige uitzending.
Bekijk deze YouTube-video
Markus Lanz - ZDF-Heute Nachrichten.
Eerst maar ff Duits leren!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dit wel ga kijken?
Daar moet je TS op aankijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Wat ik zeg is altijd +1 aan dat van joooouuuwwww!'
Poging om een topic wat je niet aan staat te killen?
fok.ss denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |