abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902563
Vrijdag 29 mei: 28 graden
Zaterdag 30 mei: 26 graden
Zondag 31 mei: 22 graden

Dat is een daling van 6 graden binnen 2 dagen (!)
Als deze daling aan blijft houden op dezelfde snelheid, dan zouden we 10 juni -8 graden moeten verwachten.

ELF kan weer open *O*
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:36:28 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220902996
Er is zelfs al een elfstedentocht gehouden :{w
https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220903218
De temperatuur moet minstens -15 in twee weken hebben aangehouden om de gehele route te laten invriezen en zelfs dan moet je wachten op het sein 'it giet oan' door het rayonhoofd (ijsmeester). Zonder dit sein geen Elfstedentocht.
Google is your friend, abuse your friends
pi_220903243
We gingen hier van de week van 32 graden op dinsdag naar 19 op woensdag. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:51:41 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220903254
laat het maar lekker onder de 20 graden hoor
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220903506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Metalfrost het volgende:
De temperatuur moet minstens -15 in twee weken hebben aangehouden om de gehele route te laten invriezen en zelfs dan moet je wachten op het sein 'it giet oan' door het rayonhoofd (ijsmeester). Zonder dit sein geen Elfstedentocht.
Tegen 14 juni zou het -20 graden moeten zijn dan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:18:02 #7
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220915003
Omstreeks 5 september zijn we bij 0 Kelvin. Het einde der tijden breekt dan aan. Het was leuk jullie gekend te hebben.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')