abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220901515
De realisatie dat de witte bikinimeisjes van de Fok! banner waarschijnlijk inmiddels de 40 naderen of gepasseerd zijn.

En de biggetjes allang de barbeque gepasseerd zijn.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_220901530
Moet je @Cockwhale vragen die heeft goed contact met die dochters.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 21:33:33 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_220901554
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:28 schreef switchboy het volgende:
De realisatie dat de witte bikinimeisjes van de Fok! banner waarschijnlijk inmiddels de 40 naderen of gepasseerd zijn.

En de biggetjes allang de barbeque gepasseerd zijn.
*blanke
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220901604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:33 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
*blanke
Ze zijn blank en slank, maar dragen een witte bikini!

De lammetjes zijn ook allang koteletjes

[ Bericht 4% gewijzigd door switchboy op 27-05-2026 21:45:39 ]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_220901685
geregistreerd op: donderdag 12 september 2002

Hoe oud ben jij wel nou niet?? :@ mijn beste vriendin is in dat jaartal geboren. :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 21:52:44 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_220901700
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef switchboy het volgende:

[..]
Ze zijn blank en slank, maar dragen een witte bikini!

De lammetjes zijn ook allang koteletjes
Aaah, ja die zijn wit!
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220901716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
geregistreerd op: donderdag 12 september 2002

Hoe oud ben jij wel nou niet?? :@ mijn beste vriendin is in dat jaartal geboren. :+
Geboren in de tijd van de huistelefoon en kleurentelevisie, opgegroeid met de walkman diskman. Brugwup met een 3210. Beste generatie TBH. Kunnen ouderwets socializen en weten hoe moderne techniek écht werkt!
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:07:16 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220904240
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:54 schreef switchboy het volgende:

[..]
Geboren in de tijd van de huistelefoon en kleurentelevisie, opgegroeid met de walkman diskman. Brugwup met een 3210. Beste generatie TBH. Kunnen ouderwets socializen en weten hoe moderne techniek écht werkt!
Ik ben ook van die tijd, maar kan absoluut niet socializen en weet niet hoe moderne techniek werkt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')