BRONquote:Buschauffeur mishandeld
In Montfoort is in de nacht van vrijdag 3 op zaterdag 4 januari een buschauffeur mishandeld door een groep jongeren, de politie heeft dit pas vandaag bekendgemaakt. Omdat de verdachten mogelijk minderjarig zijn, worden hun beelden voorlopig geblurd verspreid. De politie roept getuigen op zich te melden.
Het incident vond rond 03.00 uur plaats bij bushalte Heeswijkerpoort in Montfoort. De buschauffeur arriveerde daar terwijl een groep jongens ruzie leek te hebben met een andere groep jongeren. Nadat enkele jongens waren ingestapt en de deuren waren gesloten, hoorde de chauffeur plotseling een harde klap tegen de bus.
De chauffeur stapte vervolgens uit om te controleren of er schade was ontstaan. Op dat moment kwamen twee jongens op hem af. Volgens de politie werd de chauffeur geduwd en meerdere keren in het gezicht geslagen. Daarna gingen de verdachten er direct vandoor.
Signalement verdachte 1
* Man;
* Geschatte leeftijd tussen de 17 en 23 jaar;
* Lichte huidskleur;
* Iets gezet postuur;
* Geschatte lengte tussen de 1.80 en 1.85 meter;
* Kort haar;
* Donkerkleurige jas;
* Lichtgekleurde broek;
* Donkerkleurige schoenen.
Signalement verdachte 2
* Man;
* Geschatte leeftijd tussen de 17 en 23 jaar;
* Lichte huidskleur;
* Normaal postuur;
* Geschatte lengte rond de 1.80 meter;
* Grijze hoodie met capuchon;
* Lichtblauwe broek;
* Witte schoenen met roze of oranje schoenveters.
De politie onderzoekt de mishandeling en vraagt mensen die de jongens herkennen of meer informatie hebben om zich te melden. Ook camerabeelden of andere tips kunnen van groot belang zijn voor het onderzoek.
Ben of ken jij deze jongens? Neem dan contact op met de politie.
Dit lijkt me niet direct import.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:08 schreef quo_ het volgende:
Lekker snel ook gereageerd met zo'n opsporingsbericht.
Je kunt wel zien dat ze er bovenop zitten met de bescherming van de nederlandse burgers tegen het import geteisem.
Dat geeft echt een veilig gevoel.
Je weet het niet. Wellicht dat de media inmiddels geswitcht is naar "lichte huidskleur" ipv "getinte huidskleur". Totdat we dat weer doorhebben en dan verzinnen ze weer wat nieuws.quote:
Ja, had ik niet eens gezien. Pas na jouw reactie...quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef tjoptjop het volgende:
Zo zo zowaar binnen een halfjaar, vanwaar opeens deze urgentie?
Nou ja, normaal is het na >8 maanden, nu dus minder dan 6.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, had ik niet eens gezien. Pas na jouw reactie...
Zo waardeloos.
"Het is maar een buschauffeur."
quote:Omdat de verdachten mogelijk minderjarig zijn, worden hun beelden voorlopig geblurd verspreid.
Niet zo negatief doen hoor. Misschien hopen ze van hogerhand dat het klootjesvolk zo de rotzooi opruimt die de elite veroorzaakte.quote:
als je waszeep koopt kom je nog sneller onlinequote:Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef tjoptjop het volgende:
Zo zo zowaar binnen een halfjaar, vanwaar opeens deze urgentie?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je waszeep koopt steelt kom je nog sneller online
lolquote:
2 tier policing much.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:10 schreef Tengano het volgende:
Zou fijn zijn als ze ditzelfde "vergrootglas" ook in Loosdrecht zouden gebruiken.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je waszeep koopt kom je nog sneller online
Ja, gelukkig pakken ze niet iedere keer dezelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef tesssssssss het volgende:
Is dit weer een nieuwe buschauffeur die mishandeld is?
Ik hou het niet meer bij.
Waaruit maak jij op dat dit "import schorem" is?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef matspontius het volgende:
Er wordt gewoon met twee maten gemeten in dit land. Dit import schorem aka jongeren wordt telkens de hand boven het hoofd gehouden en ontzien. Want we zouden eens de trend zien dat dit soort culturen hier gewoon niet passen. Nee, dan liever dit 4 maanden onder het tapijt schuiven en dat k... volk blurren.
Ik kan me recentelijk nog een blanke jongen herinneren die wasmiddelen stal - stond een dag erna vol herkenbaar op het internet. Om maar even een voorbeeld aan te halen. De gutmensch en linkse kliek kan het gewoon niet verkroppen dat die hele multi-culti shit een compleet mislukt wens denken is geweest en is hierin zo ontzettend star en kortzichtig dat je dit soort wegkijk gedrag krijgt.
Het is toch al lang duidelijk dat ze als de dood zijn voor kritiek op de totaal misluke imigratie vanuit bepaalde landen en daarom er alles aan doen de slechte kanten onder het tapijt te vegen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef matspontius het volgende:
Er wordt gewoon met twee maten gemeten in dit land. Dit import schorem aka jongeren wordt telkens de hand boven het hoofd gehouden en ontzien. Want we zouden eens de trend zien dat dit soort culturen hier gewoon niet passen. Nee, dan liever dit 4 maanden onder het tapijt schuiven en dat k... volk blurren.
Ik kan me recentelijk nog een blanke jongen herinneren die wasmiddelen stal - stond een dag erna vol herkenbaar op het internet. Om maar even een voorbeeld aan te halen. De gutmensch en linkse kliek kan het gewoon niet verkroppen dat die hele multi-culti shit een compleet mislukt wens denken is geweest en is hierin zo ontzettend star en kortzichtig dat je dit soort wegkijk gedrag krijgt.
Ook aan jou de vraag:quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het is toch al lang duidelijk dat ze als de dood zijn voor kritiek op de totaal misluke imigratie vanuit bepaalde landen en daarom er alles aan doen de slechte kanten onder het tapijt te vegen?
Ik reageerde niet op dit specifieke geval, meer in het algemeenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook aan jou de vraag:
Waaruit maak jij op dat dit "import schorem" is?
Nee, lichte huidskleur staat er.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op dit specifieke geval, meer in het algemeen. Maar grote kans van wel. Licht getinte huidskleur, doelgroep ''jongeren''.
Denk jij dat ze van de pinkstergemeente waren, of anders dat rechtsextremistische tuig uit Loosdrecht weer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:40 schreef Bargehassus het volgende:
Ook aan jou de vraag:
Waaruit maak jij op dat dit "import schorem" is?
Dit is dus het typische wegkijk gedrag. Alles wordt gezocht om maar niet geconfronteerd te worden met de mislukte multi-culti samenleving.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk jij dat ze van de pinkstergemeente waren, of anders dat rechtsextremistische tuig uit Loosdrecht weer.
Van die jongeren weet ik niets meer af dan wat er in de OP staat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk jij dat ze van de pinkstergemeente waren, of anders dat rechtsextremistische tuig uit Loosdrecht weer.
Tja, tegen zoveel "logica" kan ik niet op.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit is dus het typische wegkijk gedrag. Alles wordt gezocht om maar niet geconfronteerd te worden met de mislukte multi-culti samenleving.
Lichte of licht getinte huidskleur - eyeopener: dezelfde culturele achtergrond.......
Zet je woke bril maar weer op professor - lekker veilig 👍quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tja, tegen zoveel "logica" kan ik niet op.![]()
![]()
Weet wel beter natuurlijk maar de wens is de vader van de gedachte 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gast, je kent me niet eens. Ik ben verre van " woke".quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zet je woke bril maar weer op professor - lekker veilig 👍
👋quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gast, je kent me niet eens. Ik ben verre van " woke".
Misschien zou het helpen als ze eens stoppen met blurren zodat we wellicht kunnen herkennen wie het zijn. Het recht voor een correcte rechtsgang van het slachtoffer lijkt me belangrijker dan de privacy van de daders.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
BRON
Foto's van de verdachten (gemaakt met een Nokia 4045)
[ afbeelding ]
Je weet niet of het import is, want licht kan ook uit een Oostblokland zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gast, je kent me niet eens. Ik ben verre van " woke".
Nee, dat weet ik niet en dat beweer ik ook nergens?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet niet of het import is, want licht kan ook uit een Oostblokland zijn.
Dat is ook import.
Maar hoeft niet, natuurlijk.
Jij als ik zo'n blinde vlek zou hebben als jij, dan zou ik dat ook zeggen denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:
Van die jongeren weet ik niets meer af dan wat er in de OP staat.
Jij bent helderziende?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij als ik zo'n blinde vlek zou hebben als jij, dan zou ik dat ook zeggen denk ik.
Het feit dat ze niet vermeld hebben dat het om witte Nederlanders of blanke Nederlanders gaat zegt eigenlijk al genoeg, want dan hadden ze er geen doekjes om gewonden. Maar in de bericht gaan ze een beetje aan de lichte huidskleurquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:12 schreef BlaZ het volgende:
Misschien zou het helpen als ze eens stoppen met blurren zodat we wellicht kunnen herkennen wie het zijn. Het recht voor een correcte rechtsgang van het slachtoffer lijkt me belangrijker dan de privacy van de daders.
Dit ja. Maarja, het echte gevaar komt natuurlijk van mensen die het woord 'omvolking' durven gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef matspontius het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |