abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220899566
TS begint.
Boomers die in de jaren 70 en 80 het klimaat hebben verziekt ;(
Naoorlogsen die niet vroeg kunnen gaan slapen. Salonsocialisten die bergen geld verdienen en gek zijn op een coupeuze maaltijd met vlees. Klimaatstrijders die in een grote oude benzineauto rijden, zoals Femke Halsema. Betweters die fietsers aanhouden in winkelcentra waar je niet mag fietsen. Eigen rechters die geparkeerde echtgenotes op een invalidenparkeerplaats zonder invalidenkaart aanspreekt. PvdA-leden die het partijkrantje met de nieuwe partijnaam geīrriteerd rechtstreeks bij chemisch afval gooien met een Samson-vloek. Forumcommunisten die met vlekken in hun nek topics en posts lezen van ultrarechtsen. Mopperaars die nooit worden aangesproken door KLB-mods. :R
Ouwelui die tieten krijgen, maar niet op FOK!-forum.
pi_220899597
Viesdikke mensen en mannen met spektieten die rondlopen alsof ze een grote alpha zijn terwijl ze gewoon een vieze beta cuck zijn.
pi_220899632
FOKkers met geslachtsdelen korter dan de gemiddelde FOK!maat. :|W
pi_220899854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:49 schreef -Sigaartje het volgende:
TS begint.
Boomers die in de jaren 70 en 80 het klimaat hebben verziekt ;(
Naoorlogsen die niet vroeg kunnen gaan slapen. Salonsocialisten die bergen geld verdienen en gek zijn op een coupeuze maaltijd met vlees. Klimaatstrijders die in een grote oude benzineauto rijden, zoals Femke Halsema. Betweters die fietsers aanhouden in winkelcentra waar je niet mag fietsen. Eigen rechters die geparkeerde echtgenotes op een invalidenparkeerplaats zonder invalidenkaart aanspreekt. PvdA-leden die het partijkrantje met de nieuwe partijnaam geīrriteerd rechtstreeks bij chemisch afval gooien met een Samson-vloek. Forumcommunisten die met vlekken in hun nek topics en posts lezen van ultrarechtsen. Mopperaars die nooit worden aangesproken door KLB-mods. :R
Ouwelui die tieten krijgen, maar niet op FOK!-forum.
Gaat dit over jezelf? Of wat moet ik hiervan denken?
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:17 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_220899907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
Viesdikke mensen en mannen met spektieten die rondlopen alsof ze een grote alpha zijn terwijl ze gewoon een vieze beta cuck zijn.
He, over jezelf, niet over mij :(
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220899923
Echt balen. Deze temperatuur. Kan niet drinken. Word er dan zo ziek van.

:(
pi_220900066
Altijd alles beter weten, enorme big dick energy, geile milf neuken, geld klotsend tegen de plinten, blank en succesvol, misselijkmakend is het.
-nee-
pi_220900073
onuitstaanbare klootzak
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220900095
quote:
Klimaatstrijders die in een grote oude benzineauto rijden, zoals Femke Halsema.
Hoi Femke :W
Of begrijp ik dit topic verkeerd :?
pi_220900104
Zelfbewuste vrouw. Dus een doorn in het oog van heul veul 'hedendaagse' mannen.

_O- _O- _O-
pi_220900598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gaat dit over jezelf? Of wat moet ik hiervan denken?
Yep. Dit gaat over mezelf. Zoals de topictitel aangeeft. Ok., het staat in de derde persoon, maar het gaat over mij.
Vind ik mezelf een lul? Ja, dat vind ik. Ik vind mezelf een salonsocialist die een klimaatvechter is, maar toch alle klimaatregels aan mijn laars lap. Zo simpel is het. En ik ben een egoīst. Wel vingertje wijzen naar een ander terwijl ik op mijn eigen troon zit.
pi_220900631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:54 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Yep. Dit gaat over mezelf. Zoals de topictitel aangeeft. Ok., het staat in de derde persoon, maar het gaat over mij.
Vind ik mezelf een lul? Ja, dat vind ik. Ik vind mezelf een salonsocialist die een klimaatvechter is, maar toch alle klimaatregels aan mijn laars lap. Zo simpel is het. En ik ben een egoīst. Wel vingertje wijzen naar een ander terwijl ik op mijn eigen troon zit.
Niets als respect. Je bent eerlijk.
En dat is wat ik zo mis in de huidige maatschappij.

^O^
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:16:44 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220900816
Zo GOATED zijn dat iedereen je op straat de hele tijd aanspreekt of je niet de lokale GOAT bent.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:29:23 #14
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220900945
Gisteren een afspraak vergeten waardoor ik zwaar heb moeten haasten en uiteindelijk enkel minuten te laat kwam. Serieus boos op mezelf geweest
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220901101
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:38 schreef Marsenal het volgende:
Altijd alles beter weten, enorme big dick energy, geile milf neuken, geld klotsend tegen de plinten, blank en succesvol, misselijkmakend is het.
Herkenbaar, behalve de MILF dan :{w Hier alleen maar jonge geile chickies lopen te batsen :N
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220903366
Klagen over mezelf? Dat zal niet gaan. Ik ben namelijk perfect. De rest van de mensheid is kut.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:16:13 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220903418
Ik heb al 2 weken verlof en nog niets gedaan van wat ik wilde doen. Inmiddels is mijn toilet verstopt en moest er een belletje rinkelen en vanaf maandag is het weer eindeloos die kutdagbesteding. Ik wil weg, maar ik weet niet waar naartoe.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Echt balen. Deze temperatuur. Kan niet drinken. Word er dan zo ziek van.

:(
Je kunt altijd drinken.
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:38 schreef Marsenal het volgende:
Altijd alles beter weten, enorme big dick energy, geile milf neuken, geld klotsend tegen de plinten, blank en succesvol, misselijkmakend is het.
Ik ben zo intens jelly op jou he.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')