abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 11:20:10 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106540
twitter


WimLexGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106554
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]

WimLexGod
Wimlex moet uitkijken dat de altijd geile Cor Pot er niet met z'n vrouw vandoor gaat.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221107601
Mmm dat curacao van menig eilandbewoner
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:05:14 #104
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221110138
Toch ongelooflijk hoe ze hebben geflikt om een punt te halen tegen Ecuador. Besef eens die mannen hebben een Transferwaarde van 25.7 miljoen euro. De Eredivisieclub die het dichtst bij dit bedrag aanleunt is PEC Zwolle met ¤22 miljoen euro.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221134233
Iedereen zegt van er moet iets heel geks gebeuren qua score/doelsaldo om het te halen maar als (ALS) ze winnen van Ivoorkust en Duitsland verliest niet van Ecuador zijn ze toch gewoon 2e?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221134486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Iedereen zegt van er moet iets heel geks gebeuren qua score/doelsaldo om het te halen maar als (ALS) ze winnen van Ivoorkust en Duitsland verliest niet van Ecuador zijn ze toch gewoon 2e?
Klopt. En al wint Ecuador wel, dan kan 4 punten ook weleens genoeg zijn.
pi_221134847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. En al wint Ecuador wel, dan kan 4 punten ook weleens genoeg zijn.
Ik denk dat 4 ook genoeg is. Heb niet alle poulestanden helder maar ongetwijfeld gaan er 3-4 poules zijn waar de nr3 maar 3 punten heeft.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221135005
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ik denk dat 4 ook genoeg is. Heb niet alle poulestanden helder maar ongetwijfeld gaan er 3-4 poules zijn waar de nr3 maar 3 punten heeft.
1 poule pas waar 4 punten niet meer mogelijk is, die van Frankrijk en Noorwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')