abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:26:26 #1
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892217
Beste feestbeesten,

De frituur in het dorp heeft een website, je kan laten bezorgen maar ook voor af te halen.

Bezorgen kost geld, en dat is hun goed recht. Maar nu kost het afhalen ook 50 cent aan servicekosten.
Dan kan ik beter telefonisch of in persoon naar de frituur, dat bespaard mij 50 cent...

Dus ik vind het best achterlijk dat ze dit systeem opzetten en er dan servicekosten voor vragen. Ze kunnen mij wat, ik ga een dorp verder.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:30:41 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_220892244
quote:
Maar nu kost het afhalen ook 50 cent aan servicekosten.
Dan kan ik beter telefonisch of in persoon naar de frituur, dat bespaard mij 50 cent...
Dat is tegenstrijdig. Kost afhalen nu wel of niet 50c?

En zo ja, laat ze lekker de pleurig krijgen, en ga naar een ander.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220892253
Ga je toch gewoon chinees halen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:38 #4
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220892257
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:50 #5
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892261
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:30 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat is tegenstrijdig. Kost afhalen nu wel of niet 50c?

En zo ja, laat ze lekker de pleurig krijgen, en ga naar een ander.
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:32:57 #6
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
Ja, maar 50 cent per bestelling. Stel je hebt op een maand 200 bestellingen.
Dan is dat 100 euro, dat kost de hosting nooit. Website onderhouden kun je zelf.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:13 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_220892273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
aaah zo, online bestellen en afhalen = 50c servicekosten.

Je zou het inderdaad kunnen proberen, en als ze dan 50c rekenen, zeg je ze wat ze met je bestelling kunnen doen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220892275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
Zoek dit eens ff uit vanavond.

En laat ONS dit weten.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:59 #9
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892283
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zoek dit eens ff uit vanavond.

En laat ONS dit weten.
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220892285
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:36:11 #11
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.
Ik vind het juist wel belangrijk wat @GGMM er van vindt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:31 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220892344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
aaah zo, online bestellen en afhalen = 50c servicekosten.

Je zou het inderdaad kunnen proberen, en als ze dan 50c rekenen, zeg je ze wat ze met je bestelling kunnen doen.
Vraag of ze er 40ct van maken en dan stamp je zo op je frietje en zeg je ik heb hem toch gekocht!!!!1
Huilen dan.
pi_220892346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:32 schreef Hetekip het volgende:
Website onderhouden kun je zelf.
Oke, maar werk jij ook gratis dan?
pi_220892357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
TerugVindPatat
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:41:53 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220892380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Iedereen zal je viesdik varken noemen enzo maar trek je daar maar niets van aan :)
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:42:02 #16
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Oke, maar werk jij ook gratis dan?
Ik kocht mijn auto altijd bij dezelfde garage, want als een lampje kapot was, zette hij een nieuwe erin en als ik vroeg wat hij van mij kreeg, zei hij: 'is service.'

Je werkt niet gratis, maar je zet je energie/tijd in, om een betere service-ervaring te creëren. Wanneer je daar geld voor gaat vragen is het geen service meer.

Nu bij garages vind ik niet dat ze allemaal, maar gratis lampjes moeten vervangen, leuk als ze dat doen, maar ik snap dat ze ook kosten maken. Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik er altijd heen ging voor mijn beurten en alles zonder ergens anders een andere offerte aan te vragen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:55 #17
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220892414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Hhahahaha, het komt over als of je het heeeeeeeeeel erg vind om te doen _O- _O-
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:45:34 #18
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892417
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Hhahahaha, het komt over als of je het heeeeeeeeeel erg vind om te doen _O- _O-
Tuurlijk, ik haal liever een zak beyerlander voor in de airfryer bij de supermarkt is gezonder.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2026 @ 16:45:47 #19
35723 crew  GGMM
pi_220892419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.
Hemt _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:47:07 #20
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892425
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hemt _O-
LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMTJE STAAN
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 16:54:22 #21
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220892474
Ga gewoon precies dezelfde zooi van de Makro of Sligro halen en dan zelf in tuin frituren @Plompzakker
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220892642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
:D
Ook in moeilijke tijden.
pi_220892665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
Neem voor mij effe een grote raspatat oorlog mee met uitjes en een picanto speciaal :7
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:53:28 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220892992
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.

Dan is 50 cent een fooitje.

En je druk maken om 50 cent :')

50 cent :')
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:13:45 #25
511221 Hetekip
Depressief
pi_220893095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.

Dan is 50 cent een fooitje.

En je druk maken om 50 cent :')

50 cent :')
50 cent kan veel waard worden.

50 Cent has an estimated net worth of $40 million to $150 million, according to various financial and entertainment reports. His wealth is continually driven by his legacy music catalog, high-grossing tours (such as the Final Lap Tour), and successful business ventures in television production.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')