Dat is tegenstrijdig. Kost afhalen nu wel of niet 50c?quote:Maar nu kost het afhalen ook 50 cent aan servicekosten.
Dan kan ik beter telefonisch of in persoon naar de frituur, dat bespaard mij 50 cent...
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat is tegenstrijdig. Kost afhalen nu wel of niet 50c?
En zo ja, laat ze lekker de pleurig krijgen, en ga naar een ander.
Ja, maar 50 cent per bestelling. Stel je hebt op een maand 200 bestellingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
aaah zo, online bestellen en afhalen = 50c servicekosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
Zoek dit eens ff uit vanavond.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoek dit eens ff uit vanavond.
En laat ONS dit weten.
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Ik vind het juist wel belangrijk wat @GGMM er van vindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.
Vraag of ze er 40ct van maken en dan stamp je zo op je frietje en zeg je ik heb hem toch gekocht!!!!1quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
aaah zo, online bestellen en afhalen = 50c servicekosten.
Je zou het inderdaad kunnen proberen, en als ze dan 50c rekenen, zeg je ze wat ze met je bestelling kunnen doen.
TerugVindPatatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Iedereen zal je viesdik varken noemen enzo maar trek je daar maar niets van aanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Ik kocht mijn auto altijd bij dezelfde garage, want als een lampje kapot was, zette hij een nieuwe erin en als ik vroeg wat hij van mij kreeg, zei hij: 'is service.'quote:
Hhahahaha, het komt over als of je het heeeeeeeeeel erg vind om te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja kan ik wel uitzoeken, dan moet ik friet gaan bestellen, ik ga dat wel doen.
Tuurlijk, ik haal liever een zak beyerlander voor in de airfryer bij de supermarkt is gezonder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Hhahahaha, het komt over als of je het heeeeeeeeeel erg vind om te doen![]()
Hemtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hemt mijn toestemming, trek je niks van GGMM zijn mening aan aub.
LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMTJE STAANquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
Neem voor mij effe een grote raspatat oorlog mee met uitjes en een picanto speciaalquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, op de site rekenen ze servicekosten. Ik weet niet wat gebeurd als ik bel of zelf langsga, dan zou ik de proef op de som moeten nemen, en moeten kijken wat het totaalbedrag is, als er dan opeens 50 cent extra bij komt, dan doen ze het ook bij afhalen / bellen.
50 cent kan veel waard worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.
Dan is 50 cent een fooitje.
En je druk maken om 50 cent
50 cent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |