abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220890236
Ik verwacht dat voetballers over het algemeen niet bepaald hoog scoren op de nationale IQ test, maar bij het zien van dit filmpje, ben ik vooral gemotiveerd om het WK toch maar volledig te gaan boycotten.
Dat de zwarten uit dit filmpje zelf niet inzien dat ze zich voor een karretje laten spannen en daarmee enkel meer verdeeldheid en polarisatie veroorzaken.
Sowieso had ik als blanke voetballer vanwege deze reclame mijn handdoek in de ring gegooid.
En dan die rare hondenkoppen.. Wat is dit voor satanistisch ritueel aan het worden? Dit zie je steeds vaker om je heen.

Bekijk deze YouTube-video
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:44 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220890815
twitter

Op Twitter noemen ze het zelfs the New Netherlands
The End Times are wild
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:42:49 #3
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220890861
Achterlijk gedoe.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220890881
Operatie volksvernedering gaat door.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:31 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220891278
Dit kan echt niet.
pi_220891304
Toen Nike nog niet doorgeslagen was.

Ook niet eens tijd voor een naamswijziging? Cultural appropriation ditdat.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220891949
Op het eind krijg je van dat jochie nog hard de bal in je gezicht, zo voelt deze reclame ook een beetje, jij als witte Nederlander bent 'oud Nederland', doet er niet meer toe, oprotten moet je, dit is 'New Netherlands', ze zijn gekleurd (divers), luidruchtig, anti-blank, etc.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:41:32 #8
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220891981
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:51 schreef Viesdik het volgende:
Ik verwacht dat voetballers over het algemeen niet bepaald hoog scoren op de nationale IQ test, maar bij het zien van dit filmpje, ben ik vooral gemotiveerd om het WK toch maar volledig te gaan boycotten.
Dat de zwarten uit dit filmpje zelf niet inzien dat ze zich voor een karretje laten spannen en daarmee enkel meer verdeeldheid en polarisatie veroorzaken.
Sowieso had ik als blanke voetballer vanwege deze reclame mijn handdoek in de ring gegooid.
En dan die rare hondenkoppen.. Wat is dit voor satanistisch ritueel aan het worden? Dit zie je steeds vaker om je heen.

Bekijk deze YouTube-video
Als zij zwart zijn ben jij wit. ^p^
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220891982
Als dit andersom was geweest werd dit als pure racisme gezien. Boeit mij geen klote, maar dit kan echt niet. _O- Zelfs het, het nieuwe Nederland noemen.

Dan hadden PRO en DENK nu al kamervragen geëist
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:41:55 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220891986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef DrDentz het volgende:
Op het eind krijg je van dat jochie nog hard de bal in je gezicht, zo voelt deze reclame ook een beetje, jij als witte Nederlander bent 'oud Nederland', doet er niet meer toe, oprotten moet je, dit is 'New Netherlands', ze zijn gekleurd (divers), luidruchtig, anti-blank, etc.
Ze zijn vooral ontzettend debiel bezig.
pi_220892074
Wat een achterlijk racistische reclame is dit.
pi_220895929
Gezellig feestje. Jammer van al die rotzooi op straat, geeft de huidige staat van Nederland wel weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')