Als zij zwart zijn ben jij wit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:51 schreef Viesdik het volgende:
Ik verwacht dat voetballers over het algemeen niet bepaald hoog scoren op de nationale IQ test, maar bij het zien van dit filmpje, ben ik vooral gemotiveerd om het WK toch maar volledig te gaan boycotten.
Dat de zwarten uit dit filmpje zelf niet inzien dat ze zich voor een karretje laten spannen en daarmee enkel meer verdeeldheid en polarisatie veroorzaken.
Sowieso had ik als blanke voetballer vanwege deze reclame mijn handdoek in de ring gegooid.
En dan die rare hondenkoppen.. Wat is dit voor satanistisch ritueel aan het worden? Dit zie je steeds vaker om je heen.
Bekijk deze YouTube-video
Ze zijn vooral ontzettend debiel bezig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef DrDentz het volgende:
Op het eind krijg je van dat jochie nog hard de bal in je gezicht, zo voelt deze reclame ook een beetje, jij als witte Nederlander bent 'oud Nederland', doet er niet meer toe, oprotten moet je, dit is 'New Netherlands', ze zijn gekleurd (divers), luidruchtig, anti-blank, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |