abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:44:27 #76
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221060069
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de rel gemist?
Maar meet, en ons tegenkomen op koningsdag of Noorderzon, dat kan altijd
Ja, rel gister. Ik was er ook niet direct bij maar kwam erachter door het Straatcommando.-uitzwaaitopic. Dus toen even ingedoken en dit was echt wel heel triest van Danny. Die sowieso al nait best bezig is de afgelopen twintig jaar. Je kan een zieke hoeveelheid servies tellen met al die borden voor zijn kop door de jaren heen.

Beetje groot ego natuurlijk ook, en nooit delegeren want er is maar eentje die het het beste weet. En helaas is yvonne ook een beetje die kant opgegaan itt voorheen imo. Niet qua ego oid, maar het blindelings verdedigen van de opperbaas en het probleem ook niet willen zien.

Met het vertrek van Straatcommando. wens ik Danny veel succes nog wat FA’s te vinden die er zin in hebben. Of nog wat donateurs.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:46:06 #77
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221060084
Dat terzijde is een meet wel gezel natuurlijk! Nu het nog kan, :').

POLL

Plus huisFries @Alexxxxx
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2026 @ 12:55:18 #78
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_221060224
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, rel gister. Ik was er ook niet direct bij maar kwam erachter door het Straatcommando.-uitzwaaitopic. Dus toen even ingedoken en dit was echt wel heel triest van Danny. Die sowieso al nait best bezig is de afgelopen twintig jaar. Je kan een zieke hoeveelheid servies tellen met al die borden voor zijn kop door de jaren heen.

Beetje groot ego natuurlijk ook, en nooit delegeren want er is maar eentje die het het beste weet. En helaas is yvonne ook een beetje die kant opgegaan itt voorheen imo. Niet qua ego oid, maar het blindelings verdedigen van de opperbaas en het probleem ook niet willen zien.

Met het vertrek van Straatcommando. wens ik Danny veel succes nog wat FA’s te vinden die er zin in hebben. Of nog wat donateurs.
Ai, ik lees het nu even een beetje bij. Maar inderdaad zeg. Danny die wederom niets aanneemt van anderen en Straatcommando weg. Lekker weer.

FP kom ik allang niet meer. Ik volg nog een handvol topics op het forum. De website en het forum wordt steeds verder naar de knoppen geholpen..

Jammer weer. Maarja, ik had niet anders verwacht van Danny.
Ik snap wel dat je je afvraagt wanneer dit daadwerkelijk ter ziele gaat.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:25:51 #79
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221060869
Als Danny het ooit nog eens als hobby in gaat richten of aan anderen overdraagt en niet verwacht er zelf een inkomen uit te halen zal het nog nog wel even door blijven pruttelen. Maar dat is een big if, we hebben inmiddels meer dan een kwart eeuw ervaring met de koppigheid van de rooien natuurlijk.
Ik ga naar huis.
pi_221061573
Some people never learn.

Zonde zonde zonde. Hij is het forum om zeep aan het helpen op deze manier.

+1 voor Minimeet!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:50:58 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221061782
Yesss allemaal op de Chaplins Pub.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:25:30 #82
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221061929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ai, ik lees het nu even een beetje bij. Maar inderdaad zeg. Danny die wederom niets aanneemt van anderen en Straatcommando weg. Lekker weer.

FP kom ik allang niet meer. Ik volg nog een handvol topics op het forum. De website en het forum wordt steeds verder naar de knoppen geholpen..

Ja, en dan boos een ‘hij begon hoor!!’ natrap nadat je je FA zo publiekelijk hebt afgevallen, en niet zo’n beetje ook. Danny neemt zijn VRIJWILLIGERS zo ontzettend voor lief, net als z’n users. Ongelofeloos. Ik kan er echt niet bij, hoewel ik ook niets verwacht.

Daarom heb ik die laatste ronde geen cent gedoneerd en ik weiger ook pertinent een abo te nemen.

En Danny ligt al jaren in het donkerrood rond te komen als we hem moeten geloven, maar ondertussen onderhield hij er een gezin van vier (!!!) van. Inmiddels drie. Doen alsof je geen cent binnenharkt, of althans nauwelijks, terwijl er vier/drie mensen van leven (no pun ;( ), :'). Z’n vrouw werkt volgens mij ook niet namelijk.

En dat alles op vrijwilligers. Puur mensen voor genoegen nemen. Hij graaft zijn eigen graf. Maar wat het is: hij wil het gewoon tot zijn pensioen uitzingen. Dan had hij sowieso de stekker eruit getrokken omdat het hem verder niet meer boeit volgens mij, behalve als inkomstenbron. We zijn ondertussen oprecht niets meer dan virtueel geld voor hem volgens mij. Jammer de bammer. Had hij makkelijk kunnen voorkomen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe hij het ervaart nu een van zijn trouwste vrijwilligers/FA’s er zat van was en keihard op anoniem is gegaan. Niet eens gewoon de bende verlaten maar ook echt direct op anoniem. En de enorme backlash. Iets zegt me dat hij dit ook weer niet had verwacht en hij simpelweg suddert in wat we de ervaring ‘deksel op je neus’ noemen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:29:59 #83
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221061942
De meet-voorstanders verzamelen en quote deze post even met een +1’tje of zo zodat we weten wie evt zouden komen! Dus niet enkel een like!

@Duderinnetje
@Gibson88
@MaxMark
@tangerine
@Rene
@ChildoftheStars

En vul maar aan.
pi_221061944
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Kraantje P. heb ik gemist want ik wist niet dat-ie er was! Wel jammer.

Na die rel van gisteren en vandaag zit dit forum dichterbij de afgrond dan ooit tevoren.

Wat wordt het, mijn Stadse vrienden? Toch nog ooit een meet? Of stilletjes via DM wat nummertjes uitwisselen? Of Tara en freecell jaarlijks bij Koningsdag tegenkomen?

Of elkaar neverrrrr meer spreken?

:7

De keuze is reuze.
Lijkt me prima. Zoals @ChipsZak. al gelezen heeft overweeg ik sterk ook mijn account door de pot te trekken. Deze route en zoals het gaat is gewoon niks van wat FOK! ooit was, absolute bagger.
Ook in moeilijke tijden.
pi_221061953
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:50 schreef nietzman het volgende:
Ja, of naar Chand, zwemmen in schoon en mooi water, bbq, allemaal effe wat te eten en drinken mee. Maar de Chap in vind ik ook helemaal prima ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_221061971
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, en dan boos een ‘hij begon hoor!!’ natrap nadat je je FA zo publiekelijk hebt afgevallen, en niet zo’n beetje ook. Danny neemt zijn VRIJWILLIGERS zo ontzettend voor lief, net als z’n users. Ongelofeloos. Ik kan er echt niet bij, hoewel ik ook niets verwacht.

Daarom heb ik die laatste ronde geen cent gedoneerd en ik weiger ook pertinent een abo te nemen.

En Danny ligt al jaren in het donkerrood rond te komen als we hem moeten geloven, maar ondertussen onderhield hij er een gezin van vier (!!!) van. Inmiddels drie. Doen alsof je geen cent binnenharkt, of althans nauwelijks, terwijl er vier/drie mensen van leven (no pun ;( ), :'). Z’n vrouw werkt volgens mij ook niet namelijk.

En dat alles op vrijwilligers. Puur mensen voor genoegen nemen. Hij graaft zijn eigen graf. Maar wat het is: hij wil het gewoon tot zijn pensioen uitzingen. Dan had hij sowieso de stekker eruit getrokken omdat het hem verder niet meer boeit volgens mij, behalve als inkomstenbron. We zijn ondertussen oprecht niets meer dan virtueel geld voor hem volgens mij. Jammer de bammer. Had hij makkelijk kunnen voorkomen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe hij het ervaart nu een van zijn trouwste vrijwilligers/FA’s er zat van was en keihard op anoniem is gegaan. Niet eens gewoon de bende verlaten maar ook echt direct op anoniem. En de enorme backlash. Iets zegt me dat hij dit ook weer niet had verwacht en hij simpelweg suddert in wat we de ervaring ‘deksel op je neus’ noemen.
In mijn tijd als mod was het al dweilen met de kraan open. Heb het een jaartje uitgezongen maar er werd geen moer gedaan. Alle trolls, etterbakken en pesters kregen een hand boven het hoofd. Immers elke klik dit dat was inkomen.

Heb 2 maand terug heel even een abo-tje gehad, maar dat gaat zeker niet nog een keer gebeuren. Nu een dikke vette blocker er op. Die ads waren gewoonweg asociaal. Pagina overlappend, en als dat stoorde....Pech. ^p^ Deze voor je Danny.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:45:04 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221062023
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met lezen toen in een topic met welwillende (doch kritische) meedenkers iteejer de oproep deed: 'Stop met het slopen van deze site.' (omdat ze kritisch zijn op hoe het nu gaat)

En dat zijn dan de donateurs die Danny's hoofd boven water houden. Echt. 0 zelfreflectie bij die hele rooie club.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:48:21 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221062039
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
De meet-voorstanders verzamelen en quote deze post even met een +1’tje of zo zodat we weten wie evt zouden komen! Dus niet enkel een like!

@:duderinnetje
@:gibson88
@:maxmark
@:tangerine
@:Rene
@:Childofthestars

En vul maar aan.
Ja leuk hoor, ik ben er wel bij als ik kan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:52:50 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221062057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben gestopt met lezen toen in een topic met welwillende (doch kritische) meedenkers iteejer de oproep deed: 'Stop met het slopen van deze site.' (omdat ze kritisch zijn op hoe het nu gaat)
Is Iteejer die man die om de tien jaar op zondag de servers komt verhuizen?
Ik ga naar huis.
pi_221062061
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:50 schreef nietzman het volgende:
Rammen we mooi een emmer bitterballen op tafel :7 Als ze die hebben daar tenminste :+
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:57:16 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221062083
Verder vind ik het ook wel sneu voor Danny hoor, ook al heeft 'ie het helemaal aan zichzelf te danken. Geen zin om de psycholoog te spelen verder maar kan me best voorstellen dat iemand in een combi depressie + burnout + financiële zorgen en een grote dosis incompetentie qua management skills zorgt dat je zo raar om je heen gaat slaan.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:58:54 #92
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062091
Inventarisatie tot nu toe:

@nietzman
@Duderinnetje
@TARAraboemdijee
@Gibson88

Uiteraard ook yours truly. En nog even afwachten op de rest want dit is echt net opgesteld, :').
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:59:19 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221062093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:53 schreef Gibson88 het volgende:
Rammen we mooi een emmer bitterballen op tafel :7 Als ze die hebben daar tenminste :+
Zeeeeker.
Ik ga naar huis.
pi_221062104
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:52 schreef nietzman het volgende:

[..]
Is Iteejer die man die om de tien jaar op zondag de servers komt verhuizen?
:Y Geloof van wel. Breuls doet weer wat anders, maar wat exact, geen flauw idee.

quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:57 schreef nietzman het volgende:
Verder vind ik het ook wel sneu voor Danny hoor, ook al heeft 'ie het helemaal aan zichzelf te danken. Geen zin om de psycholoog te spelen verder maar kan me best voorstellen dat iemand in een combi depressie + burnout + financiële zorgen en een grote dosis incompetentie qua management skills zorgt dat je zo raar om je heen gaat slaan.
Ergens wel, alleen aan de andere kant als je zo labiel bent verwacht je toch dat je júist op zo'n moment hulp aanvaardt. Of dat zijn minstens iemand in zijn omgeving hem steunt/helpt ? Maar goed ik sta niet in zijn schoenen en is het voor mij heel makkelijk om aan de zijlijn te staan.

quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Inventarisatie tot nu toe:

@:nietzman
@:Duderinnetje
@:Tararaboemdijee
@:Gibson88

Uiteraard ook yours truly. En nog even afwachten op de rest want dit is echt net opgesteld, :').
_O_ Chipsie _O_ O+
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:02:23 #95
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062109
quote:
Neuh. Ik niet meer. Dit is immers hoe het al jaren gaat, en in al die jaren, minimaal tien, had hij eens een therapeutje kunnen opzoeken. Ik zeg maar wat. Maar: ‘wij zijn geen mensen voor therapie’ aldus Danny (zijn eigen woorden). Ik zal daar verder niets over zeggen want dan heb ik een permban aan m’n broek hangen.

Danny heeft jarenlang de kans gehad hier iets mee te doen maar kiest daar niet voor. Op den duur is het namelijk een keuze. Maar Danny neemt zijn verantwoordelijkheid niet en niet enkel hij maar ook zijn gezin is daar de dupe van, lijkt me. Want als het waar is wat Danny zegt, in het rood leven, dan is dat stress die hijzelf op het gezin flikkert door niet te luisteren en niets aan te pakken of een ego opzij te zetten. Sorry not sorry.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:02:53 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221062113
quote:
Dat om zich heen slaan, is niet van de laatste jaren. Was ook al de modus operandi in tijden van voorspoed.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:03:20 #97
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat om zich heen slaan, is niet van de laatste jaren. Was ook al de modus operandi in tijden van voorspoed.
Dit dus.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:05:11 #98
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221062125
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:59 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeeeeker.
Daar doneren jullie wél voor hè, :7?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:06:00 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221062132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ja dat is al twintig jaar zo hoor. Die had in de jaren nul ook helemaal geen trek in professionaliseren. Don't get me wrong.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:07:42 #100
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221062143
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:01 schreef Gibson88 het volgende:
:Y Geloof van wel. Breuls doet weer wat anders, maar wat exact, geen flauw idee.
Gewoon een baan hebben en in de politiek zitten waardoor 'ie net als ons helemaal niet geassocieerd met fok wil worden joh. We zijn een geheim clubje.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')