Ik was vrijdag bij Proosten in het Park (gratis voorproefje) en zaterdag bij de gewone editie. Heb erg genoten. Lekkere sfeer, leuke muziek. Kijk nu alweer uit naar volgend jaarquote:
Ik zal het volgende keer even van te voren zeggen, ipv achterafquote:
Te leuk! misschien dat ik volgend jaar ook eens ga kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij Proosten in het Park (gratis voorproefje) en zaterdag bij de gewone editie. Heb erg genoten. Lekkere sfeer, leuke muziek. Kijk nu alweer uit naar volgend jaar
Maakt de kans ook groter elkaar eens in real life te zien, ook leuk natuurlijk ! Wie weet dat we elkaar al wel 's gezien hebben zonder te weten dat we FOK!kers zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:13 schreef Chandler het volgende:
[..]
Te leuk! misschien dat ik volgend jaar ook eens ga kijken.
Sowieso lijkt het mij handig als we leuke activiteiten met elkaar delen.. dus zie je wat, deel het gewoon!
Die kans is vast aanwezig. Ik heb in het verleden voor een ander forum wel eens een BBQ op mijn tuin georganiseerd en wil dat met plezier voor jullie mede stadjers doen!quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef Gibson88 het volgende:
Maakt de kans ook groter elkaar eens in real life te zien, ook leuk natuurlijk ! Wie weet dat we elkaar al wel 's gezien hebben zonder te weten dat we FOK!kers zijn
Had wel een vriendin die mij daar mee heen vroeg... mja... kraantje...quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:54 schreef nietzman het volgende:
Gaan we ook allemaal naar Kraantje P dan?!
Vind ik oprecht leuk klinken ! Neem dan graag ook een goede versnapering meequote:Op woensdag 10 juni 2026 15:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Die kans is vast aanwezig. Ik heb in het verleden voor een ander forum wel eens een BBQ op mijn tuin georganiseerd en wil dat met plezier voor jullie mede stadjers doen!
De ruimte regel ik wel, water is ook ruimschoots aanwezig!quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:21 schreef Gibson88 het volgende:
Vind ik oprecht leuk klinken ! Neem dan graag ook een goede versnapering mee
Neen. Wel mumford.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:54 schreef nietzman het volgende:
Gaan we ook allemaal naar Kraantje P dan?!
* Zwemkleding mee Deze is alvast afgestreept op het lijstjequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:01 schreef Chandler het volgende:
[..]
De ruimte regel ik wel, water is ook ruimschoots aanwezig!
Haha, ja, een van de schoonste stukken water! en tegen de nacht heb je geen zwemkleding meer nodig!quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
* Zwemkleding mee Deze is alvast afgestreept op het lijstje
Blote billen meetquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha, ja, een van de schoonste stukken water! en tegen de nacht heb je geen zwemkleding meer nodig!
Ah rapportage voor KPDquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Kan @:DIR gelijk mooie foto's komen nemen!
quote:
We gaan het zien Chand, de zomervakantie staat voor de deur met hopelijk veel zonuren en mooie avonden. Dit moet wel goed komen. Én Rene leest meequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
[..]maar goed, wie weet wat de toekomst brengt.
Que passaaaquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
We gaan het zien Chand, de zomervakantie staat voor de deur met hopelijk veel zonuren en mooie avonden. Dit moet wel goed komen. Én Rene leest meeDus monsieur heeft geen excuus niet aan te sluiten
Ditmaal wel FA Straatcommando. kwijt op Anoniem,quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:37 schreef nietzman het volgende:
Ach, rel, rel. Wij zitten hier allemaal lang genoeg om te weten dat Danny niet aan management-skills doet toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |