En de rest van het gezin dan??!quote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Neuh ik ga niet alleen voor mezelf al die moeite doen waarna ik ook zo achterlijk veel moet opruimen en schoonmaken. Ik haat opruimen en schoonmaken. Ik ga misschien Chinees bestellen of sessie doen, is nog een twijfelgeval.
Mijn kat eet alleen maar brokjes en van die gedroogde strips als noepies.quote:
Dat is toch juist lekker, die rooksmaak?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee want ik heb een perfect werkende inductieplaat die je veel beter af kunt dan zulks een primitief bbq ding.
Met grote voordeel dat er niet zo'n gore rooksmaak aan je vlees zit. En dat je er geen kanker van krijgt omdat niet alles zwarte randen krijgt.
Koop een kamado, die rookt haast nul. Eigenlijk gewoon niet tenzij je vet op de kolen laat lekken en dan alleen heel even.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nee, gisteren niet. En ook vandaag niet.
Mijn tuin is niet fijn om in te barbecueën; de wind staat standaard op de achterkant van het huis waardoor alle barbecue lucht van mijn èn die van de buren, pal naar binnen waait.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |