Is een Thaise Muay Thai film door iemand die zelf alle stunts en gevechten doetquote:Op maandag 25 mei 2026 14:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ken ik niet maatje, is dat buitenlands? Russen maken ook wel geile videos moet ik zeggen.
Oh dat zie je niet vaak meer. Schijnt dat Jason Statham ook zelf zijn stunts uitvoert.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is een Thaise Muay Thai film door iemand die zelf alle stunts en gevechten doet
Jason Statham, zou die echt bestaan?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh dat zie je niet vaak meer. Schijnt dat Jason Statham ook zelf zijn stunts uitvoert.
En niet eens Crank? Ga Crank kijken, dan ga ik azijn kopen en denk ik na afloop van de film dit topic ook wel te hebben gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jason Statham, zou die echt bestaan?
Ik heb alleen lock stock and two smoking barrels gezien.
Ik ga maar eens lezen of zo, ik kan er niet goed mee omgaan dat ik ongelukkig ben en dat altijd zal blijven.
Ik ga die kijken wanneer ik mijn tablet binnen heb. Ik weiger mijn bed nu te verlaten.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En niet eens Crank? Ga Crank kijken, dan ga ik azijn kopen en denk ik na afloop van de film dit topic ook wel te hebben gelezen.
Is ooit nog 12e geworden bij het WK schoonspringen.quote:
Eerst zeuren over pillen, en dan alsnog een tablet innemen?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ga die kijken wanneer ik mijn tablet binnen heb. Ik weiger mijn bed nu te verlaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |