abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221215432
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:16 schreef Recce het volgende:

[..]
Toen ik naar Vlieland ging twee jaar geleden, had ik de boot maar net gehaald. Gelukkig wachtte het treintje van Leeuwarden naar Harlingen op de IC naar Leeuwarden. Die had flinke vertraging. Dat was wel redelijk stressen.
Ja, dat is stressen.

Ik zat gister helemaal achterin een vrij lange trein en die werd ook nog eens achter nog een hele lange trein aan het perron gezet. Toen moest ik wel even flink doorstappen om het 'treintje' te halen.
pi_221216007
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Ja, dat is stressen.

Ik zat gister helemaal achterin een vrij lange trein en die werd ook nog eens achter nog een hele lange trein aan het perron gezet. Toen moest ik wel even flink doorstappen om het 'treintje' te halen.
Dat zal daar wel vaker voorkomen, dat mensen flink moeten rennen. Het treintje zat toen ook nog echt tot de nok toe vol met toeristen, baggage en rare fietsen.
pi_221216401
je bent zelluf een rare fiets :P
...
pi_221216413
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:24 schreef sacha het volgende:
je bent zelluf een rare fiets :P
:o Is dat een officiële diagnose?
pi_221219087
...
pi_221231310
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:55 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is herkenbaar!
pi_221247960
Ik neem aan dat jij Verstappen en Hulkenberg had?
pi_221253294
quote:
6s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem aan dat jij Verstappen en Hulkenberg had?
Nee, Hamilton, Alonso |:) en twee keer Audi. Uitvallen van Hülkenberg deed dus redelijk veel pijn. En de FIA heeft me de tweede plek van Hamilton door de neus geboord. }:| Er is gewoon sprake van corruptie!
pi_221258313
quote:
9s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef Recce het volgende:

[..]
Nee, Hamilton, Alonso |:) en twee keer Audi. Uitvallen van Hülkenberg deed dus redelijk veel pijn. En de FIA heeft me de tweede plek van Hamilton door de neus geboord. }:| Er is gewoon sprake van corruptie!
Had je niet beter Ferrari kunnen kiezen? Dan had je geen Alonso of andere gegarandeerde backmarker hoeven nemen. Ik probeerde dat maar had net te weinig geld daarvoor.

Twee keer Audi had ik trouwens ook. Verder Lindblad en Hadjar. Had niet verwacht dat jij Hadjar weg zou doen, daarom had ik bijna voor iets anders gekozen.
pi_221273719
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Had je niet beter Ferrari kunnen kiezen? Dan had je geen Alonso of andere gegarandeerde backmarker hoeven nemen. Ik probeerde dat maar had net te weinig geld daarvoor.

Twee keer Audi had ik trouwens ook. Verder Lindblad en Hadjar. Had niet verwacht dat jij Hadjar weg zou doen, daarom had ik bijna voor iets anders gekozen.
Ik had uitgerekend dat een goed presterende Hamilton met een gegarandeerde backmarker meer opleverde dan andere combinaties. Uiteindelijk viel het net allemaal wat tegen met Hamilton en kwamen Hadjar, Lawson en Lindblad veel hoger uit waardoor andere combinaties beter waren.
pi_221334199
*O* gefeliciteerd met ons! *O*

@Scrutinizer
...
pi_221336546
7 jaar gewoon, hè?

*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')