abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 19:51:29 #1
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220879201
Ik zat vandaag bij iemand in de achtertuin en toen er een moment van stilte viel mijn gehoor op een continue piep die terugkwam, al snel had ik door dat het een kattenpiep/kattenverjager was.
Dit apparaat was ook zo ingesteld dat deze continu afgaat, dus als je in de tuin zit hoor je continu die piep als je een goed gehoor hebt.

Ik vroeg mij eigenlijk af, mag dit zomaar? Het betreft een piep die tegen de voorgevel aan zit, tussen de achtertuin en die woning zal enkele meters zitten.

Ik zeg er verder niks van, ik woon er niet, en als ik ergens last van heb dan ga ik eerst in gesprek. Maar ik ben wel benieuwd.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220879223
In overleg mag en kan alles. Misschien is de rest doof en horen ze het niet
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_220879288
Nee, in principe mag het niet. Het geeft immers overlast en de piep is ook niet bepaald zachtjes, maar je moet wel enigszins jeugdig zijn om het te vernemen.

Ik heb in het ouderlijk huis met de buurman gesproken toen die ineens zo'n marterverjager geplaatst had en toen hebben we er afspraken over gemaakt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:07:55 #4
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220879327
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:03 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, in principe mag het niet. Het geeft immers overlast en de piep is ook niet bepaald zachtjes, maar je moet wel enigszins jeugdig zijn om het te vernemen.

Ik heb in het ouderlijk huis met de buurman gesproken toen die ineens zo'n marterverjager geplaatst had en toen hebben we er afspraken over gemaakt.
Ja zo moet je dat ook oplossen: gesprek. Verreweg de meeste mensen zijn redelijk.
Maar je hebt ook mensen die zullen persisteren om de kattenpiep te houden en en die het liefst nog harder afstellen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220879427
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja zo moet je dat ook oplossen: gesprek. Verreweg de meeste mensen zijn redelijk.
Maar je hebt ook mensen die zullen persisteren om de kattenpiep te houden en en die het liefst nog harder afstellen.
Dan gewoon het kabeltje van de speaker doorknippen. Horen ze toch niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220882428
Als je ze kunt horen zijn het meestal marterverjagers (mogelijk wel verkocht als effectief tegen katten, maar dat zijn ze niet), die zitten rond de 13kHz. Echte kattenverjagers zitten boven de 21kHz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')