Ik heb dat keukenrol nooit grappig gevondenquote:
Jeetje.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik had het zo gehoopt dat die Amsterdamse arrogantie was afgestraft, maar helaas.
Ajax zal goed ingespeeld aan de competitie beginnen. Titel kan ze niet meer ontgaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beter voor de coëfficiënt en beter voor de vermoeidheid van Ajax komend seizoen.
Het is vooral aandoenlijk dat Jans het zelf zo groot heeft gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat keukenrol nooit grappig gevonden
Je verwart dat we in Amsterdam over een exceptionele mentaliteit beschikken, een container leeg kwakken op de Rotterdamse kaaien is dat niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik had het zo gehoopt dat die Amsterdamse arrogantie was afgestraft, maar helaas.
Drie keer de wedstrijd van het jaar was er blijkbaar één te veel.quote:
Als je het zo bekijkt is het niet zo erg dat ze gewonnen hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beter voor de coëfficiënt en beter voor de vermoeidheid van Ajax komend seizoen.
Doen die pallywappies toch beterquote:Op zondag 24 mei 2026 15:13 schreef Marcoss het volgende:
Een niet werkende megafoon.. gaat lekker wel
Ik heb Ron Jans nooit grappig gevondenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat keukenrol nooit grappig gevonden
Toch wel leuk om te zien hoe de rechterflank deze term schaamteloos heeft gekopieerd om het vervolgens aan mensen die aan feiten doen te geven.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 mei 2026 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Perez eindigt het seizoen met een gestrekt been
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |