abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873333
Net 2 jongens, 1 jongen zichtbaar straalbezopen en zijn vriend naast hem..

Hij mag blij zijn met z'n vriend, die blijft rustig bij hem staan.

Heb al zeker 3 kosters gezien, 1 wildplasser en 1 fietser die zacht op z;n bek ging.

Heerlijk zo'n prive show op de vroege ochtend!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873365
quote:
81s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:21 schreef Chandler het volgende:

Heb al zeker 3 kosters gezien, 1 wildplasser en 1 fietser
...hier om je mars te breken.
pi_220873405
Ik deed nog eens de ochtendkrant op zondag om 4 uur, toen ving ik een gesprek op van 2 bezopen jongens die tegen een lantaarnpaal leunden om rechtop te kunnen blijven.

De ene was aan het bellen en zei net: Even wachten Dim zit hier nog in een lantaarnpaal.

Klonk best melig. Zo van een afstandje zonder de kater.
pi_220873420
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:34 schreef Invisibli het volgende:
Ik deed nog eens de ochtendkrant op zondag om 4 uur, toen ving ik een gesprek op van 2 bezopen jongens die tegen een lantaarnpaal leunden om rechtop te kunnen blijven.

De ene was aan het bellen en zei net: Even wachten Dim zit hier nog in een lantaarnpaal.

Klonk best melig. Zo van een afstandje zonder de kater.
Dat ervaar ik dus ook! :Y

Zeer vermakelijk! c_/
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873557
Hehe, ik heb altijd de vroege shift van 6 uur op zaterdagochtend en dat betekent dus dat ik rond half 6 op de fiets naar het werk zit. Werk zit in de buurt van Rotterdam centrum dus needless to say, ik heb aardig wat dingen al gezien :P
pi_220873572
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hehe, ik heb altijd de vroege shift van 6 uur op zaterdagochtend en dat betekent dus dat ik rond half 6 op de fiets naar het werk zit. Werk zit in de buurt van Rotterdam centrum dus needless to say, ik heb aardig wat dingen al gezien :P
:@ Ik zit er wel eens aan te denken om gewoon eens met een stoel vlak in de buurt te gaan zitten met een kopje thee.. gewoon genieten van alles wat er langs komt.. zowel dronken als vreemd, apart maar soms ook appetijtelijk! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:40:10 #7
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220971814
Tijdens de Nijmeegse 4daagse uitgezwaaid worden door dronken studenten om 04:30 heeft ook wel wat O+ :P
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')