Ja sjezus, ik heb ze gekregenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:48 schreef flipsen het volgende:
Van alle GP´s die ik NIET zou bezoeken, staat Oostenrijk (tentenkamp) toch wel met stip op 1. Maareh, veel plezier
We willen wel een liveverslag van jequote:
Ben vorig jaar geweestquote:
Ja tuuk. Ik ben nu al hyper.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel een liveverslag van je
Ik ben met je mee aan het hyperenquote:
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentiequote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel een liveverslag van je
Verblijf zo op korte termijn is duurder dan de kaarten whahahaha. Nou ja, hop, once in a lifetime.quote:
Jij gaat dit jaar toch naar Zandvoort ipv Oostenrijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentie
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn liveverslag van vorig jaar krijgt concurrentie
Klopt. Wel wat makkelijkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij gaat dit jaar toch naar Zandvoort ipv Oostenrijk.
35 graden ofzo. In de zon ging ik langzaam kapot, gelukkig was er zat schaduw op de tribune.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?
Niet zo veel, goed ontbijten, en veel water mee, regenponcho.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 graden ofzo. In de zon ging ik langzaam kapot, gelukkig was er zat schaduw op de tribune.
Ik kocht elke ochtend op het station wat broodjes voor lunch en banaan als tussendoortje. verder had ik 2 liter water bij me, maar op zich is het wel goed geregeld daar. Verder is het maar net wat je allemaal nodig acht om de dag door te komen.
Zonnebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet zo veel, goed ontbijten, en veel water mee, regenponcho.
Jaaaaaaa. Moet je @iteejer vragen. Maar toffe actie, ik wist van niks.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef yvonne het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik m'n oude lijf in een tent moet wurmen. Ontbijt inbegrepen 2,3 km vh circuit. Parkeerplaats inbegrepen.
Ziet er verder niet verkeerd uit, alleen heb ik in m'n hele leven nog nooit in een tent geslapen
Nope. Zelfs Graspop niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit festivalletje gedaan waar je in tent overnachtte?
quote:1. GPTents (Hotel Tent) – jouw huidige optie
Dit is een pre-opgezette luxe tent met echte bedden, vaak ontbijt, schone douches/toiletten en op loopafstand van het circuit (Camping Black, een van de dichtste campings).
Pluspunten: Super makkelijk, geen gedoe, feestelijke sfeer, dichtbij de actie.
Minpunten: Tijdens F1-weekend niet goedkoop (vaak ¤150-300+ per nacht voor 2 personen, afhankelijk van pakket en data). Maar het is wel een van de beste "glamping" opties daar.Als de prijs voor jullie nog oké is → prima keuze voor gemak.
2. Camper huren + plek boeken
Omdat jullie niks hebben, kan dit goedkoper uitkomen voor 4 dagen.
Kleine campervan / buscamper huren (2 personen): vanaf ± ¤80-130 per dag (via Goboony, PaulCamper, Camptoo of lokale verhuurders in Oostenrijk/Duitsland).
Totaal voor 4-5 dagen: vaak ¤450-750 (incl. verzekering + km).
Plek op camping bij Red Bull Ring: ¤20-50 per nacht voor een camperplek (afhankelijk van site).
Voordelen: Eigen bed, eigen keuken (scheelt eten), flexibel, en je slaapt nog steeds redelijk dichtbij.
Nadelen: Je moet 'm ophalen (vaak Graz of Wenen), en een campingplek reserveren (snel vol).Dit is vaak de beste prijs-kwaliteit als je geen spullen hebt en meerdere dagen blijft.3.
Andere realistische opties (dichtbij blijven)Hotels / B&B in Spielberg, Zeltweg of Knittelfeld: Dichtbij (5-15 min rijden), maar prijzen exploderen tijdens F1. Check Booking.com of flexymotel Spielberg.
Graz (ca. 45-60 min rijden): Veel meer keuze en vaak goedkoper. Met auto of shuttle/bus haalbaar, maar je rijdt elke dag wel even.
Airbnb/chalet in de omgeving: Soms een goede deal voor 4 dagen.
Mijn advies voor Yvonne:
Als gemak #1 is → Neem de GPTents als de prijs binnen jullie budget past. Vraag snel de exacte prijs voor jullie data (waarschijnlijk 24/25 t/m 29 juni).
Als besparen belangrijker is → Camper huren + campingplek. Dit is meestal voordeliger dan glamping voor 4 dagen en je hebt meer vrijheid.
Wat heb ik nodig voor beter advies? Wat is jullie max budget per nacht of totaal voor slapen?
Met z'n tweeën?
Aankomst en vertrek datum precies?
That this canquote:
Kan je niet bij Mario logerenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef yvonne het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik m'n oude lijf in een tent moet wurmen. Ontbijt inbegrepen 2,3 km vh circuit. Parkeerplaats inbegrepen.
Ziet er verder niet verkeerd uit, alleen heb ik in m'n hele leven nog nooit in een tent geslapen
We verwachten minimaal een pitverslagquote:
Whaaaaaa🤣 @mario390 joehoeeeeequote:
Wow, dankjewel!quote:
Ik zat op C (dat is links) rij 10 stoel 50 (helemaal links, dat was achteraf een fout). Je zit dan bijna helemaal beneden volgens mij.quote:
Bier en nootjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het weer was verleden jaar. Wat sleep je allemaal mee naar 't circuit?
Die Corona 0% is goed te drinkenquote:
S26 Ultra. Prima toestel.quote:
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.quote:
Huh?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet. Je bent nu enthousiast omdat het gratis kaartjes zijn. Als je het niet doet voelt het als zonde. Maar veel teveel gedoe m.i. Met alle respect zijn jullie hier te oud voor en bovendien boeit de "GP" jullie ook niet echt veel. Laat het lekker voorbij gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |