abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950853
Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie krijgen, 1000 euro is zeker wel te doen hoor. Het kost alleen veel meer zoeken en compromissen sluiten.

Vergeet niet nu alvast wat plekken online te checken voor bijvoorbeeld betaalbare restaurantjes in de buurt, betaalbare (zelfs gratis) uitjes, je kan deze opslaan in Google Maps bijvoorbeeld, dat is altijd handig als je er bent.
En vergeet ook niet ff een rondje action te doen voor je vertrekt, voor dingen als zonnebrand, muggendeet, kampeergerei is het een stuk goedkoper dan dat je daar ter plekke nog langs de pharmacie moet.

Heel veel plezier :)
Twiddel
pi_220950904
Verkeerd.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:35:02 #28
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220973737
We zijn nu onder Luxemburg! 🇱🇺
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220973743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:35 schreef MisterFox het volgende:
We zijn nu onder Luxemburg! 🇱🇺
Op weg naar...?
pi_220973745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:35 schreef MisterFox het volgende:
We zijn nu onder Luxemburg! 🇱🇺
Luxemburg O+
pi_220973756
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Luxemburg O+
Nou, er is niet veel Luxemburg onder Luxemburg zeg maar. ;)
pi_220973761
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:42 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Nou, er is niet veel Luxemburg onder Luxemburg zeg maar. ;)
Dat weet ik, maar ik vind Luxemburg gewoon prachtig.
pi_220973766
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar ik vind Luxemburg gewoon prachtig.
Is het ook. ^O^
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:14:19 #34
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220973851
Ik heb alleen maar snelweg gezien, dus ik weet niet wat jullie er zo mooi aan vinden xD
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  vrijdag 12 juni 2026 @ 00:41:48 #35
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221015557
@MisterFox : Hoe is het nu?
Voorheen Bargehassus.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 06:38:24 #36
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221016141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 00:41 schreef SimonB. het volgende:
@:MisterFox : Hoe is het nu?
Vandaag is de laatste dag. Morgenochtend weg.
Veel regen en kou gehad grootste deel van de vakantie.
Maar soms ook wel wat zon waarmee we konden zonnen.

Het zwembadwater buiten is eigenlijk te koud om langer dan 5 minuten in te zwemmen.
De temperatuur van het binnenzwembad ligt een paar graadjes hoger, maar is eigenlijk ook iets te koud.

Ze hebben een sauna die het pas om 16:00 doet; dat is mijn favoriet.
Het stokbrood hier is lekker.
In Spanje is het al de hele week lekker weer, de taal een stuk mooier en de omgeving ook. ;(

We hebben een mooi strand aan een meer met zoetwater, maar ik heb liever de middellandse zee met bergen áchter me.

Frankrijk heeft mooie stukjes en gisteren zijn we in een superleuk boetiekje geweest. Fantastische winkel zoals ik het nog nooit gezien had. Wel pokkeduur.

Morgen vertrekken we en dan arriveert de zon. ^p^

Ik ga Spaans leren en Frankrijk weer gewoon gebruiken als land om in Spanje te kunnen komen.

De Franse taal en Foie Gras mogen ze bij zich houden. Getverderrie. :r
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')