quote:
Vandaag is de laatste dag. Morgenochtend weg.
Veel regen en kou gehad grootste deel van de vakantie.
Maar soms ook wel wat zon waarmee we konden zonnen.
Het zwembadwater buiten is eigenlijk te koud om langer dan 5 minuten in te zwemmen.
De temperatuur van het binnenzwembad ligt een paar graadjes hoger, maar is eigenlijk ook iets te koud.
Ze hebben een sauna die het pas om 16:00 doet; dat is mijn favoriet.
Het stokbrood hier is lekker.
In Spanje is het al de hele week lekker weer, de taal een stuk mooier en de omgeving ook.
We hebben een mooi strand aan een meer met zoetwater, maar ik heb liever de middellandse zee met bergen áchter me.
Frankrijk heeft mooie stukjes en gisteren zijn we in een superleuk boetiekje geweest. Fantastische winkel zoals ik het nog nooit gezien had. Wel pokkeduur.
Morgen vertrekken we en dan arriveert de zon.
Ik ga Spaans leren en Frankrijk weer gewoon gebruiken als land om in Spanje te kunnen komen.
De Franse taal en Foie Gras mogen ze bij zich houden. Getverderrie.