abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:33:56 #1
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220869680
Ik ben hier met mijn BF druk een vakantie aan het uitzoeken.

Ik ben eigenlijk gewend om altijd gewoon lekker naar Spanje te gaan, naar een all inclusive hotel lekker aan het strand en dat is een stuk simpeler dan wat we nu aan het doen zijn.

We hebben een beperkt budget, maar we willen wel graag een leuke vakantie hebben. Het kan dit jaar geen ¤ 3000,- kosten. We zijn daarom een beetje aan het stressen want we weten niet wat we willen.

We hebben dit jaar een budget van maar maximaal ¤ 1000,- en dat is echt een beetje de ruime maximum. Inclusief benzine, uit eten gaan, boodschappen en andere dingen die we nodig hebben of willen doen.

Wat we wél weten is dat we waarschijnlijk het liefst naar midden-Frankrijk gaan. Voor mij is het de eerste keer dat ik echt naar Frankrijk ga. :@

Van Frankrijk weet ik dat het grootste deel net als Nederland plat is. Voor mij is het heel belangrijk dat ik echt het gevoel heb dat ik ver weg in het buitenland ben. Ik ben op zoek naar mooie natuur, bergen en bossen. Een mooi uitzicht. 8-)

Ik wil dus:
- Groot mooi zwembad
- mooie omgeving waarbij Bob Ross jaloers zou worden
- leuke dingen te doen in de buurt
- bij die leuke dingen in de buurt, weinig mensen
- schattige dorpjes die te bezoeken zijn, waar we vers stokbrood kunnen kopen
- echt Frankrijk snuiven

Ik ben op dit gebied echt heel dom en ben daarom zeer hulpbehoevend. Help een arme, oude vos aan een welverdiende maar betaalbare vakantie. *O* :'(

Van 7 tot uiterlijk 14 juni

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterFox op 23-05-2026 19:19:23 ]
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220869763
Ik zou Casa Balconia overwegen. Hou je misschien nog geld over! ^O^
pi_220869789
quote:
83s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef MisterFox het volgende:

We hebben dit jaar een budget van maar maximaal ¤ 1000,- en dat is echt een beetje de ruime maximum.
Waarom is het dit jaar zo laag dan?
Voor dat geld kun je beter thuisblijven zou ik idd zeggen.
En dan volgend jaar wel weer een dikke mofo van een vakantie boeken _O_ _O_
pindazakje
pi_220869940
Ga naar de Moezel in Duitsland en huur daar een appartement bij een wijnboer.

Het is op de helling fantastisch warm (40°). Van de wal naar boven is echt een hele toer (voelt als Berg en Dal, met prachtige uitzichten). De hellingen zijn schitterend groen, bovenaan is meestal donker bos en erbuiten zijn glooiende, goudgele graanvelden. Er is volop cultuur en geschiedenis. De steden en dorpen hebben prachtige historische centra.
Ook de reisafstand is goed te overzien.

Eigenlijk voldoet het aan alle eisen behalve dat zwembad, maar dan heb je wel het enorme voordeel dat er tamelijk weinig Fransozen rondlopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220870008
EUR 1.000,= voor twee personen? Hoe lang wil je gaan dan?
Zelfs een week lijkt me, gezien de dingen de jullie willen doen, amper realistisch.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:19:34 #6
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220870063
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef YoopY het volgende:
Ik zou Casa Balconia overwegen. Hou je misschien nog geld over! ^O^
Ziet er vet uit :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:21:11 #7
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220870086
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
EUR 1.000,= voor twee personen? Hoe lang wil je gaan dan?
Zelfs een week lijkt me, gezien de dingen de jullie willen doen, amper realistisch.
https://www.eurocamp.nl/vakantie-types
pi_220870259
Oh, jullie gaan kamperen? Ja, dat kan al een hoop schelen. Maar hou dan wel rekening met waarschijnlijk veel kinderen en relatief veel lawaai. En weinig mensen bij die leuke dingen die er te doen zijn in de buurt zal ook tegenvallen.

Sorry, ik klink nu wel een beetje negatief....
pi_220870263
Heb je een tent of iets? Want zelfs een lelijk huis of glampinghok huren voor een week eet al tweederde van je budget op.
-nee-
pi_220870282
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:35 schreef Marsenal het volgende:
Heb je een tent of iets? Want zelfs een lelijk huis of glampinghok huren voor een week eet al tweederde van je budget op.
't Is nog wel redelijk voorseizoen he. Dat scheelt al enorm.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:41:55 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220870310
Bij Frankrijk voor het grootste deel plat haakte ik af. Dit kan niet serieus zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220870403
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:41 schreef laziness het volgende:
Bij Frankrijk voor het grootste deel plat haakte ik af. Dit kan niet serieus zijn.
Dit. Als je plat wil moet je richting het noorden gaan en niet naar het zuiden :P

Vers stokbrood kan je ook bij de AH kopen.
pi_220870491
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit. Als je plat wil moet je richting het noorden gaan en niet naar het zuiden :P

Vers stokbrood kan je ook bij de AH kopen.
Ze willen juist wel bergen. En zo plat als Nederland is natuurlijk overdreven, maar voor serieuze heuvels / bergen zal je toch meer oostelijk of zuidelijk moeten gaan.
pi_220870518
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:59 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ze willen juist wel bergen. En zo plat als Nederland is natuurlijk overdreven, maar voor serieuze heuvels / bergen zal je toch meer oostelijk of zuidelijk moeten gaan.
Ohh whoops. Het was vroeg vanmorgen :P
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:08:48 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220870562
Waarom naar Frankrijk als je zo'n krap budget hebt? Zou eerder voor Ardennen of Duitsland (Eifel, Sauerland) kiezen dan, scheelt je sowieso al de tolwegen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220871044
Ga met de fiets en kampeer onderweg. Als je de fiets en de kampeerspullen al hebt en zelf gaat koken en niet te veel gekke dingen doet kun je best een week of twee weg voor 1000.
pi_220878298
quote:
83s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef MisterFox het volgende:
Ik ben hier met mijn BF druk een vakantie aan het uitzoeken.

Ik ben eigenlijk gewend om altijd gewoon lekker naar Spanje te gaan, naar een all inclusive hotel lekker aan het strand en dat is een stuk simpeler dan wat we nu aan het doen zijn.

We hebben een beperkt budget, maar we willen wel graag een leuke vakantie hebben. Het kan dit jaar geen ¤ 3000,- kosten. We zijn daarom een beetje aan het stressen want we weten niet wat we willen.

We hebben dit jaar een budget van maar maximaal ¤ 1000,- en dat is echt een beetje de ruime maximum. Inclusief benzine, uit eten gaan, boodschappen en andere dingen die we nodig hebben of willen doen.

Wat we wél weten is dat we waarschijnlijk het liefst naar midden-Frankrijk gaan. Voor mij is het de eerste keer dat ik echt naar Frankrijk ga. :@

Van Frankrijk weet ik dat het grootste deel net als Nederland plat is. Voor mij is het heel belangrijk dat ik echt het gevoel heb dat ik ver weg in het buitenland ben. Ik ben op zoek naar mooie natuur, bergen en bossen. Een mooi uitzicht. 8-)

Ik wil dus:
- Groot mooi zwembad
- mooie omgeving waarbij Bob Ross jaloers zou worden
- leuke dingen te doen in de buurt
- bij die leuke dingen in de buurt, weinig mensen
- schattige dorpjes die te bezoeken zijn, waar we vers stokbrood kunnen kopen
- echt Frankrijk snuiven

Ik ben op dit gebied echt heel dom en ben daarom zeer hulpbehoevend. Help een arme, oude vos aan een welverdiende maar betaalbare vakantie. *O* :'(

Van 7 tot uiterlijk 14 juni
Camping du Lac in Xonrupt Longuemer in de Vogezen voldoet aan vrijwel alle voorwaarden maar heeft een meer ipv een zwembad

600 km van Utrecht, geen tolwegen en 15 euro per nacht
pi_220916030
@MisterFox : En, al geboekt?
  maandag 1 juni 2026 @ 13:55:34 #20
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220935763
Wahoo! Sorry voor de late reactie. Ik had afgelopen week even weinig tijd voor FOK!.

De vakantie is geboekt en geregeld. We gaan naar Frankrijk in de buurt van Zwitserland.

Alleen nu nog de vraag wat we daar in de omgeving allemaal zouden kunnen doen. Denk aan rijden naar mooie plekken, filmen maar ook het bezoeken van een museum oid.
pi_220935839
Rijden naar mooie plekken, filmen, maar ook het bezoeken van een museum oid.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220939976
Rij naar een wijnboer, neem een fles mee en vraag of je wat wijn kan kopen, vers stokbroodje halen bij de bakker, stukje Kaas en dan lekker picknikken.
Daarnaast zijn de leuke oude kerkjes vaak open om te bezoeken, oja in dat gebied kun je vaak ook kijken naar paragliders, je hebt daar veel mooie grote meren waar je heerlijk kunt zwemmen.

Oja en niet te vergeten, je hebt in Frankrijk hele leuke lokale markten waar je goedkoop lokaal voedsel kunt kopen.
Tip: Neem wat pakken goedkope Stroopwafels van de action/aldi mee, kun je wellicht ruilen met boeren voor lekker eten :)

[ Bericht 33% gewijzigd door raptorix op 02-06-2026 08:05:43 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220941858
quote:
89s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:55 schreef MisterFox het volgende:
Wahoo! Sorry voor de late reactie. Ik had afgelopen week even weinig tijd voor FOK!.

De vakantie is geboekt en geregeld. We gaan naar Frankrijk in de buurt van Zwitserland.

Alleen nu nog de vraag wat we daar in de omgeving allemaal zouden kunnen doen. Denk aan rijden naar mooie plekken, filmen maar ook het bezoeken van een museum oid.
Meestal ga je eerst kijken wat er te doen is en dan ga je pas boeken :P

Kwam dit tegen.

Te gast op de alm
Niet zelden worden ook stadsbewoners door de bergen aangetrokken: de droom van frisse lucht, pure bergwereld en afstand van de dagelijkse stress in de stad zorgt ervoor, dat er intussen juristen, leraressen, artsen en kunstenaars zijn die het vee in de zomer hoeden. Daarnaast zijn er andere mogelijkheden om het alpenleven te leren kennen: enkele alpenbedrijven bieden toeristische rondleidingen incl. kaasboerderijen aan en andere herbergen gasten, die vaak actief mogen helpen aanpakken bij het melken, mesten of repareren van de omheining. Enkele alpenhutten kunnen voor de vakantie gehuurd worden.

Misschien is een rondleiding leuk?
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:56:41 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220950761
quote:
89s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:55 schreef MisterFox het volgende:

Als je specifieker bent waar je precies zit kunnen er gerichter tips worden gegeven.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:58:03 #25
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220950773
doe een VAGRANT HOLIDAY!

https://www.youtube.com/@VagrantHoliday

[ Bericht 0% gewijzigd door junkiesietze op 03-06-2026 15:12:41 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties