Waarom is het dit jaar zo laag dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef MisterFox het volgende:
We hebben dit jaar een budget van maar maximaal ¤ 1000,- en dat is echt een beetje de ruime maximum.
Ziet er vet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef YoopY het volgende:
Ik zou Casa Balconia overwegen. Hou je misschien nog geld over!
https://www.eurocamp.nl/vakantie-typesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
EUR 1.000,= voor twee personen? Hoe lang wil je gaan dan?
Zelfs een week lijkt me, gezien de dingen de jullie willen doen, amper realistisch.
't Is nog wel redelijk voorseizoen he. Dat scheelt al enorm.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:35 schreef Marsenal het volgende:
Heb je een tent of iets? Want zelfs een lelijk huis of glampinghok huren voor een week eet al tweederde van je budget op.
Dit. Als je plat wil moet je richting het noorden gaan en niet naar het zuidenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:41 schreef laziness het volgende:
Bij Frankrijk voor het grootste deel plat haakte ik af. Dit kan niet serieus zijn.
Ze willen juist wel bergen. En zo plat als Nederland is natuurlijk overdreven, maar voor serieuze heuvels / bergen zal je toch meer oostelijk of zuidelijk moeten gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Als je plat wil moet je richting het noorden gaan en niet naar het zuiden
Vers stokbrood kan je ook bij de AH kopen.
Ohh whoops. Het was vroeg vanmorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze willen juist wel bergen. En zo plat als Nederland is natuurlijk overdreven, maar voor serieuze heuvels / bergen zal je toch meer oostelijk of zuidelijk moeten gaan.
Camping du Lac in Xonrupt Longuemer in de Vogezen voldoet aan vrijwel alle voorwaarden maar heeft een meer ipv een zwembadquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef MisterFox het volgende:
Ik ben hier met mijn BF druk een vakantie aan het uitzoeken.
Ik ben eigenlijk gewend om altijd gewoon lekker naar Spanje te gaan, naar een all inclusive hotel lekker aan het strand en dat is een stuk simpeler dan wat we nu aan het doen zijn.
We hebben een beperkt budget, maar we willen wel graag een leuke vakantie hebben. Het kan dit jaar geen ¤ 3000,- kosten. We zijn daarom een beetje aan het stressen want we weten niet wat we willen.
We hebben dit jaar een budget van maar maximaal ¤ 1000,- en dat is echt een beetje de ruime maximum. Inclusief benzine, uit eten gaan, boodschappen en andere dingen die we nodig hebben of willen doen.
Wat we wél weten is dat we waarschijnlijk het liefst naar midden-Frankrijk gaan. Voor mij is het de eerste keer dat ik echt naar Frankrijk ga.![]()
Van Frankrijk weet ik dat het grootste deel net als Nederland plat is. Voor mij is het heel belangrijk dat ik echt het gevoel heb dat ik ver weg in het buitenland ben. Ik ben op zoek naar mooie natuur, bergen en bossen. Een mooi uitzicht.![]()
Ik wil dus:
- Groot mooi zwembad
- mooie omgeving waarbij Bob Ross jaloers zou worden
- leuke dingen te doen in de buurt
- bij die leuke dingen in de buurt, weinig mensen
- schattige dorpjes die te bezoeken zijn, waar we vers stokbrood kunnen kopen
- echt Frankrijk snuiven
Ik ben op dit gebied echt heel dom en ben daarom zeer hulpbehoevend. Help een arme, oude vos aan een welverdiende maar betaalbare vakantie.![]()
Van 7 tot uiterlijk 14 juni
Meestal ga je eerst kijken wat er te doen is en dan ga je pas boekenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:55 schreef MisterFox het volgende:
Wahoo! Sorry voor de late reactie. Ik had afgelopen week even weinig tijd voor FOK!.
De vakantie is geboekt en geregeld. We gaan naar Frankrijk in de buurt van Zwitserland.
Alleen nu nog de vraag wat we daar in de omgeving allemaal zouden kunnen doen. Denk aan rijden naar mooie plekken, filmen maar ook het bezoeken van een museum oid.
Als je specifieker bent waar je precies zit kunnen er gerichter tips worden gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:55 schreef MisterFox het volgende:
Wahoo! Sorry voor de late reactie. Ik had afgelopen week even weinig tijd voor FOK!.
De vakantie is geboekt en geregeld. We gaan naar Frankrijk in de buurt van Zwitserland.
Alleen nu nog de vraag wat we daar in de omgeving allemaal zouden kunnen doen. Denk aan rijden naar mooie plekken, filmen maar ook het bezoeken van een museum oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |