Kun je toelichten waardoor het lastig was afspraken te maken? En om wat voor soort afspraken gaat het precies?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:38 schreef Halcon het volgende:
De inkomstenbelasting is in België hoger. Afhankelijk van je situatie kan dat dus wel nadelig zijn.
Heb er 15 jaar gewoond. Het is wel bureaucratischer dan Nederland. En het is vaak lastig om afspraken te maken.
Maar verder prima; heb me er altijd goed vermaakt!
Overal, afspraken met zo ongeveer iedereen die je nodig hebt. Aannemers, klussers, accountants, advocaten, verzekeringsexperts etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:04 schreef Regilio_ het volgende:
Ik lees hier graag even mee.
[..]
Kun je toelichten waardoor het lastig was afspraken te maken? En om wat voor soort afspraken gaat het precies?
Tevens hebben ze in België wél de mutualiteit
Bijzonder, lijkt me ook irritant ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Overal, afspraken met zo ongeveer iedereen die je nodig hebt. Aannemers, klussers, accountants, advocaten, verzekeringsexperts etc.
Vaak toezeggingen niet nakomen, reageren amper, etc. Ik vond dat wel enorm irritant.
Mutualiteit was prima geregeld allemaal.
Ja, ik vond dat wel irritant. Belastingstelsel vond ik ook complexer dan in Nederland. IB is ook gewoon hoger. Supermarkten waren toen een stuk duurder dan in Nederland, omdat je maar een paar supermarkten had die het onderling regelden. GB, Carrefour, Delhaize... Nu zie je ook best wel wat AH en Jumbo in Belgie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bijzonder, lijkt me ook irritant ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |