abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220864340
Ik speel af en toe Roblox, het heeft best leuke spellen, ook het spel "Be fish" :)

Hier de wiki over het spel: https://be-fish.fandom.com/wiki/Be_Fish_Wiki
Om te leren hoe het spel in elkaar steekt.

Mijn fishindex is nu 94, wat betekent dat ik 94 vissen heb ontdekt (van de in totaal 300).

Voor elke 10 vissen en boxes die je unlocked krijg je extra luck, wat helpt bij het vinden van zeldzamere vissen.

Ik ben nu bij 915% luck en gebruik een Gold Betta fish om efficiënt te farmen maar hoop natuurlijk dat ik binnenkort de legendary fish krijg *O*

Voor de mensen die het ook spelen, wat is jullie level nu etc.?
pi_220908808
Nou ja wel tijd voor een update weer, het is bijna een week geleden.

In de laatste 6 dagen is mijn fishindex gegroeid van 94 naar 104.. een flinke vooruitgang. *O*

Ik gebruik nu als vis ook de Arowana, een snelle vis zodat als ik veel loot heb gescoord ik gemakkelijker andere vissen die nog meer hebben gescoord wat kan ontwijken, mogelijk hen zelfs opeten als het meezit..

In plaats van 915% luck zit ik nu op 1212% *O*

XP multiplier van 7.15 is ook niet verkeerd :) Op naar fishindex 110 voor o.a. 50% extra luck *O*
pi_220961491
Nou ja we zijn weer een week verder dus wel een update verschuldigd.

Ik ben tegenwoordig een Blue tang, kans van 1 op de 6 miljoen.. *O*

Sword fish, 1 op de 7,5 miljoen is ook mogelijk maar de Blue tang is beter omdat het rainbow is in plaats van slechts gold

1690% luck op dit moment, weer een stuk meer kans om extra goede vis te vangen en te kunnen gebruiken *O*

Boven de 1500% luck krijg je extra vaak legendary fish dus goed op weg *O*

Fishindex 128, nog 2 te gaan voor weer 50% extra luck ook.. ook weer een kleine bonus
pi_220996756
5 dagen verder dus wel een update verschuldigd weer, het ging voorspoedig.

Ik zit nu op 1925% luck en ik gebruik nu een rainbow stingray. Die is beter dan een rainbow Blue Tang *O* *O* *O*

Eerder vandaag 7,77 miljard gehaald in size, het magische getal 777

En nu zit ik op boven de 10 miljard *O* *O* *O*

De stingray die ik gebruik is snel dus in de beginperiode kon ik andere vissen ontwijken die me probeerden op te eten. Nu in het latere stadium kan ik actief hunten op vissen als ze iets van 50+ miljoen hebben bereikt.

66.000+ vissen in mijn net nu ook, belangrijk om mijn viscollectie uit te breiden en straks luck extra te krijgen (per 10 nieuwe vissen die je ontdekt krijg je +50% luck en +15% growth).

Game on! *O*
pi_221074016
Nou ondertussen weer 8 dagen verder met ons avontuur *O*

Om de grootste vis te zijn die er is

2309% luck

Ik gebruik nu een nieuwe vis. Een rainbow bas, is minder snel dan de stingray, blue tang en zebra angelfish maar het heeft snellere growth en belangrijk, geeft meer xp per wat je eet.

Ik heb nu een assortiment van 150 fish, de max is 300. De speler die de meeste fish heeft verzameld tot nu toe heeft 223

24rolla, een zeer gerespecteerde user binnen de community, ook met rarest fish is hij nummer 1. Ik nog steeds 101+ maar ik werk mijn weg naar boven *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')