O dat is al snel opgewarmd, Hier 20.7quote:
28quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Helloiemand nog wat te mopperen over het weer
quote:
Ik ben wel eens bij een Fokker thuis in Nijmegen geweest, maar tegenwoordig woont ze in Sweet Lakequote:
Bij jjou binnen?quote:
Nee, buiten. Hier is het lekker fris.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jjou binnen?
Hoe kan het binnen warmer zijn dan buiten?
Gordijnen dicht houden zolang de zon er op staat. Ik heb trouwens screens dus de zon komt niet op het raam om het binnen op te warmen. Het zal vanavond wel afkoelen dus alles goed open zetten en de kolere lucht naar binnen laten komenquote:
O dacht al, hier is het buiten 25 grquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, buiten. Hier is het lekker fris.
In mijn vorige huis was het bij iedere zonnestraal meteen een sauna binnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jjou binnen?
Hoe kan het binnen warmer zijn dan buiten?
Bij de meeste energetische aangepaste woningen is het een hel in de zomerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huis was het bij iedere zonnestraal meteen een sauna binnen.
S winters wel lekker, zomers een hel
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gr gr.quote:
Had ik ook. En uiteraard stond de zon op de slaapkamerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de meeste energetische aangepaste woningen is het een hel in de zomer
De huizen worden zo gemaakt dat de warmte in de winter binnen blijft. Ze zijn alleen vergeten dat die er in de zomer ook niet uitgaat.
I
Ja mijn huidige huis is een stuk beterquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Hier nu het voordeel dat het even duurt voordat het huis opgewarmd is, maar dan ook weer de keerzijde dat het ook weer lang (dagen) duurt voordat het huis weer een beetje afgekoeld is
Plat dak jeweetzquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had ik ook. En uiteraard stond de zon op de slaapkamer
raambekleding zit dicht, geen screens buiten ofzo helaas: wel geprobeerd iets provisorisch op te hangen, maar dat had niet echt kans van slagenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gordijnen dicht houden zolang de zon er op staat. Ik heb trouwens screens dus de zon komt niet op het raam om het binnen op te warmen.
ja i know...quote:Het zal vanavond wel afkoelen dus alles goed open zetten en de kolere lucht naar binnen laten komen
Ik heb ook wel medelijden met alle bovenburen in de zomer. Daar is het ook een sauna.quote:
vraag me toch af waar je dan terecht kan met deze huizenmarktquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:18 schreef essnhills het volgende:
Maar ik las laatst dat de leegstandshuurders die inmiddels al jaren in die oude flats zitten er in september uit moeten omdat ze dan gesloopt worden.
Ik heb mijn huidige huis pas 5 jaar geleden gekocht want die flats zouden tegen de vlakte gaan
Pffffquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met alle bovenburen in de zomer. Daar is het ook een sauna.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag me toch af waar je dan terecht kan met deze huizenmarkt
Als ik boven zou wonen zou ik echt overwegen om in de zomer op het terras te slapen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pffff
Ik heb daar ook een tijdje op een matras in de woonkamer geslapen. Daar was het ook niet tr doen, maar boven was het nog erger.
Oefquote:
daar weet ik alles vanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:24 schreef essnhills het volgende:
5 jaar geleden was de woningmarkt ook al niet zo best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |