abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:42:52 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220858131
KAMPIOEN KAMPIOEN OLE OLE OLE *O* *O* *O* *O* *O*

SEE YOU IN THE UEFA CL

Maar wat een spannende speelronde was dat zeg, het was nog even bibberen. Als Club Brugge won, was het sowieso kampioen. Maar mijn ploeg, Club Brugge KV, speelde gelijk en was daardoor afhankelijk van het resultaat tussen Royale Union Saint-Gilloise en KAA Gent. Union moest dus winnen om nog kans te maken op de titel. Maar dat gebeurde niet: het werd 0-0. Daardoor pakt mijn favoriete voetbalclub toch zijn 20e landstitel en mag het een tweede ster boven het logo plaatsen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220858143
Niet juichen voor KSK Heist :')
U MAD?
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 mei 2026 @ 22:53:14 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220858224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Niet juichen voor KSK Heist :')
Obscuur genoeg om het een kans te geven _O_ Zelf was ik in Football Manager verknocht aan Patro Eisden, en heb een keer een clubje uit de grond gestampt in metropool Malmédy :7

OT: feli, capu! *O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 03:33:46 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220858713
Proficiat capu lekker feestje vieren, omdat jullie Europees gaan spelen. Mijn cluppie gaat ook bovenin meedoen volgend jaar lekker dansen en beven.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')