Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:20 schreef Jdood het volgende:
Waarom heeft een ek geen wedstrijd voor de 3e en 4e plek ?
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dit een Merel Ek fantopic was
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel een leuke lachebekje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.
Waarom ? Podiums gaan van 1 tot 3 die belgen waren er heel blij mee....quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.
Omdat bijna niemand dat boeit.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:20 schreef Jdood het volgende:
Waarom heeft een ek geen wedstrijd voor de 3e en 4e plek ?
Dat toernooi had 4 ploegen en begon met de halve finalesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat was eerder wel zo, Nederland heeft de wedstrijd om de 3e plaats gewonnen van Joegoslavië op het EK van 1976.
Toen waren er nog 32 leden bij de UEFA...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat toernooi had 4 ploegen en begon met de halve finales
Dat zegt veel over de Belgenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:54 schreef Jdood het volgende:
Waaro
[..]
Waarom ? Podiums gaan van 1 tot 3 die belgen waren er heel blij mee....
Dat klopt, maar dat doet feitelijk niks af aan mijn reactiequote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat toernooi had 4 ploegen en begon met de halve finales
Het was een wedstrijd om de derde plaats, daar valt niks aan af te dingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doet feitelijk niks af aan mijn reactie
Klopt, maar doe je die onzin wedstrijd niet dan speelt de helft van de deelnemers maar een wedstrijdje. Dat is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doet feitelijk niks af aan mijn reactie
Die lijkt behoorlijk veel op Wendy uit Sons of Anarchyquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dit een Merel Ek fantopic was
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |