abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220855637
Waarom heeft een ek geen wedstrijd voor de 3e en 4e plek ?
pi_220855694
Omdat er maar 1 kampioen kan zijn.
pindazakje
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:42:45 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220855730
Omdat een EK niks met een WK te maken heeft. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220856068
Omdat men in Europa wel het realiteitsbesef heeft dat zo'n wedstrijd ontzettend onzinnig is.
pi_220856183
Winst is wat telt, 3e plaats is een voetnoot
pi_220857804
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:20 schreef Jdood het volgende:
Waarom heeft een ek geen wedstrijd voor de 3e en 4e plek ?
Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.
greetings and salutations
pi_220858398
Ik dacht dat dit een Merel Ek fantopic was :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220858404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dit een Merel Ek fantopic was :P
[ afbeelding ]
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.
-nee-
pi_220863921
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.
Ik vind haar wel een leuke lachebekje.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220994464
Waaro
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.
Waarom ? Podiums gaan van 1 tot 3 die belgen waren er heel blij mee....
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 15:12:32 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220994593
Terechte vraag zou op het EK ook zo moeten zijn.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220994872
Je moet het omdenken... met de wedstrijd om de 3e plek kan je een mooi toernooi nog positief afsluiten.
pi_220995057
Dat was eerder wel zo, Nederland heeft de wedstrijd om de 3e plaats gewonnen van Joegoslavië op het EK van 1976.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')