Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:20 schreef Jdood het volgende:
Waarom heeft een ek geen wedstrijd voor de 3e en 4e plek ?
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dit een Merel Ek fantopic was
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel een leuke lachebekje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind dat zij er een beetje uitziet alsof ze als baby de schedel ingedrukt heeft gekregen.
Waarom ? Podiums gaan van 1 tot 3 die belgen waren er heel blij mee....quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zouden ze op het WK af moeten schaffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |