Bron en hele artikelquote:Ze huilden en riepen om hun vader”: twee Franse broertjes (3 en 5) geblinddoekt achtergelaten langs afgelegen landweg in Portugal
Twee Franse broertjes van drie en vijf jaar zijn dinsdagavond huilend en alleen teruggevonden langs een afgelegen weg in Portugal. Een passerend echtpaar trof de kinderen aan in het landelijke gebied van Monte Novo do Sul, op zo’n 60 kilometer ten zuidoosten van Lissabon, en bracht hen naar de politie. “De jongetjes huilden en waren bang. Ik ben direct gestopt”, vertelt de man aan lokale Portugese media.
Het Portugese echtpaar Eugénia en Alexandre Quintas kon dinsdagavond amper geloven wat het zag toen het rond 19.30 uur twee kleine kinderen alleen langs een afgelegen weg zag lopen in Monte Novo do Sul. De jongens waren overstuur en riepen om hun vader. “Ze huilden en riepen om hun vader”, vertelde Quintas aan CNN Portugal.
huh?quote:De jongens hadden enkel een fles water, wat fruit en twee rugzakken bij zich. “Toen ik de rugzakken zag, wist ik meteen dat ze waren achtergelaten”, zei hij aan Portugese media.
Dat hebben mijn ouders bij mij en mijn zusje ook eens geprobeerd. Maar gelukkig hadden we een spoor van broodkruimels achtergelaten..quote:Toen hij de kinderen aansprak, vertelde de oudste jongen dat hun moeder en stiefvader hen in het bos hadden achtergelaten. Volgens Quintas hadden de ouders de broertjes eerst een blinddoek omgedaan onder het voorwendsel van een spelletje. “Ze zeiden dat ze een speeltje moesten gaan zoeken.” Toen de kinderen hun blinddoek afnamen, waren hun moeder en stiefvader verdwenen.
Verder zou ik me niet zo druk maken, is gewoon een verzonnen verhaal van de Mediagroepquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:26 schreef Gibson88 het volgende:
Is geen moeder te noemen, vies verwerpelijk monster
Stiefvader lees ik. Niet de eerste zaak waar een stiefvader iets schadelijks tegen zijn stiefkinderen onderneemt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Tis niet alleen de moeder, de vader was erbij:
https://sicnoticias.pt/pa(...)em-lagrimas-ce064f98
Ze riepen ook om hun vader, las ik. Niet om hun stiefvader. Afschuwelijk weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stiefvader lees ik. Niet de eerste zaak waar een stiefvader iets schadelijks tegen zijn stiefkinderen onderneemt.
Heb je hier bewijs van dat het fake news is ? Dan graag een bron erbij. Dan weet ik tenminste zeker dat ik de Mediaroep niet meer serieus hoef te nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verder zou ik me niet zo druk maken, is gewoon een verzonnen verhaal van de Mediagroep
Vreselijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze riepen ook om hun vader, las ik. Niet om hun stiefvader. Afschuwelijk weer.
quote:CNN Portugal reported on Wednesday night that the children are believed to have been abandoned by their mother and that the police investigation may be linking the case to another incident in France, where a woman is thought to have abducted her two children and had been sought for 15 days.
According to this account, the mother took the children away from their father, who lives in France, and later entered Portuguese territory via Bragança.
Dat zou het misschien al enigszins verklaren. Maar zelfs als je kinderen lelijk zijn, verdienen ze niet zo een behandeling natuurlijk. Beetje menselijkheid.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Misschien waren het wel heeeel erg lelijke kinderen?
Te laat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:20 schreef junkiesietze het volgende:
Je kan ook gewoon geen kinderen nemen
Die heeft zich toch maar bedacht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:41 schreef Barbusse het volgende:
https://www.euronews.com/(...)ad-in-alcacer-do-sal
[..]
Zijn allemaal nog maar aannames, mja. Voor die kinderen gewoon ronduit traumatisch ditquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |