Nee dit meen je niet 🤣🤣quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zijn de nieuwe Opels niet afkomstig van Stellantis?
Opel maakt sinds 16 januari 2021 onderdeel uit van Stellantis. Deze autofabrikant is ontstaan door een fusie tussen Fiat Chrysler Automobiles (FCA) en Groupe PSA.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee dit meen je niet 🤣🤣
TS is bij deze behoorlijk gelogeerd (in de aap welteverstaan).
Of die kinderziektes verleden tijd zijn zal nog moeten blijken, daar is eerst veel meer lange termijn data voor nodig. Ik denk dat veel mensen genezen zijn van de jarenlange "Stellantis meuk" en andere keuzes maken. Komt nog bij dat Stellantis zichzelf keer op keer geen dienst bewijst als het aankomt op afhandeling van problemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Cinemaniak het volgende:
Technisch hebben ze volgens het internet geen issues en zijn de kinderziektes van de vorige modellen verleden tijd. Mis ik iets? Of rijden ze gewoon niet zoveel in het westen van het land?
Waar ben je gebleven TS?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Cinemaniak het volgende:
In verband met de wens om vaker op vakantie te gaan met de auto en onze jonge kinderen, hebben we vorige maand een best wel strakke Opel Astra sports tourer gekocht uit 2024. Kosten waren rond de 25k. Ook gekeken naar Octavia's, Superbs en VW's in dezelfde klasse, maar dit werd m.
Nu ben ik tot nu toe erg tevreden, hij rijdt fantastisch, erg zuinig (hybride) en zeeën van ruimte en veel techniek aan boord. Toch blijf ik het gek vinden dat ik ze amper zie rijden. Bijna alles is tegenwoordig van Audi, VW, Skoda en Kia. Maar de nieuwe generatie Opel's is amper te vinden in station uitvoering.
Technisch hebben ze volgens het internet geen issues en zijn de kinderziektes van de vorige modellen verleden tijd. Mis ik iets? Of rijden ze gewoon niet zoveel in het westen van het land?
Helaas voor hem zijn dit wel de feitenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zoekt elders bevestiging, jullie hielpen niet echt
Dat was de HDi motor (CR diesel met turbo) die o.a. in Peugeots en Citroens zat, plm. 2008 - 2015. Hadden verstopte oliekanaaltjes naar de turbo die dan aan gort draaide.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef cinderloom het volgende:
Staat deze auto niet bekend om dichtzittende oliekanaaltjes, met verdere gevolgen van dien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |