Waarom wachten ze wel op mij dan? Ongetwijfeld zou ik er dan ook niet op zitten te wachten, maar dat doe ik nu ook niet. Toch verwachten ze het van me.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het punt is dat je dan als vrouw zou denken en daar helemaal niet op aan het wachten was
Ik heb oprecht geen idee? Mss ben je wel mega knap?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom wachten ze wel op mij dan? Ongetwijfeld zou ik er dan ook niet op zitten te wachten, maar dat doe ik nu ook niet. Toch verwachten ze het van me.
Dat lijkt me niet, want anders zou ik niet in dit lichaam vast zijn gezet. Ze willen dat ik initiatief toon, een fatsoenlijk gesprekje aanknoop en bij voorkeur nog iemand weet te veroveren van haar partner. Bloedirritant kan ik je wel zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee? Mss ben je wel mega knap?
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker een persoonlijk voordeel. Als ik een vrouw was geweest dan had ik een beetje met mijn kont kunnen schudden en kunnen verwachten dat anderen een goed gesprekje met mij aanknopen. Nu is dat andersom, maar ze gaan het lekker toch niet krijgen.
Was jij ook niet behoorlijk groot?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!
Oogcontact maken en een beetje lief lachen werkt vaak ook wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou kan je droom verpesten.. Ik kan niet met mn kont schudden. Heb je een gen voor nodig dat ik iig niet heb!
Ow daar gaat mijn theorie dat lange mensen houterig zijn en dat de kleintjes goed kunnen dansenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee ben 1.60Jammer want qua persoonlijkheid zou ik liever 170/175 zijn
Nee dit kleintje is flink houterig helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow daar gaat mijn theorie dat lange mensen houterig zijn en dat de kleintjes goed kunnen dansen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |