Crabtree - Schmidtquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen een finale Littler-Manby lijkt het
Leedvermaak voor iedereen.quote:
Het zou pas gênant zijn als hij veel te goed voor de rest was. De laatste weken laten zien dat Littler op de korte formats nog uiterst kwetsbaar is.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:44 schreef Szura het volgende:
Waarom doet ie überhaupt nog mee. Gênant.
Vind het vooral gênant dat hij als darter die bijna alle majors tegelijk in zn bezit had, hier nog even wil komen statpadden tegen een lading jochies waarvan een groot deel net komt kijken. Mag best wat regelgeving op worden gezet. ERG MOOI dat hij al twee keer eruit is gegooid voor de vinale.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou pas gênant zijn als hij veel te goed voor de rest was. De laatste weken laten zien dat Littler op de korte formats nog uiterst kwetsbaar is.
Hoezo is het statpadden? Hij heeft de leeftijd. Daarnaast bewijzen de afgelopen weken niet dat hij ongenaakbaar is. Op de vloertoernooien die hij meedeed, is hem ook geen catwalk naar de finale gegund.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind het vooral gênant dat hij als darter die bijna alle majors tegelijk in zn bezit had, hier nog even wil komen statpadden tegen een lading jochies waarvan een groot deel net komt kijken. Mag best wat regelgeving op worden gezet. ERG MOOI dat hij al twee keer eruit is gegooid voor de vinale.
Het geld (als hij zou winnen) is voor hem verwaarloosbaar en voor iemand anders wel erg welkom, lijkt me. Voelt een beetje inhalig inderdaad. Hetzelfde voor de eer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is het statpadden? Hij heeft de leeftijd. Daarnaast bewijzen de afgelopen weken niet dat hij ongenaakbaar is. Op de vloertoernooien die hij meedeed, is hem ook geen catwalk naar de finale gegund.
Ik snap dat je geen fan bent van die jongen, maar ik vind het allemaal iets te makkelijk. Bialecki en Coates hebben een vloertoernooi gewonnen. Manby is een speler die de laatste 16 op het PDC WK heeft gehaald.
Ook Littler moet er gewoon voor werken. Het zou juist dom zijn om hem steeds meer te laten wegdrijven van de vloertoernooien of the lower leagues. Ik denk dat het voor jongens als Lewis Cook juist een prachtige ervaring is. En voor Cam Crabtree een moreel uitstekende zege is.
Moet je iemand verbieden deel te nemen omdat hij te goed is? Je kunt er al je persoonlijke opvattingen tegenaan gooien, maar er is niets tegen op zijn deelname. Je kunt het inhalig vinden, maar het zou pas inhalig zijn als hij daadwerkelijk te goed is voor de vloertoernooien. En dat is hij niet. Hij wint die vloertoernooien ook niet. Littler is pas te goed als het een marathon wordt, en geen sprint zoals hij de laatste weken zijn duels verloor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:15 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het geld (als hij zou winnen) is voor hem verwaarloosbaar en voor iemand anders wel erg welkom, lijkt me. Voelt een beetje inhalig inderdaad. Hetzelfde voor de eer.
Ik doe als lokale subtopper ook niet mee met hardloopwedstrijden als ik weet dat ik 5 minuten sneller ben dan iedereen die mee doet.
Zit op het randje van intergekkie met hunnie blender en konijnenvoer.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Edgar TV was leuker@:powerloungen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |