Kans wel steeds groter dat het "gewoon" de klassementsrenners wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mag wel een grote kopgroep komen hoor
Vd Berg zit straks ook bij de show na de koers toch? Dus hij moet daar sowieso zijn.. maar om zo kort na het begin al vervangen te worden, is wel bijzonder ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:33 schreef H.Vviv het volgende:
Vraag mij altijd af hoe je voelt als na een paar uur wordt vervangen. Nu is het nooit stilgevallen, maar z'n rit als gisteren kun je niet vrolijk van worden. Kroon heeft het duidelijk een stuk beter voor elkaar.
Die zitten na afloop in ieder geval nog in de studio.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:33 schreef H.Vviv het volgende:
Vraag mij altijd af hoe je voelt als na een paar uur wordt vervangen. Nu is het nooit stilgevallen, maar z'n rit als gisteren kun je niet vrolijk van worden. Kroon heeft het duidelijk een stuk beter voor elkaar.
Ja, is ook letterlijk besproken toen hij vertrok inclusief het zo kort aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vd Berg zit straks ook bij de show na de koers toch? Dus hij moet daar sowieso zijn.. maar om zo kort na het begin al vervangen te worden, is wel bijzonder ja.
En volgens mij heeft Kroon al wel eens gezegd dat hij ook heeft afgesproken dat hij geen hele dag commentaar gaat geven, dan zijn ze er dus ook mee akkoord gegaan
Bora krijgt zowel een hele mooie kans voor Pellizzari. Voorlopig niks hoeven te doen in de achtervolging en vanaf de heuvelzone hebben ze ook wel de ploeg om te controleren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:54 schreef Marcoss het volgende:
Kans dat de klassementsrenners het gaan uitmaken voor de ritzege, wordt wel heel groot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |