Wel één van de allerbelabberdste / idiootste momenten op film ooit:
spoiler:
Ik bedoel, de geur van geschroeid mensenvlees moet nog beginnen de badkamer uit te walmen, maar meneer vraagt of het weer een beetje gaat ![]()
V.
Da's "de video"...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
heb net ook the ring bekeken weet al iemand wat nou dat extra is op de dvd : don't watch this ???
waarom zit dit erbij ? zijn dit stukjes die niet in de film voorkwamen ?
Als je dit topic had doorgeakkerd, had je op pagina 3 kunnen lezen, als antwoord op de vraag "Maar waarom gaat dat zoontje dan flippen van: ja je had haar niet moeten helpen.. het maakt toch geen drol uit?"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik begrijp iets niet.
Waarom is het niet goed dat Samara door het hoofdpersonage is bevrijd? Er verandert toch niets, ze moordt er niet meer of minder door.
Dus...?
quote:Tuurlijk wel.. ze was min of meer gebonden toen ze nog in zo een put zat..ze kon alleen vanaf daar haar gedachten op een band zetten omdat die vlakbij haar lag.. paar meter boven haar.. nu is ze meer vrij en kan ze meer doen.. Wat ik denk is dat ze met haar geest haar gedachten op een videoband kon zetten.. put lag onder dat huisje en hun videorecorder dus toen ze iets wilden opnemen straalde samara met haar geest haar nachtmerie op dat videobandje... dat kon ze alleen doen omdat de videorecorder paar meter boven haar was... Nu is haar geest vrij en kan ze overal ter wereld in alle videos komen zeg maar.. zo moet je dat zien denk ik...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |