abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16360434
According to Sci Fi Wire, "Daveigh Chase, the young actress who played the evil Samara Morgan in The Ring (review), told SCI FI Wire that she reprises her ghostly character in the sequel. "I will [go back to work] soon," Chase said in an interview. "They're going to start filming in March. Unfortunately, I can't say anything about it, [but] it will definitely be horrifying." Chase added that the producers have not even shown her the script yet. "They're waiting until the last minute [to show me]," she said. "I'm pretty sure I'll get to kill everybody again. That'll be fun." DreamWorks plans to release The Ring 2 on Nov. 10
  zondag 8 februari 2004 @ 23:07:04 #202
136 V.
Like tears in rain...
pi_17015157
Net The Ring gekeken op DVD. Best aardig. Hogere productiewaardes en minder hysterisch dan het Japanse origineel.

Wel één van de allerbelabberdste / idiootste momenten op film ooit:
spoiler:

Rachel is bij meneer Morgan, die, zichzelf volbehangen met elektronica en verbonden met nog meer elektronica, in een bad stapt en zichzelf roostert. Rachel schrikt zich het apelazerus (logisch), zet het op een gillen (logisch), wendt zich van het tafereel af (logisch), wordf gegrepen door Noah, Rachel schrikt en gilt nog meer (logisch) en... (daar komt 'ie) Noah vraagt haar na pakweg drie seconden: 'gaat het weer?'

Ik bedoel, de geur van geschroeid mensenvlees moet nog beginnen de badkamer uit te walmen, maar meneer vraagt of het weer een beetje gaat

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 juni 2004 @ 00:09:45 #203
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19629458
heb net ook the ring bekeken weet al iemand wat nou dat extra is op de dvd : don't watch this ???
waarom zit dit erbij ? zijn dit stukjes die niet in de film voorkwamen ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_19631197
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
heb net ook the ring bekeken weet al iemand wat nou dat extra is op de dvd : don't watch this ???
waarom zit dit erbij ? zijn dit stukjes die niet in de film voorkwamen ?
Da's "de video"...

oeh... eng...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 29 september 2004 @ 18:20:34 #205
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_22289589
Foto's van het tweede deel:
http://www.darkhorizons.com/2005/ring2.php
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 15 januari 2005 @ 16:10:28 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_24582216
Goed. ik zag gisteren in de bioscoop dat the ring 2 uitkomt.
Nu heb ik Ringu 2 een keer gedownload en een stukje gezien. Is dat ongeveer dezelfde film?

ENneh, heb ik het verkeerd of begint Ringu 2 met hetzelfe als waarmee The grudge eindigt?
pi_31307350
Ik begrijp iets niet.

Waarom is het niet goed dat Samara door het hoofdpersonage is bevrijd? Er verandert toch niets, ze moordt er niet meer of minder door.

Dus...?
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:25:32 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31307784
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik begrijp iets niet.

Waarom is het niet goed dat Samara door het hoofdpersonage is bevrijd? Er verandert toch niets, ze moordt er niet meer of minder door.

Dus...?
Als je dit topic had doorgeakkerd, had je op pagina 3 kunnen lezen, als antwoord op de vraag "Maar waarom gaat dat zoontje dan flippen van: ja je had haar niet moeten helpen.. het maakt toch geen drol uit?"
quote:
Tuurlijk wel.. ze was min of meer gebonden toen ze nog in zo een put zat..ze kon alleen vanaf daar haar gedachten op een band zetten omdat die vlakbij haar lag.. paar meter boven haar.. nu is ze meer vrij en kan ze meer doen.. Wat ik denk is dat ze met haar geest haar gedachten op een videoband kon zetten.. put lag onder dat huisje en hun videorecorder dus toen ze iets wilden opnemen straalde samara met haar geest haar nachtmerie op dat videobandje... dat kon ze alleen doen omdat de videorecorder paar meter boven haar was... Nu is haar geest vrij en kan ze overal ter wereld in alle videos komen zeg maar.. zo moet je dat zien denk ik...
The love you take is equal to the love you make.
pi_31310025
Ok, bedankt
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:21:20 #210
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_31718471
Is er ook een topic over The Ring 2, amerikaanse versie?
Kan het zo gauw niet vinden....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')