abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:18:03 #91
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je spreekt duidelijke Israëlische oorlogspropaganda na.
Palestijnen zijn geen Arabieren.
Als ze Arabieren waren was Saoudi Arabië wel prominent in het geweer gekomen.
🤣🤣🤪
"Hoka Hey!"
pi_220908386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef matspontius het volgende:

[..]
Echt heel erg snugger kom je niet over als je dit er uit haalt 🤓
Wat haal jij er dan uit?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:19:52 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je spreekt duidelijke Israëlische oorlogspropaganda na.
Palestijnen zijn geen Arabieren.
Als ze Arabieren waren was Saoudi Arabië wel prominent in het geweer gekomen.
Nee hoor, ik hanteer historische feiten, iets dat jij overduidelijk niet doet, anders zou je ook wel weten dat Palestijnen natuurlijk wél Arabieren zijn en zichzelf zo ook tot op de dag vandaag identificeren.

Dat meteen na de oprichting van Israël omringende landen meteen ter oorlog trokken was juist vanuit een gevoel van etnische en religieuze solidariteit, in een tijd dat ook Panarabisme nog zeer populair was.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:31:13 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908493
Het bijzondere is dat er allang Palestijnen uit Gaza hier rondlopen. Daar zijn al filmpjes van en ze zaten zelfs bij dat welkomstdiner in Amsterdam deze week. Palestijnen worden hier met open armen ontvangen want men ziet ze hier als de absolute hoofdprijs.

Mensen weten alleen niet wat die hoofdprijs (no pun intended) precies inhoudt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:35:53 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:31 schreef Tengano het volgende:
Het bijzondere is dat er allang Palestijnen uit Gaza hier rondlopen. Daar zijn al filmpjes van en ze zaten zelfs bij dat welkomstdiner in Amsterdam deze week. Palestijnen worden hier met open armen ontvangen want men ziet ze hier als de absolute hoofdprijs.

Mensen weten alleen niet wat die hoofdprijs (no pun intended) precies inhoudt.
Daar komen ze dan snel genoeg achter, die nitwits 💩
"Hoka Hey!"
pi_220908662
Palestijnen hebben Griekse c.q. Egeïsche roots.
In de bijbel worden ze Filistijnen genoemd die een 5 tal stadsstaatjes aan de kust van de Levant hadden. Gaza is er daar één van. (Gizeh in de bijbel, waar Simson gevangen zat, die met het omtrekken van stuttende pilaren het dak van een Tempel deed instorten, waardoor een grote groep Filistijnen om het leven kwam, waaronder hijzelf)
De Turken die sinds 1567 het bewind over Palestina voerden noemen hen nog steeds Filistijnen.
Dat de meerderheid van de Palestijnen sinds de heilige oorlog van de Islam, soenitische islamieten zijn geworden doet daar niets aan af.
pi_220908678
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef matspontius het volgende:

[..]
Echt heel erg snugger kom je niet over als je dit er uit haalt 🤓
Het is prima dat je dit meent te moeten opmerken. Ik trek het me hevig aan.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:59:16 #98
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:50 schreef Pegos het volgende:
Palestijnen hebben Griekse c.q. Egeïsche roots.
In de bijbel worden ze Filistijnen genoemd die een 5 tal stadsstaatjes aan de kust van de Levant hadden. Gaza is er daar één van. (Gizeh in de bijbel, waar Simson gevangen zat, die met het omtrekken van stuttende pilaren het dak van een Tempel deed instorten, waardoor een grote groep Filistijnen om het leven kwamen, waaronder hijzelf)
De Turken die sinds 1567 het bewind over Palestina voerden noemen hen nog steeds Filistijnen.
Dat de meerderheid van de Palestijnen sinds de heilige oorlog van de Islam, soenitische islamieten zijn geworden doet daar niets aan af.
De groep zeevaarders waar in de Bijbelse context naar wordt verwezen als 'de Filistijnen' waren inderdaad Grieks, dit is echter niet de huidige groep Arabieren die zichzelf sinds de jaren 1960 'de Palestijnen' zijn gaan noemen. Je zou dit ook wel kunnen zien als je een gemiddelde Griek vergelijkt met een gemiddelde Palestijn, die zien er totaal anders uit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:03:53 #99
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908751
Hier nog iemand die gestraft wordt omdat ze het beestje bij de naam noemt.

Net ls in de UK wordt ook hier het vrije woord steeds meer ingeperkt, behalve voor de linkse geweldsoproepen zoals het oproepen tot een global intifada.

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:40 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220908824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef Pegos het volgende:

[..]
Het is prima dat je dit meent te moeten opmerken. Ik trek het me hevig aan.
Nee, dat blijkt 🤪
"Hoka Hey!"
pi_220910999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef Tengano het volgende:
Hier nog iemand die gestraft wordt omdat ze het beestje bij de naam noemt.

Net ls in de UK wordt ook hier het vrije woord steeds meer ingeperkt, behalve voor de linkse geweldsoproepen zoals het oproepen tot een global intifada.

Bekijk deze YouTube-video
Ik lees dat Raisa Blommenstijn in een uitzending van ON een groep zwarte geweldsplegers heeft benoemd als negroïde primaten en het bovendien ook nog combineerde met dit volk, alsof alle zwarte mensen zich zouden bezighouden met geweldsplegingen.
Iedere normale Nederlander begrijpt dat je hiermee aan strafbare denigrerende groepsbelediging doet, behalve tuthola Blommenstijn, die is daar te 'intelligent' voor.
pi_220911247
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De groep zeevaarders waar in de Bijbelse context naar wordt verwezen als 'de Filistijnen' waren inderdaad Grieks, dit is echter niet de huidige groep Arabieren die zichzelf sinds de jaren 1960 'de Palestijnen' zijn gaan noemen. Je zou dit ook wel kunnen zien als je een gemiddelde Griek vergelijkt met een gemiddelde Palestijn, die zien er totaal anders uit.
Er zijn veel invloeden van omliggende en overheersende volken geweest zoals dat gebruikelijk door de tijd heen plaats vindt.
Zelfs Simson had een Filistijnse vrouw, Dimna.
Er is ook een zekere uitwisseling in mannelijke lijn geweest tussen Filistijnen en Israëlieten en Judeeërs, ondanks dat ze het ook regelmatig met elkaar aan de stok hadden.
Verder zullen er ook ongetwijfeld o.a. Arabische en Turkse invloeden geweest zijn.

Maar Palestijnen als Arabieren benoemen gaat te ver en is Israëlische oorlogspropaganda.
De Palestijnen hebben vanuit de historie een eigen bestaande nationale identiteit. Net zoals de Egyptenaren, de Tunesiërs etc., ook een eigen nationale identiteit hebben.
Dit ontkennen of in twijfel brengen is Israëlische oorlogspropaganda.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:37:34 #103
486919 Swango
Just saying
pi_220911264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:33 schreef Pegos het volgende:

[..]
Er zijn veel invloeden van omliggende en overheersende volken geweest zoals dat gebruikelijk door de tijd heen plaats vindt.
Zelfs Simson had een Filistijnse vrouw, Dimna.
Er is ook een zekere uitwisseling in mannelijke lijn geweest tussen Filistijnen en Israëlieten en Judeeërs, ondanks dat ze het ook regelmatig met elkaar aan de stok hadden.
Verder zullen er ook ongetwijfeld o.a. Arabische en Turkse invloeden geweest zijn.

Maar Palestijnen als Arabieren benoemen gaat te ver en is Israëlische oorlogspropaganda.
De Palestijnen hebben vanuit de historie een eigen bestaande nationale identiteit. Net zoals de Egyptenaren, de Tunesiërs etc., ook een eigen nationale identiteit hebben.
Dit ontkennen of in twijfel brengen is Israëlische oorlogspropaganda.
Dit is notabene bedacht door Arafat himself, de geboren Egyptenaar!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:52:53 #104
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220911319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:33 schreef Pegos het volgende:

[..]
Er zijn veel invloeden van omliggende en overheersende volken geweest zoals dat gebruikelijk door de tijd heen plaats vindt.
Zelfs Simson had een Filistijnse vrouw, Dimna.
Er is ook een zekere uitwisseling in mannelijke lijn geweest tussen Filistijnen en Israëlieten en Judeeërs, ondanks dat ze het ook regelmatig met elkaar aan de stok hadden.
Verder zullen er ook ongetwijfeld o.a. Arabische en Turkse invloeden geweest zijn.

Maar Palestijnen als Arabieren benoemen gaat te ver en is Israëlische oorlogspropaganda.
De Palestijnen hebben vanuit de historie een eigen bestaande nationale identiteit. Net zoals de Egyptenaren, de Tunesiërs etc., ook een eigen nationale identiteit hebben.
Dit ontkennen of in twijfel brengen is Israëlische oorlogspropaganda.
Het blijkt dat je niets van de geschiedenis van dit conflict kent. De Palestijnse nationale identiteit zoals wij die nu kennen is pas ontstaan in de jaren 1960 onder leiding van Yasser Arafat, wiens vader Egyptisch was.

Voorheen werd er naar de groep mensen die wij nu kennen structureel verwezen als 'Arabieren', niet als Palestijnen, zo verwezen zij ook naar zichzelf. Zij waren gerepresenteerd in het Arabisch Hoger Comité.

Zie bijvoorbeeld de officiële tekst voor het VN-verdelingsplan van 1947, het woord 'Arab(s)' komt daar tientallen keer in voor, het woord 'Palestinian' slechts vijf keer verwijzende naar de inwoners van het Britse Mandaatgebied, waaronder Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220912907
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:37 schreef Swango het volgende:

[..]
Dit is notabene bedacht door Arafat himself, de geboren Egyptenaar!
Ja, mijn vrouw is uit Nederlandse ouders in Perzië geboren, maar heeft de Nederlandse nationaliteit, evenals mijn kleindochter die in Amerika is geboren maar ook de Nederlandse nationaliteit heeft.

Ik weet niets over uitspraken van Arafat dat de Palestijnen Arabieren zouden zijn.
Zou dat de reden zijn dat Ariel Sharon hem, met medeweten van oud president Bush jr., vermoord heeft?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:01:15 #106
486919 Swango
Just saying
pi_220912918
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:59 schreef Pegos het volgende:

[..]
Ja, mijn vrouw is uit Nederlandse ouders in Perzië geboren, maar heeft de Nederlandse nationaliteit, evenals mijn kleindochter die in Amerika is geboren maar ook de Nederlandse nationaliteit heeft.

Ik weet niets over uitspraken van Arafat dat de Palestijnen Arabieren zouden zijn.
Maar zou dat de reden zijn dat Ariel Sharon hem, met medeweten van oud president Bush jr., hem vermoord heeft?
Het zou zo maar kunnen dat Arafat aan een fatale SOA is overleden, gezien zijn verleden.
pi_220913033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef Swango het volgende:

[..]
Het zou zo maar kunnen dat Arafat aan een fatale SOA is overleden, gezien zijn verleden.
Het is bekend dat Sharon hem al langer wilde vermoorden; Daar heeft hij ook diverse mislukte pogingen voor ondernomen, o.a. in Tunesie.
Er is ook bekend geworden dat Sharon het uiteindelijk met oud president Bush jr op een soortement akkoordje gooide om hem dan toch te kunnen vermoorden. Bush had als eis dat het niet bekend zou worden en Sharon beloofde dat hij de moord zo kon uitvoeren dat het niet bekend zou worden.
Onderzoekers hebben de radioactieve stof polonium in zijn lichaam aangetroffen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:24:59 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220913071
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef Pegos het volgende:

[..]
Het is bekend dat Sharon hem al langer wilde vermoorden; Daar heeft hij ook diverse mislukte pogingen voor ondernomen, o.a. in Tunesie.
Er is ook bekend geworden dat Sharon het uiteindelijk met oud president Bush jr op een soortement akkoordje gooide om hem dan toch te kunnen vermoorden. Bush had als eis dat het niet bekend zou worden en Sharon beloofde dat hij de moord zo kon uitvoeren dat het niet bekend zou worden.
Onderzoekers hebben de radioactieve stof polonium in zijn lichaam aangetroffen.
Dat was nog in de tijd dat Arafat kopstuk was van terroristische organisatie de PLO, die schuldig was aan talloze aanslagen
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:31:19 #109
486919 Swango
Just saying
pi_220913117
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef Pegos het volgende:

[..]
Het is bekend dat Sharon hem al langer wilde vermoorden; Daar heeft hij ook diverse mislukte pogingen voor ondernomen, o.a. in Tunesie.
Er is ook bekend geworden dat Sharon het uiteindelijk met oud president Bush jr op een soortement akkoordje gooide om hem dan toch te kunnen vermoorden. Bush had als eis dat het niet bekend zou worden en Sharon beloofde dat hij de moord zo kon uitvoeren dat het niet bekend zou worden.
Onderzoekers hebben de radioactieve stof polonium in zijn lichaam aangetroffen.
Nee, uit onderzoeken is gebleken dat er geen polonium in zijn lichaam is aangetroffen, maar wel HIV, en dat laatste rijmt met zijn seksuele uitspattingen oa. in een gastverblijf van voormalig president van Roemenië Ceausescu.
Zijn doodsoorzaak was overigens een beroerte en daar is niets geheimzinnigs aan.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:30 #110
486919 Swango
Just saying
pi_220913127
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Swango op 29-05-2026 14:33:37 (er ging iets fout) ]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:45 #111
486919 Swango
Just saying
pi_220913129
,
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:06 #112
3542 Gia
User under construction
pi_220913944
Het woordje 'geweld' wordt hier uitgelegd op de meest negatieve manier die mogelijk is. "We gaan met Uzi's bij de grens staan en schieten ze dood!!" Terwijl dat waarschijnlijk niet is wat Markuszower bedoelt.

Ik wil ook weleens met alle geweld gelijk krijgen in een discussie en iedereen overleeft dat!

Er bestaat ook nog zoiets als verbaal geweld. Oppakken, vastzetten en de volgende dag terugvliegen is ook een vorm van geweld. En indien zij geweld gebruiken, bijvoorbeeld messen trekken, mogen wij dat natuurlijk ook: de politie en/of het leger mag dan schieten.

Er wordt hier nog net niet de rode loper voor ze uitgelegd!! Bah bah.
pi_220914048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:31 schreef Swango het volgende:

[..]
Nee, uit onderzoeken is gebleken dat er geen polonium in zijn lichaam is aangetroffen, maar wel HIV, en dat laatste rijmt met zijn seksuele uitspattingen oa. in een gastverblijf van voormalig president van Roemenië Ceausescu.
Zijn doodsoorzaak was overigens een beroerte en daar is niets geheimzinnigs aan.
Dat heb ik niet in de onderzoeksresultaten aangetroffen.
Desalniettemin was uitgelekt dat Sharon het op een akkoordje met Bush jr. had gegooid om de man te vermoorden, zoals ik al eerder omschreef. Er waren ook sporen van polonium aangetroffen op kledingstukken e.d. in het appartement waar hij met zijn vrouw had verbleven.
Het is vrijwel 100% zeker dat hij met een combinatie van polonium en lood is vergiftigd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pegos op 29-05-2026 16:45:28 ]
pi_220914072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:22 schreef Gia het volgende:
Het woordje 'geweld' wordt hier uitgelegd op de meest negatieve manier die mogelijk is. "We gaan met Uzi's bij de grens staan en schieten ze dood!!" Terwijl dat waarschijnlijk niet is wat Markuszower bedoelt.

Ik wil ook weleens met alle geweld gelijk krijgen in een discussie en iedereen overleeft dat!

Er bestaat ook nog zoiets als verbaal geweld. Oppakken, vastzetten en de volgende dag terugvliegen is ook een vorm van geweld. En indien zij geweld gebruiken, bijvoorbeeld messen trekken, mogen wij dat natuurlijk ook: de politie en/of het leger mag dan schieten.

Er wordt hier nog net niet de rode loper voor ze uitgelegd!! Bah bah.
Hij omschreef het toe te passen geweld als dat het zwaarder zou moeten zijn als wat ze o.a. in Gaza hadden meegemaakt. Dat zegt wel iets meer over het bedoelde soort geweld.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:48:33 #115
3542 Gia
User under construction
pi_220914143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:41 schreef Pegos het volgende:

[..]
Hij omschreef het toe te passen geweld als dat het zwaarder zou moeten zijn als wat ze o.a. in Gaza hadden meegemaakt. Dat zegt wel iets meer over het bedoelde soort geweld.
Indien nodig!! Als wij ze niet binnenlaten, geen asiel verlenen en ze ook niet opvangen en ze vertrekken braaf, is er niks aan de hand. Maar trekken ze hun messen en steken ze wat onschuldige burgers neer, dan mogen wij met gepast geweld beantwoorden. En ja, dat mag zwaarder zijn dat zij persoonlijk in Gaza hebben meegemaakt. Dat er bommen vallen en gebouwen aan gort worden geschoten, is verschrikkelijk, maar als jezelf (nog) niet gewond bent geraakt, dan is hier neergeschoten worden erger dan je, persoonlijk, in Gaza meegemaakt hebt.
pi_220914698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Indien nodig!! Als wij ze niet binnenlaten, geen asiel verlenen en ze ook niet opvangen en ze vertrekken braaf, is er niks aan de hand. Maar trekken ze hun messen en steken ze wat onschuldige burgers neer, dan mogen wij met gepast geweld beantwoorden. En ja, dat mag zwaarder zijn dat zij persoonlijk in Gaza hebben meegemaakt. Dat er bommen vallen en gebouwen aan gort worden geschoten, is verschrikkelijk, maar als jezelf (nog) niet gewond bent geraakt, dan is hier neergeschoten worden erger dan je, persoonlijk, in Gaza meegemaakt hebt.
We hebben weer wat stevige drinkers op het forum.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Indien nodig!! Als wij ze niet binnenlaten, geen asiel verlenen en ze ook niet opvangen en ze vertrekken braaf, is er niks aan de hand. Maar trekken ze hun messen en steken ze wat onschuldige burgers neer, dan mogen wij met gepast geweld beantwoorden. En ja, dat mag zwaarder zijn dat zij persoonlijk in Gaza hebben meegemaakt. Dat er bommen vallen en gebouwen aan gort worden geschoten, is verschrikkelijk, maar als jezelf (nog) niet gewond bent geraakt, dan is hier neergeschoten worden erger dan je, persoonlijk, in Gaza meegemaakt hebt.
Wtf :') Lukt het? Je verzint er allerlei dingen bij en stelt je dan een scenario voor adhv dingen die je net bedacht hebt die totaal niet realistisch zijn, heb je een psychose?
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')