Kratje bier ¤7,50. Dat waren nog 's schitterende tijden en prijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:05 schreef CoolGuy het volgende:
Ja 2004 was een prima jaar dus ik zou ook wel terug willen, maar niet vanwege de benzineprijs.
Oh, lol, geen idee, ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kratje bier ¤7,50. Dat waren nog 's schitterende tijden en prijzen.
Dan heb je inderdaad geen 'last' van die prijsstijgingen. Ik koop zo nu en dan 's een sixpack. Krat is mij te veel en gaat liggen verstoffenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, lol, geen idee, ik drink geen alcohol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |