Daarom moeten ze specifiek Japans zijn, dan is het niet ergquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:51 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
In m'n mond gepist worden vind ik wel geil, maar dit is echt smerig
Waarom dan niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom moeten ze specifiek Japans zijn, dan is het niet erg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja nou dat dus idd. Maar dan in zijn mond.
ja dat besef je pas na post nut clarityquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:20 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is wel echt goor, in het zaad van andere mannen roeren
ik heb alleen hele erge post nut clarity gehad na het neuken van echt vieze dikke wijven. Maar ja toen was ik zelf ook niet op m'n best en moest ik roeien met de riemen die ik had. Vet wanhopig lopen tinderen tot er eindelijk eentje was die me dan maar bij haar thuis had uitgenodigd. Een beetje half awkward de eerste helft van een black mirror aflevering op netflix lopen kijken en hem toen er maar ingestoken. Echt 1 van m'n minst trotse momenten ooit. Ik had achteraf ook echt zo'n kut excuus om weg te gaan dat ik de parkeerautomaat vergeten was of zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:33 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ja dat besef je pas na post nut clarity
bi-swing is het ergste... denk je een duits creampie te hebben gaat een kerel opeens een ander pijpen/cumswappenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:09 schreef Tinus_81 het volgende:
Duitse amateur bi-swing filmpjes.. Kan ik wel van genieten in stil momentje voor mezelf.. En over fantaseren..
Ok jij hebt het topic gewonnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef Arjan456 het volgende:
Ik was laatst bij een meesteres in de Geleenstraat en had gevraagd om mij te vernederen.
Om mij te vernederen haalde ze gevulde condooms van andere klanten uit de prullenbak die ze in mij mond liet leeg lopen.
Ik moest alles doorslikken terwijl ze vertelde hoe smerig ik wel niet was.
Echt enorm geil om te doen.
Daar heb je hem weer met zijn bulshitpraatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef Arjan456 het volgende:
Ik was laatst bij een meesteres in de Geleenstraat en had gevraagd om mij te vernederen.
Om mij te vernederen haalde ze gevulde condooms van andere klanten uit de prullenbak die ze in mij mond liet leeg lopen.
Is geen bullshit praat, maar als je het niet gelooft ook prima.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn bulshitpraat
Ga je het nog een keer doen?quote:Op zondag 14 juni 2026 11:51 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Is geen bullshit praat, maar als je het niet gelooft ook prima.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef Arjan456 het volgende:
Je bent wel van de maatschappij, dan moet je ook gewoon dikke wijven neukenquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:34 schreef incel het volgende:
[..]
ik heb alleen hele erge post nut clarity gehad na het neuken van echt vieze dikke wijven. Maar ja toen was ik zelf ook niet op m'n best en moest ik roeien met de riemen die ik had. Vet wanhopig lopen tinderen tot er eindelijk eentje was die me dan maar bij haar thuis had uitgenodigd. Een beetje half awkward de eerste helft van een black mirror aflevering op netflix lopen kijken en hem toen er maar ingestoken. Echt 1 van m'n minst trotse momenten ooit. Ik had achteraf ook echt zo'n kut excuus om weg te gaan dat ik de parkeerautomaat vergeten was of zo
Je moet roeien met de riemen die je hebtquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:29 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Je bent wel van de maatschappij, dan moet je ook gewoon dikke wijven neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |