Mijn bericht werd blijkbaar dubbel gezet terwijl ik braaf op invoeren drukquote:
Steek de sleutel dan ook eerder in de achterdeur!quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook, was naar de fysio ging dinsdag niet door dus vandaag
Kreeg de heen weg regen en de terug weg regen en ik steek de sleutel in de achterdeur en de zon gaat schijnen
Ja, altijd op een dag als vandaag.quote:
Ga je nog kapsalon klappenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wel. Maar voetbal geeft steeds ruzie hier in dts.
O echt, volgens mij valt dat best meequote:Op donderdag 14 mei 2026 16:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wel. Maar voetbal geeft steeds ruzie hier in dts.
Uiteten in Rotterdam is toch veel leuker dan daar?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga straks uiteten in spikri
Hey Wurstjuhquote:
Ik hop een beetje heen en weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Wurstjuh![]()
Dacht dat jij ook naar bagger was verhuisd
Ik heb het anders meegemaakt...quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, volgens mij valt dat best mee
Ja dat wel, maar mijn ouders kunnen niet ver wandelenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uiteten in Rotterdam is toch veel leuker dan daar?
Ergens waar je voor de deur kan parkerenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het anders meegemaakt...
[..]
Ja dat wel, maar mijn ouders kunnen niet ver wandelen
We hebben al gereserveerd in spikriquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ergens waar je voor de deur kan parkeren
Ik ook hoor ik ben dan hier dan daar dan weer eldersquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hop een beetje heen en weer
Hello Fogelquote:
Hey GG nog wat leuks gedaan op je vrije dag?quote:
Hebben jullie het gezellig?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |