Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben jij een van de weinige die haar katten binnen houdtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap die mensen ook niet dat ze hun katten buiten laten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij een van de weinige die haar katten binnen houdt
Maar wel.jankem als.ze hun kat dood buiten zien liggen![]()
![]()
Ja, dat is ook zoiets. Snap niet dat het mag, katten wel los en honden nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik snap die mensen ook niet dat ze hun katten buiten laten.
Maar wel.jankem als.ze hun kat dood buiten zien liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouwwwwww........ Er is toch wel een verschil tussen een loslopende hond en een kat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoiets. Snap niet dat het mag, katten wel los en honden niet
Vraag de postbode maar.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lol.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nouwwwwww........ Er is toch wel een verschil tussen een loslopende hond en een kat.
Vraag de postbode maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fring is nog huisgericht hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik loop ook wel eens los op straat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihiquote:Werewolf
Dus de cabrio is een auto "voor erbij" zeg maar?quote:
Doen jullie goed!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dus de cabrio is een auto "voor erbij" zeg maar?
Doen jullie goed!![]()
![]()
BlubjeWerewolf
Tijd om even naar de winkel te gaan.
Het lijkt nu even droog, hopelijk blijft dat zo.Venti caramel ribbon crunch frappuccino
Forum Opties Forumhop: Hop naar: