Geen idee meer wat er toen allemaal was afgesproken. Ging er meer om dat er niet één partij verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Corrigeer me vooral als ik het mis het maar was dat geen compromis dat VVD mocht snijden in asielopvang, omdat PvdA sociale zaken kreeg?
Dikke prima. Nu zi jn de kinderen van de hogere klasse aan de beurt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De context is de onderdrukking van de Loosdrechters door de politiek door middel van het politieapparaat.
Je moet het zien als een vorm van zelfverdediging.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is dus iets wat ik zo tegenstrijdig vind ja
Heb jij je wel eens verdiept in de islam of uberhaupt de quran gelezen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:32 schreef bianconeri het volgende:
En ik promoot en juich geen enkel geweld toe.
Geweld toejuichen en diepe haat zou niet normaal moeten zijn.
Steek dan het Binnenhof in de fikquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je moet het zien als een vorm van zelfverdediging.
Als je de keuze hebt tussen een verkrachtte dochter of het opofferen van een gebouw dan zullen de meesten dat gebouw liever opofferen.
Ah, dus als je bekend bent met de Islam dan moet je ineens buitenlanders gaan haten?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens verdiept in de islam of uberhaupt de quran gelezen?
Dat is namelijk niet de indruk die je maakt.
Zo is apartheid ook begonnen ooit.quote:De gemeente Wijdemeren neemt strenge
maatregelen om nieuwe ongeregeldheden
te voorkomen bij een noodopvanglocatie
voor asielzoekers in Loosdrecht.
In de directe omgeving van het pand
geldt een noodverordening,niemand mag
er zonder geldige reden komen.Een groot
deel van de gemeente is aangemerkt als
veiligheidsrisicogebied,waardoor de
politie mensen mag fouilleren.Alle
voertuigen die Loosdrecht in willen
worden gecontroleerd door agenten.
Bij een anti-asielzoekersprotest werden
gisteren vuurwerk en fakkels naar de
opvanglocatie gegooid.Bosjes vlogen in
brand en relschoppers probeerden te
voorkomen dat de brand werd geblust.
Teletekst
Wat een verschil met de aanpak van rellende jongeren in de bekende probleemwijken.quote:
quote:Buurtbewoners Overvecht zijn machteloos na wéér een avond rellen in hun wijk
Utrecht - Twee dagen na de rellen van zaterdagavond kijken buurtbewoners in Overvecht-Noord moedeloos naar de brandvlekken en de autowrakken. Een enkele omwonende ziet zijn wijk steeds meer afglijden. "Ik woon hier al 22 jaar, maar ik wil nu verhuizen."
https://www.rtvutrecht.nl(...)d-rellen-in-hun-wijk
Ben er ook zeker van dat er quotes te vinden zijn van de schuimbekbrigade die de boel na O&N liepen te bagatelliseren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat een verschil met de aanpak van rellende jongeren in de bekende probleemwijken.
[..]
Ik zei het laatste, niet het eerste.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik juist geen probleem, users die dit geweld wel afkeuren. Gek dat je doet alsof ik dit een probleem zou vinden.
Lokaal zelfs, de politie heeft al jaren moeite om groepen jongetjes die periodiek in de zomermaanden vervelend komen doen bij de Loosdrechtse Plassen efficient aan te pakken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat een verschil met de aanpak van rellende jongeren in de bekende probleemwijken.
[..]
Geen schultenbrau?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
AI-hardcore, shaggie in de hand, petje op. Strijden voor het vaderland
Dit zijn de onbespraakte laaggeletterde frontsoldaten van een culturele strijd en onrust die Europa zal gaan beheersen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ze kunnen beter gaan strijden aan de noordkant van die rotonde, Dat is Hilversum en daar is (nog) geen noodverordening.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Juist...quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dikke prima. Nu zi jn de kinderen van de hogere klasse aan de beurt.
Nu trof het voornamelijk pils drinkende tokkies met weinig verbale kwaliteiten om zich hiertegen te verzetten. Dat wordt nu anders.
zijn dat de nazi's, papa?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Je dient overal vanaf te blijvenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is een monument, daar dien je vanaf te blijven.
Wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet? Of je nou blauw haar en een neusring of een bomberjack aan hebt: bij overtredingen/misdrijven handhaven.quote:
Wel creatief zo met AI in elkaar geknutselde anti-AZC-liedjes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zodra iemand dit zegt...quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van geweld maar voor deze zaak maak ik toch maar een uitzondering. Het kan gewoon niet meer. Het moet stoppen met het binnenlaten van zoveel mannen met twijfelachtige bedoelingen. Die veel te gemakkelijk met wangedrag wegkomen. De regering blijft wegkijken. Nu moeten ze wel kijken.
En aanstekelijker marsmuziek, gecomponeerd door mensen van vlees en blut.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Toegegeven, die hadden een betere kledingsmaak.
ErikaGodinquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En aanstekelijker marsmuziek, gecomponeerd door mensen van vlees en blut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |