Armpit sniffing (of hoe je dat ook noemt) schijnt ook voor sommige mensen geil te zijn. Misschien ook iets voor op je lijstje?quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:23 schreef Chandler het volgende:
Nee nog nooit over gehoord, aan gedacht of gedaan!
Dank voor het delen van je ervaring!, alsnog komt deze (nog) niet op mijn todo lijstje!
Nah, al is het ruiken van ver zweet wat je zelf / samen hebt gemaakt vaak totaal geen probleem. Maar oksel snuiven. nah...quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Armpit sniffing (of hoe je dat ook noemt) schijnt ook voor sommige mensen geil te zijn. Misschien ook iets voor op je lijstje?
Niks hoor, ik vind topics als deze wel vermakelijk. Beetje jammer wel dat het een tiener betreft.quote:
Met een tiener is alles nog tien keer zo geil. Zeker als ze nét 18 is. Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niks hoor, ik vind topics als deze wel vermakelijk. Beetje jammer wel dat het een tiener betreft.
Heb jij het al een keer gedaan?
@AIVDquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Met een tiener is alles nog tien keer zo geil. Zeker als ze nét 18 is. Heerlijk is dat.
Net 16 is dan ook nog veel beterquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja met de aivd hier, 16 is al legaal, deal with it.
En wat zou daar mis mee zijn? De samenleving heeft blijkbaar bepaald dat dat gewoon ok is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:56 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
En dan heb ik het over de mannen die net 16j willen, niet eens over het okselen...
Nee de samenleving heeft op een bepaald moment een leeftijd van consent ingevoegd om nog jongere meisjes te beschermen tegen sommige mannen die anders aan de 10 jarigen zouden zitten...quote:Op donderdag 14 mei 2026 05:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En wat zou daar mis mee zijn? De samenleving heeft blijkbaar bepaald dat dat gewoon ok is.
Oaquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
Lees ik nou echt net dat iemand meent groot geschapen te zijn omdat zijn pik langer is dan de doorsnee van een tienerarm?
Okselhaar begint al te groeien in de pubertijd hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:32 schreef incel het volgende:
Trouwens de meeste legale tieners hebben toch nog helemaal geen okselhaar of wel? Van welke leeftijd krijg je dat eigenlijk? Dus je bent oud genoeg voor okselhaar maar niet oud genoeg voor seks of hoe moet ik dat zien?
Geen idee ik let daar nooit opquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Okselhaar begint al te groeien in de pubertijd hoor.
Onzin. Sowieso ben ik van mening dat het heel altruïstisch is om jonge dames van 16+ al vroeg in het leven bij te brengen hoe het is om een goede beurt te krijgen. Er zijn genoeg vrouwen van 30, 40, 50 jaar oud die nog nooit een goede beurt hebben gehad, met alle negatieve gevolgen van dien: Karens en dat soort ongein. Ik heb heel veel vriendinnen rond die leeftijd die nog nooit echt stevig geneukt zijn en allerlei geestelijke problemen hebben ontwikkeld. Vaak kunnen ze niet klaarkomen, hebben ze allerlei angsten, durven ze geen auto te rijden, hebben ze allerlei allergieën voor gluten, lactose en weet ik veel wat nog meer en mentaal zijn ze gewoon een soort wandelende wrakken. Dat kan allemaal voorkomen worden door een flinke lul op zijn tijd, zeker van 16 af aan. Door met een oudere man te gaan met meer ervaring kunnen deze dames bovendien meteen de lat flink hoog leggen wat seks betreft.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee de samenleving heeft op een bepaald moment een leeftijd van consent ingevoegd om nog jongere meisjes te beschermen tegen sommige mannen die anders aan de 10 jarigen zouden zitten...
Een echte vrouw heeft gewoon okselhaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:09 schreef incel het volgende:
Ik hou wel van sexy armpits maar dan wel zonder okselhaar
Misschien geeft dat ook wel soort van extra stimulatie bij deze bezigheid, who knows!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een echte vrouw heeft gewoon okselhaar.
Whutquote:Op vrijdag 15 mei 2026 04:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Sowieso ben ik van mening dat het heel altruïstisch is om jonge dames van 16+ al vroeg in het leven bij te brengen hoe het is om een goede beurt te krijgen. Er zijn genoeg vrouwen van 30, 40, 50 jaar oud die nog nooit een goede beurt hebben gehad, met alle negatieve gevolgen van dien: Karens en dat soort ongein. Ik heb heel veel vriendinnen rond die leeftijd die nog nooit echt stevig geneukt zijn en allerlei geestelijke problemen hebben ontwikkeld. Vaak kunnen ze niet klaarkomen, hebben ze allerlei angsten, durven ze geen auto te rijden, hebben ze allerlei allergieën voor gluten, lactose en weet ik veel wat nog meer en mentaal zijn ze gewoon een soort wandelende wrakken. Dat kan allemaal voorkomen worden door een flinke lul op zijn tijd, zeker van 16 af aan. Door met een oudere man te gaan met meer ervaring kunnen deze dames bovendien meteen de lat flink hoog leggen wat seks betreft.
Ik heb al wel wat dames uit mijn vriendenkring geholpen op latere leeftijd, maar soms is het niet meer mogelijk. Een tijd geleden nog kwam ik bij een jeugdvriendin van mij die alleen met haar kind woont. Ze heeft een soort verzamelwoede, allerlei angsten en je kunt je geen weg meer banen door het huis. Dus ik heb haar, midden tussen de rommel, even een goede beurt gegeven. We waren op de grond bezig en de spullen storten van de kasten naar beneden zegmaar. Ik heb haar om de boel goed af te maken even als fuckdoll gebruikt, in doggystyle genomen en aan de haren getrokken en fishhooking gedaan in haar mond. Na de seks heb ik gesuggereerd dat ze dat weekend maar eens moest gaan opruimen. Een maand later ben ik weer langs geweest en was het hele huis aan kant, de spullen waren weg, ze had een soort blije gloed over zich heen. Echt een ongelooflijk resultaat.
Ik vermoed vooral dat hij de mentale problemen heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:TAmaru rijgt ze aan zijn 30 cm lange paars gepunte lans en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |