quote:De zoektocht naar een vermiste man uit Hoorn eindigde afgelopen weekend bij zijn voordeur. Nadat hij de laatste trein naar Hoorn had gemist, besloot hij 40 kilometer naar huis te lopen zonder dit aan zijn vrouw te laten weten.
De politie begon zondagochtend een zoektocht naar de man nadat zijn echtgenote hem als vermist had opgegeven. Hij was zelf niet bereikbaar, omdat zijn telefoon uitstond.
De man was zaterdag op bezoek geweest bij een kennis in Anna Paulowna, maar niet thuisgekomen. De kennis wist alleen dat hij na zijn bezoek dronken naar het treinstation was gefietst op een ov-fiets om daar de laatste trein naar Hoorn te halen.
De politie zocht langs bermen, sloten, water en op het station van Anna Paulowna. Agenten in Hoorn hebben ook nog gezocht in de buurt van het treinstation daar. De politie hield er rekening mee dat de man mogelijk in slaap was gevallen en in Nijmegen was beland.
Na een paar uur zoeken werd de politie gebeld door de echtgenote van de man. Hij had 's nachts de laatste trein gemist en besloot toen om naar zijn huis in Zwaag, in de gemeente Hoorn, te lopen. In acht uur tijd had hij 40 kilometer afgelegd. "Hij kwam in ieder geval weer nuchter thuis", schrijft een wijkagent.
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-huis-in-hoorn.html
Hemelsbreed was het maar 8 kilometerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn record is 15 kilometer. Van Barendrecht naar huis in het noorden van Rotterdam.quote:
Same, alleen deed ik ongeveer net zo lang over ~10 kilometerquote:
hehe ja was normaal toen ik als jongeman in Nieuwegein woonde en dan in Utrecht uit en geen fiets of fiets gejat of zo. Ook wel eens van Amsterdam naar huis gelopen in Utrecht want geen geld meer voor de trein. Wat moet dat moet. En met een beetje drank in de man is het ook zo voorbij of in ieder geval is het een grote waasquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, alleen deed ik ongeveer net zo lang over ~10 kilometer
"Telefoon leeg, helemaal gelopen"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:42 schreef Tengano het volgende:
Wel een goeie smoes voor een nachtje vreemdgaan
Die kans is stevig aanwezig ja, want je bloed blijft wel lekker stromen met dat stevige gewandel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:03 schreef Discombobulate het volgende:
Dan ben je toch allang weer nuchter?
Je moet ook maar net weten hoe je moet lopen als je geen Google maps tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Die kans is stevig aanwezig ja, want je bloed blijft wel lekker stromen met dat stevige gewandel.
Wel respect hoor, 40km lopen is best een stukkie...
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef Chandler het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef Chandler het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |