Is het ook. Maar die filterdingen, je hebt verschillende merken, smaken ook niet eens meer naar een sigaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef LXIV het volgende:
Raar dat sigaartabak minder zwaar belast wordt
Beter ga je stoppen. Je mist er niks aan als je er eenmaal vanaf bent. En het is gewoon te doen, ook voor een verslaafde.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Is het ook. Maar die filterdingen, je hebt verschillende merken, smaken ook niet eens meer naar een sigaar.
quote:Op maandag 11 mei 2026 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter ga je stoppen. Je mist er niks aan als je er eenmaal vanaf bent. En het is gewoon te doen, ook voor een verslaafde.
Voor mij was het best moeilijk. De fout die ik maakte was te luisteren naar mensen die zeiden dat het stoppen voor hen zo eenvoudig was geweest. Dan vind ik dat ik dat ook moest kunnen.
Pas toen ik er n hulp bij zocht lukte het, vrij eenvoudig toen.
Hem bij dat ik er vanaf ben.
Is ook zo, maar het bied nog enige verlichting (ja van wat eigenlijk?) ofzoquote:Op maandag 11 mei 2026 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja eigenlijk slaat het nergens op.
Door de nicotine ben je continue moe na de middag, slaap je slechter, gaat je huid eraan, je stem kraken, en het kost je de wereld.
Nicotine biedt alleen verlichting van de afkickverschijnselen van nicotine. Je hebt er echt geen fuck aan.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Is ook zo, maar het bied nog enige verlichting (ja van wat eigenlijk?) ofzo
Als je jong bent dan gaat het nog wel. Maar als je ouder wordt.. op zeker moment sta je moe op en dat is vooral van het rokenquote:Op maandag 11 mei 2026 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja eigenlijk slaat het nergens op.
Door de nicotine ben je continue moe na de middag, slaap je slechter, gaat je huid eraan, je stem kraken, en het kost je de wereld.
In Luxemburg is het nog veel goedkoper en daar worden ook busreizen voor aangeboden. Mooiste is als je iemand kent met een bestelbus en dat ding dan helemaal tot de nok toe afladen. Is dan even een investering, maar je bent daarna jaren gevrijwaard van de kosten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:07 schreef maily het volgende:
Met de bus naar Duitsland om goedkoop boodschappen te doen. Vooral tabak.
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat scheelt bijna de helft ja. Maar met een busreis gaat me wat te ver. Bovendien vind ik dat toch niet meer te roken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:07 schreef maily het volgende:
Met de bus naar Duitsland om goedkoop boodschappen te doen. Vooral tabak.
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Tot je 1x controle krijgt aan de grensquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In Luxemburg is het nog veel goedkoper en daar worden ook busreizen voor aangeboden. Mooiste is als je iemand kent met een bestelbus en dat ding dan helemaal tot de nok toe afladen. Is dan even een investering, maar je bent daarna jaren gevrijwaard van de kosten.
Neuh. De gesloten emmers blijven wel goed en er zit een stukje stof in wat je vochtig kan maken om de boel vochtig te houden. De voorraad sigaretten die ik er al uit heb gemaakt zullen wel wat uitdrogen, maar daar merk ik erg weinig van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tot je 1x controle krijgt aan de grens![]()
Bovendien droogt die boel toch uit?
Ik ben zelf zwaar verslaafd geweest dus ik begrijp het ergens wel. Het was toen veel goedkoper, maar geld was denk ik nooit een reden geweest om te stoppen. Roken was gewoon een "vaste last" zoals eten en de huur. Uiteindelijk was mijn gezondheid wel een doorslaggevende reden. Nog steeds ontzettend blij dat ik van die troep af ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:54 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf toch met stijgende verbazing lezen hoe verslavend die troep is.
Nauwelijks te betalen, dus wordt elk alternatief bekeken behalve stoppen. Zo zonde.
Nice. Mag je trots op zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ben zelf zwaar verslaafd geweest dus ik begrijp het ergens wel. Het was toen veel goedkoper, maar geld was denk ik nooit een reden geweest om te stoppen. Roken was gewoon een "vaste last" zoals eten en de huur. Uiteindelijk was mijn gezondheid wel een doorslaggevende reden. Nog steeds ontzettend blij dat ik van die troep af ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |