abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220765617
https://www.meemetoranje.(...)-niet-meer-in-beeld/

Over twee weken zal Ronald Koeman de definitieve selectie doorgeven aan de FIFA voor het WK.

Maar aangezien wij het allemaal beter weten stellen wij hier de ideale WK selectie vast.

We beginnen met de keepers.

Koeman vertelde onlangs nog dat er nog getwijfeld wordt om met 3 of 4 keepers te gaan. Dat is onze eerste keuze.

Daarna; welke keepers moeten er mee naar het WK?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220765632
POLL
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220765736
Er is keuze tussen 10 keepers

Bart Verbruggen
Mark Flekken
Justin Bijlow
Marco Bizot
Nick Olij
Joel Drommel
Robin Roefs
Jayden Owuso Oduru
Jasper Cillissen
Anders namelijk; (alleen serieuze keuzes worden meegeteld)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220765958
Verbruggen,
Roefs
Flekken of Bizot.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 18:01:10 #5
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220766143
Ed de goey
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220766590
Roefs
Verbruggen
Flekken
pi_220767327
Drommels, drommels en nog eens drommels :( _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220782266
Ik ga voor

Verbruggen
Roefs
Bijlow
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220801947
Overwegen om vier keepers mee te nemen _O-. Koeman :')

Verbruggen, Roefs & Bijlow moeten mee. Roefs basis.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:03:22 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220802389
Van der sar van Man united
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220802807
De Ligt definitief niet mee
pi_220802979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van der sar van Man united
Wel knap dat er twee mods reageren met twee onzinreacties. Ga zo door.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:44:59 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220803193
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:13 schreef mitt het volgende:

[..]
Wel knap dat er twee mods reageren met twee onzinreacties. Ga zo door.
sorry, was nog even in KLB mod modus, nu ben ik in WK mod modus. ik dien een voorbeeldfunctie te zijn.

Verbruggen was in Belgische competitie wel een heel goede keeper. Daarna niet meer gevolgd. is Roefs beter?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220803627
Oranje speelt in Kansas, Dallas en Houston, maar hotels klagen: boekingen blijven ver achter bij verwachtingen

https://www.ad.nl/wk-voet(...)achtingen~a945110a6/

In Kansas wint Kansas. @RamboDirk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:14:51 #15
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220806168
4 keepers. Roefs, Bijlow, Flekken en Verbruggen.
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:03:07 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220806251
Verbruggen en Roefs zijn de 2 beste. Denk dat Roefs iets beter is dan Verbruggen, maar Koeman zal vast blijven houden aan Verbruggen.

Een derde keeper maakt alleen uit voor de groepssfeer. Gezien de jeugd van de andere 2 keepers, neem een ervaren man mee. Een die bankzitten prima vindt. Bizot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220806257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:57 schreef Max23 het volgende:
De Ligt definitief niet mee
Maakt het wat uit denk je?

Koeman :') Lekker nog paar jaar aanmodderen met die kakkerlak. Alle PSV spelers rust, fluitend naar titel 4.
U MAD?
pi_220808312
Ik heb geen trek in nog een toernooi met die Verbruggen met z'n Playmobil-kapsel onder de lat, dus ROEFS op NO.1 graag.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:23:40 #19
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220929457
twitter




Flaneerbeest
  zondag 31 mei 2026 @ 17:22:45 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220930319
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Flaneerbeest
Mr. Bigstar.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:48:26 #21
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930439
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Mr. Bigstar.
Wel fijn dat hij de sleutel van het ballenhok mee heeft genomen.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:35:42 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220931820
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Flaneerbeest
Walgelijk maar het is geen keepert. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220931838
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Flaneerbeest
Allah bestelling geplaatst. @de_boswachter
pi_220932374
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Flaneerbeest
Labiel.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 08:57:11 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220934023
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Labiel.
Voor deze clown moet speciaal een plekje in de selectie gereserveerd worden.

#koemanout
pi_220934170
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Flaneerbeest
Hopelijk haalt hij zijn niveau van tegen Spanje waar die goed in dienst van het elftal speelde, maar als spits nog steeds te kort kwam om het verschil te maken.
pi_220934176
Flekken, Verbruggen en Roefs zijn het dus geworden!

[ Bericht 8% gewijzigd door OmniRocket op 01-06-2026 11:56:25 ]
pi_220934314
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Voor deze clown moet speciaal een plekje in de selectie gereserveerd worden.

#koemanout
#oharnein
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')