Je bent zelf een alienquote:Op zondag 10 mei 2026 05:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof het sowieso al. Zoveel sterren, zoveel planeten, zoveel miljard jaar. De kans dat er geen aliens zijn , lijkt me 0 bij benadering.
En een UFO is gewoon iets in de lucht waarvan we niet precies weten wat het is. Tuurlijk is dat zo.
In de wereld, en de VS is het bijzonder, lijkt er van bovenaf veel weerstand te zijn hierover. Vooral uit Defensie, en een aantal bedrijven. Zij willen niet dat er iets vrij komt. Lijkt me steun genoeg om eens te kijken wat er nou daadwerkelijk is.
Dat is dus precies wat ze willen dat je denkt omdat ze je van het bestaan van god willen afleiden.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:14 schreef TAmaru het volgende:
Het universum is oneindig groot, dus is er ook een kans van 1 dat er nog meer leven is lijkt me.
Als ik een ballon door de lucht zie vliegen, maar niet kan identificeren als zodanig, dan is dat voor mij al een UFO.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:21 schreef junkiesietze het volgende:
Dat Ufo's bestaan hebben ze toch ook een tijd geleden al wereldkundig gemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |