Hoe fijn vind je het dat je nu weer op deze manier kunt posten? Wat een bevrijdend gevoel zal dat geven.quote:
Ik had dit ook gezegd als ik nog blauw was geweest volgens mij? Je kunt er niks aan doen dat je pedo bent. Dat ben je nou eenmaal, of dat ben je niet. Maar als je er gevolg aan geeft, als je aan een kind komt, een kind, dan verdien je het niet om hier nog te zijn, imho.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe fijn vind je het dat je nu weer op deze manier kunt posten? Wat een bevrijdend gevoel zal dat geven.
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik denk niet dat je het zo zou hebben uitgesproken als je nog blauw was. Dan zou je het wellicht hebben gedacht en niet hebben gezegd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik had dit ook gezegd als ik nog blauw was geweest volgens mij? Je kunt er niks aan doen dat je pedo bent. Dat ben je nou eenmaal, of dat ben je niet. Maar als je er gevolg aan geeft, als je aan een kind komt, een kind, dan verdien je het niet om hier nog te zijn, imho.
En toch zijn er genoeg die het wél doen, en van maar een klein daarvan hoor je. Ik zeg; als je aan een kind komt verdien je het te sterven.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik denk niet dat je het zo zou hebben uitgesproken als je nog blauw was. Dan zou je het wellicht hebben gedacht en niet hebben gezegd.
Een pedo die nadenkt over wat het allemaal aan kan richten zal sowieso niet overgaan tot het daadwerkelijk doen, want dan zou diegene zich realiseren dat de gevolgen het kortdurende genot niet waard zijn. Een beetje hetzelfde als mensen die rapefantasieën hebben en nog meer van dat soort zaken. Al is het voor een pedo wel lastiger om zoiets in een roleplay-achtige setting te gieten denk ik zo.
Dat zijn mensen die óf zo egoïstisch en ziek zijn dat ze hun eigen behoeften voor die van een ander stellen, of mensen die daar gewoon helemaal niet bij stilstaan, denk ik. Dat je van kinderen afblijft ben ik verder helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg die het wél doen, en van maar een klein daarvan hoor je. Ik zeg; als je aan een kind komt verdien je het te sterven.
Precies. Een tijd geleden was er toch een verhaal van een of ander paar waar de vrouw kinderen, babies misbruikte, en dan via een videocall die vent liet kijken, en als zo'n kind dan om zijn of haar moeder riep vond die gozer dat ook nog geil.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die óf zo egoïstisch en ziek zijn dat ze hun eigen behoeften voor die van een ander stellen, of mensen die daar gewoon helemaal niet bij stilstaan, denk ik. Dat je van kinderen afblijft ben ik verder helemaal met je eens.
Je gaat me echt niet vertellen dat je deze post ook zou hebben geplaatst als je nog blauw was hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies. Een tijd geleden was er toch een verhaal van een of ander paar waar de vrouw kinderen, babies misbruikte, en dan via een videocall die vent liet kijken, en als zo'n kind dan om zijn of haar moeder riep vond die gozer dat ook nog geil.
Dát soort lui moet je helemaal niet voor het gerecht brengen. Dat soort zieke lui moet je gewoon afslachten. Dat zou moeten mogen imho. Een kogel is te makkelijk, nee, breng ze maar in een situatie waarin de dood het betere alternatief is.
M'n maag draaide om van dat verhaal. Hoef je zelf geen kinderen voor te hebben, of zelfs maar zitten te wachten op zelf kinderen hebben. Als je bij zo'n verhaal geen walging in je opkomt dan is er iets mis met je. Als je dit soort shit uitvoert, nogmaals, dan verdien de meest pijnlijke dood die maar te bedenken is.
Geen idee. Ik ben niet meer blauw, dus niet relevant. Als daar een ban op staat, dan staat er een ban op. Dat is prima.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je gaat me echt niet vertellen dat je deze post ook zou hebben geplaatst als je nog blauw was hoor
Stryder!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet meer blauw, dus niet relevant. Als daar een ban op staat, dan staat er een ban op. Dat is prima.
Maar jij bent dan ook superstoerquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
Als ze mij zouden uitnodigen om pedo's kapot te slaan zou ik me aansluiten
Walgelijk volk
Laagste van het laagste soort op zelfde hoogte met kampbeulen
Die eerste video blijft goudquote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Sommige van deze gasten hebben het denkvermogen van een baviaan met downsyndroom. Die stel ik niet in staat om een zuiver oordeel te vellen. Niveautje: "je hebt een moedervlek op je kin, HEKS!!!" Kijk naar de video van Pauw en Witteman, die mensen zijn te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:48 schreef Invisibli het volgende:
Er is te weinig capaciteit bij de politie of te veel viezerikken in de wereld.
In dat geval is het volgens mij best goed dat er iets gedaan word door burgers tegen viezerikken die op komen dagen bij afspraken met minderjarigen.
Ik zeg niet van rammel ze in elkaar maar wel geef ze met het bewijs aan de politie.
Confronteren en aangeven bij politie lijkt mij een goede daad, wie dat ook doet: tokkie, influencer, als het maar gebeurd.
In mijn ogen nietquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet meer blauw, dus niet relevant. Als daar een ban op staat, dan staat er een ban op. Dat is prima.
Kwam laatst ook een video tegen waar die jagers zich voor hadden gedaan als een meisje van 16. Je kan er wat van vinden dat een volwassen man er mee af spreekt. Maar het is niet verboden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
Als het mensen waren die dit deden met oprechte intenties, en echte pedoseksuelen aanpakten, dan had ik er wel respect voor. Maar een stel tokkies, die deels voor views, deels omdat ze simpelweg van knokken houden, twijfelachtig 'aas' voorleggen om vermeende pedo's te pakken... just no. Iedereen die zij in elkaar willen beuken, omdat ze daar zin in hebben, krijgt de stempel pedo. Tegelijkertijd zelf als crimineel door het leven gaan (dealen, geweldpleging, vernieling, road rage, patsergedrag, homohaat etc etc.)
Dat bedoelde ik inderdaad ook met twijfelachtig aas. Zeggen dat ze 16/17 zijn, foto gebruiken van een chick van 21 en dan stoer op pedo's jagenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Kwam laatst ook een video tegen waar die jagers zich voor hadden gedaan als een meisje van 16. Je kan er wat van vinden dat een volwassen man er mee af spreekt. Maar het is niet verboden.
Als je het doet, maak er dan ook een illegale leeftijd van, dan heb je tenminste nog een echt punt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |