abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:55 #1
511221 Hetekip
Depressief
pi_220746470
Ze denken dat ze iets goeds voor de wereld, maar eigenlijk zorgen ze er alleen maar voor dat deze pedo's nog sluwer te werk gaan. Verder zijn ze ook geen politie, dus zo'n man wordt dan even geconfronteerd, maar daar blijft het dan bij.

Pedojagers doen dus alsof ze iets goeds voor de maatschappij, maar dat doen ze niet. Pas als zo'n pedo vast komt te zitten, is het goed.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:31:02 #2
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220746513
Imho is het pas goed als zo'n pedo sterft.
Breitling - Instruments for Professionals
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2026 @ 20:31:26 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220746517
Ik vind het ook gewoon vervelend dat ik mijn hobby niet kan uitvoeren zonder lastig gevallen te worden.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:04:23 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220746755
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:31 schreef CoolGuy het volgende:
Imho is het pas goed als zo'n pedo sterft.
Hoe fijn vind je het dat je nu weer op deze manier kunt posten? Wat een bevrijdend gevoel zal dat geven.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:10:39 #5
16180 CoolGuy
pi_220746811
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe fijn vind je het dat je nu weer op deze manier kunt posten? Wat een bevrijdend gevoel zal dat geven.
Ik had dit ook gezegd als ik nog blauw was geweest volgens mij? Je kunt er niks aan doen dat je pedo bent. Dat ben je nou eenmaal, of dat ben je niet. Maar als je er gevolg aan geeft, als je aan een kind komt, een kind, dan verdien je het niet om hier nog te zijn, imho.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:15:31 #6
503714 SebbeSwensje
pi_220746831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik had dit ook gezegd als ik nog blauw was geweest volgens mij? Je kunt er niks aan doen dat je pedo bent. Dat ben je nou eenmaal, of dat ben je niet. Maar als je er gevolg aan geeft, als je aan een kind komt, een kind, dan verdien je het niet om hier nog te zijn, imho.
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik denk niet dat je het zo zou hebben uitgesproken als je nog blauw was. Dan zou je het wellicht hebben gedacht en niet hebben gezegd.
Een pedo die nadenkt over wat het allemaal aan kan richten zal sowieso niet overgaan tot het daadwerkelijk doen, want dan zou diegene zich realiseren dat de gevolgen het kortdurende genot niet waard zijn. Een beetje hetzelfde als mensen die rapefantasieën hebben en nog meer van dat soort zaken. Al is het voor een pedo wel lastiger om zoiets in een roleplay-achtige setting te gieten denk ik zo.
Appears.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:17:48 #7
16180 CoolGuy
pi_220746845
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik denk niet dat je het zo zou hebben uitgesproken als je nog blauw was. Dan zou je het wellicht hebben gedacht en niet hebben gezegd.
Een pedo die nadenkt over wat het allemaal aan kan richten zal sowieso niet overgaan tot het daadwerkelijk doen, want dan zou diegene zich realiseren dat de gevolgen het kortdurende genot niet waard zijn. Een beetje hetzelfde als mensen die rapefantasieën hebben en nog meer van dat soort zaken. Al is het voor een pedo wel lastiger om zoiets in een roleplay-achtige setting te gieten denk ik zo.
En toch zijn er genoeg die het wél doen, en van maar een klein daarvan hoor je. Ik zeg; als je aan een kind komt verdien je het te sterven.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:22:24 #8
503714 SebbeSwensje
pi_220746872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En toch zijn er genoeg die het wél doen, en van maar een klein daarvan hoor je. Ik zeg; als je aan een kind komt verdien je het te sterven.
Dat zijn mensen die óf zo egoïstisch en ziek zijn dat ze hun eigen behoeften voor die van een ander stellen, of mensen die daar gewoon helemaal niet bij stilstaan, denk ik. Dat je van kinderen afblijft ben ik verder helemaal met je eens.
Appears.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:24:25 #9
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220746886
Als ze mij zouden uitnodigen om pedo's kapot te slaan zou ik me aansluiten

Walgelijk volk

Laagste van het laagste soort op zelfde hoogte met kampbeulen
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:29:09 #10
16180 CoolGuy
pi_220746908
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat zijn mensen die óf zo egoïstisch en ziek zijn dat ze hun eigen behoeften voor die van een ander stellen, of mensen die daar gewoon helemaal niet bij stilstaan, denk ik. Dat je van kinderen afblijft ben ik verder helemaal met je eens.
Precies. Een tijd geleden was er toch een verhaal van een of ander paar waar de vrouw kinderen, babies misbruikte, en dan via een videocall die vent liet kijken, en als zo'n kind dan om zijn of haar moeder riep vond die gozer dat ook nog geil.

Dát soort lui moet je helemaal niet voor het gerecht brengen. Dat soort zieke lui moet je gewoon afslachten. Dat zou moeten mogen imho. Een kogel is te makkelijk, nee, breng ze maar in een situatie waarin de dood het betere alternatief is.

M'n maag draaide om van dat verhaal. Hoef je zelf geen kinderen voor te hebben, of zelfs maar zitten te wachten op zelf kinderen hebben. Als je bij zo'n verhaal geen walging in je opkomt dan is er iets mis met je. Als je dit soort shit uitvoert, nogmaals, dan verdien de meest pijnlijke dood die maar te bedenken is.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:30:55 #11
503714 SebbeSwensje
pi_220746915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Precies. Een tijd geleden was er toch een verhaal van een of ander paar waar de vrouw kinderen, babies misbruikte, en dan via een videocall die vent liet kijken, en als zo'n kind dan om zijn of haar moeder riep vond die gozer dat ook nog geil.

Dát soort lui moet je helemaal niet voor het gerecht brengen. Dat soort zieke lui moet je gewoon afslachten. Dat zou moeten mogen imho. Een kogel is te makkelijk, nee, breng ze maar in een situatie waarin de dood het betere alternatief is.

M'n maag draaide om van dat verhaal. Hoef je zelf geen kinderen voor te hebben, of zelfs maar zitten te wachten op zelf kinderen hebben. Als je bij zo'n verhaal geen walging in je opkomt dan is er iets mis met je. Als je dit soort shit uitvoert, nogmaals, dan verdien de meest pijnlijke dood die maar te bedenken is.
Je gaat me echt niet vertellen dat je deze post ook zou hebben geplaatst als je nog blauw was hoor :D
Appears.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:37:32 #12
16180 CoolGuy
pi_220746950
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je gaat me echt niet vertellen dat je deze post ook zou hebben geplaatst als je nog blauw was hoor :D
Geen idee. Ik ben niet meer blauw, dus niet relevant. Als daar een ban op staat, dan staat er een ban op. Dat is prima.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:40:04 #13
503714 SebbeSwensje
pi_220746959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Geen idee. Ik ben niet meer blauw, dus niet relevant. Als daar een ban op staat, dan staat er een ban op. Dat is prima.
Stryder!
Appears.
pi_220747004
Buiten dat het meestal discutabele reltokkies zijn, heeft het ook gewoon soms een nadelig effect op de straf wanneer de door hun opgespoorde pedofiel wordt veroordeeld. Helemaal wanneer er al allerlei bedreigingen zijn geweest, mogelijk verlies van baan etc.

Maarja dit soort dingen kun je bij de eerder genoemde tokkies beter niet uitspreken, want dan ben je zelf ook direct verdacht. Enige objectiviteit is bij dit soort types vaak niet bekend. Oh je verdedigt pedofielen, je bent er zeker zelf ook een.

Dus beter gewoon opsporen, aangifte doen zonder allerlei bedreigingen en exposing videos. Maarja, je moet iets doen om je youtubekanaal mee te vullen natuurlijk.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2026 @ 21:56:35 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_220747054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
Als ze mij zouden uitnodigen om pedo's kapot te slaan zou ik me aansluiten

Walgelijk volk

Laagste van het laagste soort op zelfde hoogte met kampbeulen
Maar jij bent dan ook superstoer :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220747059
Uiteindelijk wil een pedo maar 1 ding. Een vinger in gaatjes stoppen wat nog geen gaatjes zijn.
Als de nood hoog is hoeven ze niet sluw te werk te gaan.

Maar de echte oplossing zit natuurlijk in nog meer camera's.

En nog meer controle op het internet.

Daar zit de echte sluwheid. De middelen voor schijnveiligheid uit handen geven aan hen die het kunnen omzeilen.

Geef de elite (de echte pedo's) de controle over ons leven, en ze zullen voor de rest van hun leven ongeschonden kleine kindjes kunnen misbruiken. Die hebben geen internet nodig om aan hun trekken te komen.

Rules for thee....
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220747291
Als het mensen waren die dit deden met oprechte intenties, en echte pedoseksuelen aanpakten, dan had ik er wel respect voor. Maar een stel tokkies, die deels voor views, deels omdat ze simpelweg van knokken houden, twijfelachtig 'aas' voorleggen om vermeende pedo's te pakken... just no. Iedereen die zij in elkaar willen beuken, omdat ze daar zin in hebben, krijgt de stempel pedo. Tegelijkertijd zelf als crimineel door het leven gaan (dealen, geweldpleging, vernieling, road rage, patsergedrag, homohaat etc etc.)
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:50:07 #18
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220747320
Colleziono francobolli di bambini
pi_220747854
Er is te weinig capaciteit bij de politie of te veel viezerikken in de wereld.

In dat geval is het volgens mij best goed dat er iets gedaan word door burgers tegen viezerikken die op komen dagen bij afspraken met minderjarigen.

Ik zeg niet van rammel ze in elkaar maar wel geef ze met het bewijs aan de politie.

Confronteren en aangeven bij politie lijkt mij een goede daad, wie dat ook doet: tokkie, influencer, als het maar gebeurd.
pi_220747908
quote:
Die eerste video blijft goud _O_.

Eckte FOK! klassieker inmiddels.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220748052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 01:48 schreef Invisibli het volgende:
Er is te weinig capaciteit bij de politie of te veel viezerikken in de wereld.

In dat geval is het volgens mij best goed dat er iets gedaan word door burgers tegen viezerikken die op komen dagen bij afspraken met minderjarigen.

Ik zeg niet van rammel ze in elkaar maar wel geef ze met het bewijs aan de politie.

Confronteren en aangeven bij politie lijkt mij een goede daad, wie dat ook doet: tokkie, influencer, als het maar gebeurd.
Sommige van deze gasten hebben het denkvermogen van een baviaan met downsyndroom. Die stel ik niet in staat om een zuiver oordeel te vellen. Niveautje: "je hebt een moedervlek op je kin, HEKS!!!" Kijk naar de video van Pauw en Witteman, die mensen zijn te dom om te poepen.

En dan heb ik nog niet eens de figuren benoemd die het als kaart inzetten om van andere mensen een doelwit te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cockwhale op 09-05-2026 07:43:07 ]
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 09:26:05 #23
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220748277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
In mijn ogen niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2026 @ 10:16:43 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220748774
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
Als het mensen waren die dit deden met oprechte intenties, en echte pedoseksuelen aanpakten, dan had ik er wel respect voor. Maar een stel tokkies, die deels voor views, deels omdat ze simpelweg van knokken houden, twijfelachtig 'aas' voorleggen om vermeende pedo's te pakken... just no. Iedereen die zij in elkaar willen beuken, omdat ze daar zin in hebben, krijgt de stempel pedo. Tegelijkertijd zelf als crimineel door het leven gaan (dealen, geweldpleging, vernieling, road rage, patsergedrag, homohaat etc etc.)
Kwam laatst ook een video tegen waar die jagers zich voor hadden gedaan als een meisje van 16. Je kan er wat van vinden dat een volwassen man er mee af spreekt. Maar het is niet verboden.

Als je het doet, maak er dan ook een illegale leeftijd van, dan heb je tenminste nog een echt punt
pi_220749383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 10:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Kwam laatst ook een video tegen waar die jagers zich voor hadden gedaan als een meisje van 16. Je kan er wat van vinden dat een volwassen man er mee af spreekt. Maar het is niet verboden.

Als je het doet, maak er dan ook een illegale leeftijd van, dan heb je tenminste nog een echt punt
Dat bedoelde ik inderdaad ook met twijfelachtig aas. Zeggen dat ze 16/17 zijn, foto gebruiken van een chick van 21 en dan stoer op pedo's jagen :')

Ze weten gewoon dat dat makkelijk scoren is. Lekker voor de views man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')