https://vanderheidenkaas.nl/kaas-rijpen/quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:40 schreef Kottnauer het volgende:
Ik denk dat je dan een volledige kaas moet hebben (dus ongesneden) en die dan moet bewaren onder de juiste condities (die ik niet ken) en misschien niet in de koelkast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |