Verplaatst naar onz. Daar hoort het meer thuisquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best, dit is KLB en hier worden nou eenmaal onzin dingen gepost. Maar ik snap werkelijk waar niet waarom mods in zulk soort topics ook gaan mee doen.
ONZ / Wat als een zwarte nigger tegen je zegt?
Mods die gaan mee posten in een topic wat denigrerende woorden bevatWat is de reden dat dit soort topics niet gesloten worden?
Lekker zo doorgaan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Verplaatst naar onz. Daar hoort het meer thuis
Het bewijs dat Nederland arbeidskrachten uit het buitenland nodig heeft om door te kunnen gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:59 schreef Hetekip het volgende:
Gewoon een compliment voor @:Capuchon_jongen die hier de boel draaiende houdt, cheapeau. Altijd goed en fair.
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopicquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is mijn topic over de harde regen verwijderd?
Was over dat het hard regende.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopic
Heb de bevestiging gekregen dat mijn eerste aanname correct was. Topic is terecht verwijderdquote:
Je bent zelf een topicquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopic
Bij een kick van meer dan 2 weken had ik wel iets beters verwacht, zelfs van jouquote:
Vind jij het ook al zo vrouwonvriendelijk? Hij ziet vrouwen denk ik als wandelende baarmoeders en misschien haat hij ze ook wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Vadsige wijven die op broer Tinus vallen.’ Ik heb een TR gezet maar er is niets mee gedaan. Waarom niet?
Hij is vast een hork.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vind jij het ook al zo vrouwonvriendelijk? Hij ziet vrouwen denk ik als wandelende baarmoeders en misschien haat hij ze ook wel.
Tweede poging.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Vadsige wijven die op broer Tinus vallen.’ Ik heb een TR gezet maar er is niets mee gedaan. Waarom niet?
Er wordt nu naar gekekenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |