abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220743614
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal

Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie warnbig.png)

Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .

Liever 1 op 1 met een moderator? Dan kan jij hier terecht:


Plompzakker
PM

capuchon_jongen
PM

Netsplitter
PM

Flitsbezorger
PM


Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal

De gouden regel:

Doe normaal

Update policy: FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
pi_220743633
Ik snap best, dit is KLB en hier worden nou eenmaal onzin dingen gepost. Maar ik snap werkelijk waar niet waarom mods in zulk soort topics ook gaan mee doen.

KLB / Wat als een zwarte nigger tegen je zegt?


Mods die gaan mee posten in een topic wat denigrerende woorden bevat :? Wat is de reden dat dit soort topics niet gesloten worden?
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:35:50 #3
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220743889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best, dit is KLB en hier worden nou eenmaal onzin dingen gepost. Maar ik snap werkelijk waar niet waarom mods in zulk soort topics ook gaan mee doen.

ONZ / Wat als een zwarte nigger tegen je zegt?


Mods die gaan mee posten in een topic wat denigrerende woorden bevat :? Wat is de reden dat dit soort topics niet gesloten worden?
Verplaatst naar onz. Daar hoort het meer thuis
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220744057
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Verplaatst naar onz. Daar hoort het meer thuis
Lekker zo doorgaan zou ik zeggen ^O^
pi_220896266
Gewoon een compliment voor @capuchon_jongen die hier de boel draaiende houdt, cheapeau. Altijd goed en fair.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:19:08 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220900831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:59 schreef Hetekip het volgende:
Gewoon een compliment voor @:Capuchon_jongen die hier de boel draaiende houdt, cheapeau. Altijd goed en fair.
Het bewijs dat Nederland arbeidskrachten uit het buitenland nodig heeft om door te kunnen gaan.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:02:29 #7
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220915288
Waarom is mijn topic over de harde regen verwijderd?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 19:31:28 #8
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220915488
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is mijn topic over de harde regen verwijderd?
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopic
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:49:26 #9
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220915667
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopic
Was over dat het hard regende.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 20:12:27 #10
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220915845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Was over dat het hard regende.
Heb de bevestiging gekregen dat mijn eerste aanname correct was. Topic is terecht verwijderd
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 20:35:23 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220915998
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Was over dat het hard regende.
Nee over chemtrails, waardoor het nu hard zou waaien en regenen.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:32:01 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_221051444
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Heb het topic gemist maar waarschijnlijk was het een wappietopic
Je bent zelf een topic
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 15:57:36 #13
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221051535
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Je bent zelf een topic
Bij een kick van meer dan 2 weken had ik wel iets beters verwacht, zelfs van jou
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:58:31 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221051537
Orde!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 15 juni 2026 @ 16:43:03 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221051771
‘Vadsige wijven die op broer Tinus vallen.’ Ik heb een TR gezet maar er is niets mee gedaan. Waarom niet?
  maandag 15 juni 2026 @ 18:52:07 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221052966
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Vadsige wijven die op broer Tinus vallen.’ Ik heb een TR gezet maar er is niets mee gedaan. Waarom niet?
Vind jij het ook al zo vrouwonvriendelijk? Hij ziet vrouwen denk ik als wandelende baarmoeders en misschien haat hij ze ook wel.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 15 juni 2026 @ 19:09:48 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221053163
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Vind jij het ook al zo vrouwonvriendelijk? Hij ziet vrouwen denk ik als wandelende baarmoeders en misschien haat hij ze ook wel.
Hij is vast een hork.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:02:55 #18
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221054017
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij is vast een hork.
Een lompe?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:05:52 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221054055
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Een lompe?
Ja!! :D :D
  maandag 15 juni 2026 @ 20:27:39 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221054301
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Vadsige wijven die op broer Tinus vallen.’ Ik heb een TR gezet maar er is niets mee gedaan. Waarom niet?
Tweede poging.
  maandag 15 juni 2026 @ 22:00:10 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221055905
Wellicht dat onze actieve hoeder van het vaderland @Netsplitter er eens naar kan kijken?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 10:43:03 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221059382
Veelzeggend. Jammer!
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 10:53:43 #23
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221059465
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Tweede poging.
Er wordt nu naar gekeken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:14:05 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221059591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Er wordt nu naar gekeken
Thxx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')